Hoogvliet: de meest betrouwbare supermarkt die ik ken!

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
ShelLuser
Contacteer:

Hoogvliet: de meest betrouwbare supermarkt die ik ken!

Ongelezen bericht door ShelLuser »

Hi gang!

Ik woon al ruim 15 jaar in Wageningen en dit is echt "mijn" plek geworden. Een stad met een dorps karakter, zoals ik het mag noemen.

Vanaf het begin dat ik hier kwam wonen had ik al een zwak voor de Hoogvliet; destijds gehuisvest in het pand waar nu de Lidl zit en ook nog eens: zonder de uitbouw die de Lidl heeft. Ik heb de verhuizing ook meegemaakt, de verbouwing op het "nieuwe" (nu dus huidige) adres en ja... ik doe al heel lang boodschappen hier.

Ik moet even mijn ei kwijt; je kan maar 1 review op Google Maps schrijven en... de Hoogvliet mijn beste mensen....

Er zijn maar 2 supermarkten die ik met mijn persoonlijke gegevens vertrouw... de Hoogvliet, en ook de Lidl. Zoals gezegd doe ik al bijna 15 jaar boodschappen bij de Hoogvliet in Wageningen. En altijd naar volle tevredenheid, zo tevreden zelfs dat ik een klantenkaart heb genomen. Een persoonlijke, welteverstaan. Dingetje wat je van me mag weten: ik verval snel in gewoontes. Punten kopen bij de Hoogvliet? Natuurlijk! Want, zoals ik mijn vriendin vaak zei: "Dat gaan we nog eens fijn gebruiken".

De jaren komen en gingen... en mijn vriendin plaagde me wel eens.. wanneer komen die fijne dingen? TOT de vorige week... "Hoeveel punten heb je nou eigenlijk?", werd mij gevraagd en nadat ik de meest recente kassabon had gevonden... wel: 159882.

1700+ opgespaarde euro's dames en heren.

Oh, het word nog leuker: ik had de kaart al in geen 10 jaar gebruikt, dus een pincode? errrr...

Ik heb een reset aangevraagd, na een paar dagen heb ik vandaag ("gisteren") om 19:00 de klantenservice gebeld en tot mijn stomme verbazing... kreeg ik een hele aardige mijnheer te spreken die mij wist te vertellen dat ik niet hoefde te wachten op bevestiging.. je kan je pincode nu wijzigen. Had ik al na 3 werkdagen kunnen doen: "geen nieuws is goed nieuws" (ofwel: de Unix methode zoals ik het mag noemen).

En dus... deed ik dat. Mijn vriendin geloofde er niet in maar ik heb een stevig stuk gebak mee naar huis genomen om te vieren!

Ik ga kijken of ik een (groot) deel van dit bedrag terug kan laten storten maar zelfs als dat niet zou kunnen.... dan nog is dit minimaal genoeg voor 30+ weken aan "gratis" (!) boodschappen doen.

Waar gebeurd verhaal.. Wij hebben plannen om morgen even lekker huis te houden (wij vinden boodschappen doeen bij de Hoogvliet in Wageningen best wel fijn) en dan gaan we eens kijken wat er nog meer kan.

Sorry hoor: de DE gooit gewoon je punten weg, maar de Hoogvliet.. ondanks het feit dat het een lokale supermarkt is erkent gewoon mijn 159 duizend punten.

Speedy123

Re: Hoogvliet: de meest betrouwbare supermarkt die ik ken!

Ongelezen bericht door Speedy123 »

DE punten zijn gratis, uit te knippen op de verpakking. Hoogvliet spaarpunten koopt u, voor een cent per stuk. Krijgt u eenmalig 6% vergoeding extra voor.

U heeft dus al die jaren geld uitgeleend aan de Hoogvliet tegen een eenmalige vergoeding van 6 procent. Hoogvliet is echt heel erg blij met u als klant.

En als klap op de vuurpijl bent u ook nog verbaasd dat u 15 jaar later uw gespaarde geld terug krijgt als u erom vraagt :)

Ik nomineer u bij deze voor de klant van het jaar bokaal. Waren alle klanten maar zo vriendelijk als u.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Fijn voor je. Zal eens zien of het te doen is de boodschappen voortaan in Wageningen te halen.

Overigens weet ik niet eens dat Hoogvliet een klantenkaart heeft, en ik kom er hier in het dorp toch regelmatig. Nooit is er naar die kaart gevraagd...

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Hoogvliet Wageningen zegt u... Ik ben gestart met het maken van een groene excellijst voor betrouwbare winkels.
Hoogvliet Wageningen komt er als tweede op.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Wat een verhaal, en ik maar blij zijn met de ALBERT HEIJN in ons dorp. En dat blijft ook zo.

Arizonakid

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Goed verhaal, lekker kort ook.

Gesloten