| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gratis.nl
Re: Gratis.nl
Graag meer tekst en uitleg, hier kunnen we weinig mee.
-
Guardian72
- Contacteer:
Met de site is niets mis - men plaatst acties / aanbiedingen waarbij soms zaken gratis te verkrijgen zijn.
Alleen, bij sommige dingen gelden voorwaarden.
Laat dat nu net datgene zijn wat (in Nederland?) het minst gelezen is van alle publicaties/teksten?
Er zijn meerdere 'gratis' sites - alleen sommigen geven al aan "let op de voorwaarden" bij aanbiedingen. (gratiz.nl en xgratis.nl doen dat in elk geval wel).
Dus - zoals Sephora al vroeg : geef eens wat meer uitleg wat er gebeurd is?
Uit het andere topic (wat dubbel is, maar dat terzijde):
Alleen, bij sommige dingen gelden voorwaarden.
Laat dat nu net datgene zijn wat (in Nederland?) het minst gelezen is van alle publicaties/teksten?
Er zijn meerdere 'gratis' sites - alleen sommigen geven al aan "let op de voorwaarden" bij aanbiedingen. (gratiz.nl en xgratis.nl doen dat in elk geval wel).
Dus - zoals Sephora al vroeg : geef eens wat meer uitleg wat er gebeurd is?
Uit het andere topic (wat dubbel is, maar dat terzijde):
slalip schreef:Hallo ik wil jullie waarschuwen hiervoor.Je krijgt via gratis.nl een gratis proefpakket.Heb ik dus gedaan.Resultaat 2 weken later een nieuw pakket voor 3 maanden.Kosten 60,00 euro.Ik heb mij gemeld maar helaas had ik de kleine lettertjes maar beter moeten lezen.Moet dus betalen voor pleisters die niet werken.Oh want terug sturen ging dus absoluut niet.
Zoals bij alles dat 'gratis' wordt aangeboden, lees goed de voorwaarden. Zijn deze niet te vinden of niet duidelijk............niet doen!