Heb jij genoeg contant geld in huis voor noodsituaties?
Re: Heb jij genoeg contant geld in huis voor noodsituaties?
Ja, we hebben wel genoeg in huis voor een noodsituatie, maar dat hangt wat af van de definitie van "noodsituatie". Als er >72h geen stroom is, en rioleringen en watervoorziening gaan haperen, heb ik er weinig aan. Als de banken een paar dagen plat liggen door een hack kunnen we er bij de lokale Turkse super wel boodschappen mee betalen. Zonder stroom werken echter zowel de pompen van een tankstation als de kassa niet, dus dan wordt benzine halen alsnog lastig.
Consumenneke
vindt dit leuk
