hallo luitjes ik wil alleen ff wat kwyt... met hand in hand bedoel ik ..Er zyn toch zoveel ryke (film,zangers(essen) enz)mensen op deze wereld ...maar nog meer armere.....kunnen we niet proberen om juist die rykere te bereiken om het geld wat ze toch zoveel van hebben om daar wat te geven aan die landen die het zo hard nodig hebben !!!!!!!!!!!! Die miljoenen krygen ze toch niet op............ en de armere zullen er heel dankbaar voor zyn. Hand in Hand ,samen sterker voor te zorgen dat deze wereld een stuk beter zal gaan uitzien,en dat een hongerige persoon ook wat te eten heeft...........
Het is maar een idee en als ik wist hoe te handelen om dit voor elkaar te krygen deed ik dat........ een oproep via internet misschien ????????????? wie heeft ideeen ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hand in hand............
Re: hand in hand............
Heel nobele gedachte....maar hoe wil je dit bereiken. Ik ga mijn geld niet afstaan, hoor! En dat lijkt heel egoistisch maar in veel landen waar veel arme mensen wonen zijn de leiders van die landen de meest rijke mensen, ten koste van de bevolking. Waarom zou IK dan mijn geld moeten afstaan? Ik steun veel goede doelen maar om nu mijn kapitaaltje in een potje te gaan storten....beetje naieve gedacht. SOrry!
Laat je papa maar al zijn geld afstaan aan jouw ideetje. Daarna praten we verder....
dan zal aso het wel beheren volgt er vast een huwelijksaanzoek