ik heb op 9 juni bij sanoma een abonnement op een woonblad genomen . meteen via ideal betaald, want dan zou ik binnen 3 a 5 werkdagen me kado ontvangen .
maar mijn kado kwam niet binnen , dus maar gebelt,
hun antwoord wa sorry mevrouw , maar omdat het abonnement via internet was afgesloten duurde het 14 dagen eer mijn abonnement in ging. want ook al betaalde ik via ideal dan duurde het 2 tot 6 weken voor het bij hun op de rekening stond, heb meteen gezegt dat , dat niet waar was dat het er meteen op stond.
maar nu vandaag 25 november heb ik weer gebelt. wat blijkt ik heb volgens hun geen abonnemnt af gesloten . mijn betaling is daar niet aangekomen , en dat ik een bevestigings mail heb ontvangen bestaat niet, ik moest maar naar een ander email adres mailen en daar moest ik weer mijn betalings copi in zetten en mijn bevestings mail in zetten.
ik baal er wel van want er is wel 72,50 euro zoekgeraakt .
ze zouden al 3 keer terug bellen maar ho maar ,
achteraf had ik het kunnen weten dat het niet ging, want ze hebben wel is vaker fouten gemaakt.
zo erg dat ik zelfs aangiften heb moeten doen om van de rekeningen af te komen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ideal betaling zoekt geraakt bij sanoma
Re: ideal betaling zoekt geraakt bij sanoma
Dan kan ik niet begrijpen dat u nogmaals met hen in 'zee' bent gegaan
nadat u al het één en ander met ze hebt meegemaakt.
nadat u al het één en ander met ze hebt meegemaakt.
Re: ideal betaling zoekt geraakt bij sanoma
Uiteraard worden er in ieder bedrijf fouten gemaakt maar bij Sanoma krijg ik niet de indruk dat dit structureel is. Twee voorbeelden, (mijn kinderen wonen op kamers en/of zijn bepaalde tijdschriften ontgroeid), abonnement Fancy opgezegd via de mail , kreeg toch een acceptgiro... allereerst (te) lang laten liggen en vervolgens gebeld of ik nog op kon zeggen. "Geen probleem meneer, verschuur deze acceptgiro en u krijgt een nieuwe voor het ene tijdschrift wat inmiddels al verstuurd was in de volgende periode". Deze week de acceptgiro voor Donald-Duck binnen, nieuwe termijn start op 5 Dec 2011 (jaarabonnement). Mijn zoon gaf aan er niet meer zo enthousiast over te zijn, gebeld, geen probleem, abonnement netjes beeindigd, vandaag de bevestiging in de mail.zo erg dat ik zelfs aangiften heb moeten doen om van de rekeningen af te komen