Heb jij genoeg contant geld in huis voor noodsituaties?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
sjohie
Berichten: 10926
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Heb jij genoeg contant geld in huis voor noodsituaties?

Ongelezen bericht door sjohie »

Ja, we hebben wel genoeg in huis voor een noodsituatie, maar dat hangt wat af van de definitie van "noodsituatie". Als er >72h geen stroom is, en rioleringen en watervoorziening gaan haperen, heb ik er weinig aan. Als de banken een paar dagen plat liggen door een hack kunnen we er bij de lokale Turkse super wel boodschappen mee betalen. Zonder stroom werken echter zowel de pompen van een tankstation als de kassa niet, dus dan wordt benzine halen alsnog lastig.

Plaats reactie