| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Heinz Tomato Beans prijsverhoging
Heinz Tomato Beans prijsverhoging
Heinz Tomato Beans in blik van 415 gram kost in december 2011 € 0,57 bij Jumbo en in januari 2012 ineens € 0,69, en bij AH resp. € 0,60 en € 0,72.
Een prijsverhoging van 20%!!!!
Schande Heinz.
Een prijsverhoging van 20%!!!!
Schande Heinz.
Re: Heinz Tomato Beans prijsverhoging
hoezo schande? alles is duurder geworden 
Wat een flauwekul. We leven hier niet in de oude soviet-unie. Bedrijven bepalen de prijs die hen verstandig lijkt, en vervolgens staat het u als consument vrij om op het aanbod in te gaan of niet.
Als je het te duur vindt, koop je toch lekker een B-merk?
-
Bob Schurkjens
Waarom schande Heinz? De winkelier bepaalt de prijzen. Dat Heinz de prijs heeft verhoogd en dat die vervolgens wordt doorberekend door de supermarkt is slechts een aanname waarvoor geen bewijs is.
Misschien heeft Heinz de prijzen zelfs verlaagd.
Misschien heeft Heinz de prijzen zelfs verlaagd.
-
witte angora
Misschien moet Heinz zelf meer betalen voor de bonen, voor de blikken, voor het transport, voor het personeel... Het is nog altijd een bedrijf dat winst wil maken, geen filantropische instelling.
-
adSolvendum
Gaat heen, en spreekt er allen schade van!
De onverlaten!
De onverlaten!
adSolvendum schreef:Gaat heen, en spreekt er allen schade van!
De onverlaten!
-
adSolvendum
Geen wet, Ciske, wel een recht.
Het recht van de sterkste.
De tijd is gekomen, wij moeten ons verenigen, alleen dan zijn we sterker dan het gewetenloze Heinz!
De tijd is gekomen, wij moeten ons verenigen, alleen dan zijn we sterker dan het gewetenloze Heinz!
adSolvendum schreef:Geen wet, Ciske, wel een recht.
Geen grutten........bonen!ciske schreef:adSolvendum schreef:Geen wet, Ciske, wel een recht.
De tijd is gekomen, wij moeten ons verenigen, alleen dan zijn we sterker dan het gewetenloze Heinz!grutten wat een tekst
-
adSolvendum
Met een aanzienlijke tomatencomponent, in blik!Jolijn schreef:Geen grutten........bonen!
Het gaat niet om zomaar iets, he?
Nee, zeker niet!adSolvendum schreef:Met een aanzienlijke tomatencomponent, in blik!Jolijn schreef:Geen grutten........bonen!
Het gaat niet om zomaar iets, he?
Die tomaten zijn zelfs (vanwege de 'slechte' zomer) reden voor de exorbitante prijsverhoging.
-
adSolvendum
Misschien dat de metaalprijs ook nog een zak om het duitje doet.
Dat blik, hmmm?
Dat blik, hmmm?
Ik heb de huidige ( en die van december) metaalprijzen even niet paraat.adSolvendum schreef:Misschien dat de metaalprijs ook nog een zak om het duitje doet.
Dat blik, hmmm?
Misschien heeft de prijsverhoging betrekking op statiegeld op het blik?
Bij Jumbo de volle €0,12 cent retour als blik en ook de wikkel (krukdroog!) weer in geleverd worden?
-
adSolvendum
Hmm, interessant, ja. Ik zal een parlementaire enquete hieromtrent aanbevelen.Jolijn schreef:Misschien heeft de prijsverhoging betrekking op statiegeld op het blik?
Bij Jumbo de volle €0,12 cent retour als blik en ook de wikkel (krukdroog!) weer in geleverd worden?
adSolvendum schreef:Hmm, interessant, ja. Ik zal een parlementaire enquete hieromtrent aanbevelen.Jolijn schreef:Misschien heeft de prijsverhoging betrekking op statiegeld op het blik?
-
adSolvendum
Ik zojuist een bod geaccepteerd van 200 blikken Heinz Tomato beans van elk 415 gram, 83 kilo aan Heins Tomato Beans!
Mijn jaar kan niet meer stuk.
adSolvendum schreef:Ik zojuist een bod geaccepteerd van 200 blikken Heinz Tomato beans van elk 415 gram, 83 kilo aan Heins Tomato Beans!
-
adSolvendum
Ik ben helemaal in de bonen, nu dan eindelijk boontje om zijn loontje is gekomen! Zit ik er eens een keertje niet voor spek en bonen bij, want honger maakt rauwe bonen zoet!
Dat weet een kind...
Dat weet een kind...