Wij hebben in september een album besteld bij Henzo your Photos. Het heeft uiteindelijk meer dan 4 weken geduurd voordat we dit ontvingen. Ondertussen hebben we hier diverse keren over gemailt, maar hebben we vaak meer dan 1 week moeten wachten op reactie.
Daarnaast zijn ze in dezelfde periode van versie 1 naar versie 2 overgegaan, wat betekende dat het album voor een bepaalde datum besteld moest zijn, anders ging het niet meer.
Enige tijd later gingen we verder met album 2 en 3 uit onze serie. Nu kregen we 2 weken geleden de melding dat het nieuwe programma (versie 2) alweer vervangen werd door een geheel nieuw programma. Hierbij kon je die oude bestanden ook weer niet openen en bestellen na de komst van het nieuwe programma! Ook de lay out (inclusief bedrukte kaft) was niet meer mogelijk, die wij voor het vorige album gebruikt hadden. Wij dus gehaast om de albums op tijd af te krijgen. Dit is inmiddels 2 weken geleden.
Nu wilde ik vandaag inloggen bij Henzo Your Photos om de status van de albums te bekijken, maar plotseling is de website veranderd, moet je opnieuw aanmelden en zijn de oude bestellingen verdwenen! Er staat dat de bestellingen na 22 oktober wel nog zichtbaar zijn, maar dus niet! De laatste bestelling is na 22 oktober geweest, maar is niet zichtbaar.
Al met al zijn wij over de service van Henzo your Photos absoluut niet te spreken. Ik heb hierover ook weer een reactie naar Henzo gestuurd, maar ik ga er van uit dat het weer een week duurt voor we reactie krijgen. Over de kwaliteit van het album zijn wij wel tevreden!
Zijn er meer mensen met zo'n ervaringen ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Henzo your photos
Re: Henzo your photos

Onderstaand verhaal kan ik helemaal bevestingen.
Hoe Henzo met zijn klanten om gaat is zeer slecht...... en ik ben er ook niet over te spreken.
Op 18-11-2007 een fotoalbum besteld HENZO XL per post met een CD.
Na 3 weken nog steeds niets ontvangen, geen ontvangstbevestiging, geen factuur, helemaal niets gekregen en toch maar eens gaan bellen.
Uiteindelijk kreeg ik een medewerker aan de lijn van HENZO die zei dat de order geplaatst was en dat alles in behandeling was.
Verder wist hij te melden dat er niets mis was en ik rustig moest afwachten.
Even later kreeg ik een e-mail dat het druk was en dat hij de bestelling van 1 naar 2 foto albums om kon zetten en uiteindelijk weer een nieuwe factuur zou ontvangen en na betaling alles in orde zou komen.
Echter nu is het 21 december. Nog steeds geen factuur ontvangen, dus ook niet kunnen betalen en nog steeds geen fotoalbum.
Daarna diverse mailtjes gestuurd etc, maar ik krijg nergens respons op. Telefoneren werkt niet, want je staat uren te wachten en krijgt nog geen medewerker aan de lijn. Ze reageren gewoon weg niet!
Uiteindelijk nog steeds geen fotoalbum van ons huwelijk. Alle familie en vrienden vragen naar de foto's en die hebben we nog steeds niet dank zij de geweldige service van HENZO.........

Het is jammer dat als je eenmaal de tijd hebt gestoken in de opmaak van een heel album je dit niet zo maar bij iemand anders kan bestellen.
In de opmaak van een album gaat heel veel tijd zitten.....
Tevens vond ik de overgang van het oude systeem henzoyourfotos naar henzo XL ook zeer slecht aangekondigd.
Ik had mijjn fotoboek al zowat klaar op 25 oktober net voor de overgang. 3 dagen van te voren krijg je een mail dat op 29 oktober de laatste albums besteld kunnen worden gemaakt met de oude software.
Daarna ga je op 1november op de website kijken en je kunt hier nog gewoon de oude software downloaden.
Dit was ook niet klantvriendelijk.
Henzo zal eerst de klanten beter moeten bedienen dat de producten alleen maar uitbreiden op de website!
Tevens kun je nergens op de website vinden hoe lang de levertijden zijn, anders was ik er al bij voorbaat niet aan begonnen als ik dat geweten had.