LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gratis vergelijken via trosradar.nl basis verzekeringen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Rolandroland

Gratis vergelijken via trosradar.nl basis verzekeringen

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Hallo,

De presentatrice van Tros Radar gaf aan dat je gratis kon gaan vergelijken via trosradar.nl (en dat het bij de Consumentenbond het voor NIET leden 10 euro kost!) alias indipender. Wanneer u een zorgaanbieder ziet staan weet u nog niet om welke het gaat. U dient dan een 0900 nummer te bellen voor 1 euro 30 dan wordt u verbonden met de voor u nog onbekende zorgaanbieder. Zodra er opgenomen wordt weet u om welke het gaat.

Tja gratis vergelijken heeft zij wel gelijk in maar om welke aanbieder het nu gaat?

Ik vind www.kiesbeter.nl overzichtelijker daarnaast kunt u gratis zonder verdere kosten vergelijken via www.kassa.vara.nl

Rolandroland

Re: Gratis vergelijken via trosradar.nl basis verzekeringen

Ongelezen bericht door Rolandroland »

316 Teletekst wo 14 dec
***KRO *****************************6/6
***************************************
***Ergernissen ***Ronald Boonstra uit
Nijega:"Presentatrice Antoinette
Hertsenberg promootte in Radar de
website van het programma.

In tegenstelling met de site van de
Consumentenbond waren bij de TROS de
vergelijkingen van de basisverzekering
bij de verschillende aanbieders
gratis,zo beweerde ze.

Je kunt inderdaad de zorgverzekeraars
op de site met elkaar vergelijken,
maar als je wilt weten om welke
zorgverzekeraar het gaat,moet je een
0900-nummer bellen.En dat kost 1,30
euro!

Ik weet niet wat Antoinette bedoelt met
'gratis'." ****************************
*********mail:[email protected] ********
volgende index tv index radio nu/straks
Bron: NOS teletekst pagina 316.
http://teletekst.nos.nl/gif/images/316-06.gif

brendasimone
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 apr 2005 22:55

Re: Gratis vergelijken via trosradar.nl basis verzekeringen

Ongelezen bericht door brendasimone »

Ik heb een heel ander probleem met de independer verzekering vergelijker. Tijdens elke uitzending wordt verwezen naar het enige beste vergelijksysteem. Na het invullen van de gewenste gegevens rollen de beste verzekeringen eruit...

Nou ik weet niet wat ik fout doe, maar zodra ik details van bv. extra therapieën, geen tandarts...dan krijg ik standaard: er zijn geen verzekeringen beschikbaar. Nou ja zeg!! Zo gaat het steeds. Geef ik geen details aan, dan rolt er wel wat uit, maar dan weet ik niet precies wát.

Gelukkig heb ik mijn heil kunnen vinden bij die van kassa.vara.nl. Die pakt hem wel helemaal naar specifieke wensen. Is ook weleens overbelast, maar er komt wat en elk detail kun je in de offerte nalezen. Geweldig!

Lang gezocht en vergeleken. Blijf toch maar bij het voorstel van mijn huidige verzekeraar :D

Gesloten