LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Identiteitsbewijs

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
pechvogel

Identiteitsbewijs

Ongelezen bericht door pechvogel »

Sneu!
Mijn dochter zou vorige week naar Istanbul gaan met 4 klassen van haar school, totaal 100 leerlingen, met het vliegtuig. Zij mocht uiteindelijk niet mee :shock: , omdat er 'n klein barstje in haar ID-bewijs zat. We moesten haar weer ophalen van het vliegveld, als enigste achtergebleven. Erg sneu! :cry: Ik vraag me af wat voor materiaal er wordt gebruikt voor de ID-kaart, iedereen moet zich voortaan kunnen legitimeren. De meeste jongeren hebben die kaart in hun broekzak, portemonnee of id. waardoor deze snel kan scheuren! Dit probleem zal zich in de toekomst wel vaker voordoen ben ik bang. Heeft iemand advies wat wij nog kunnen doen, eventueel ook om de kosten te kunnen verhalen? Buiten de teleurstelling en verdriet van mijn dochter dus.
Met vr. groet,

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: Identiteitsbewijs

Ongelezen bericht door inxsnl »

Ik kan het haast niet serieus nemen

Al die smilies.

Gast

Re: Identiteitsbewijs

Ongelezen bericht door Gast »

Passen ze niet in zo,n harde cardhouder ??,zoiets waar ook je bankpas
in bewaard kan worden,

Wel sneu ja,, waarschuwing voor de lezers hier misschien.

Gast

Re: Identiteitsbewijs

Ongelezen bericht door Gast »

Ik kan het haast niet serieus nemen
En weer een zeer zinvolle reactie van onze opperkleuter.
Weten je ouders eigenlijk wel dat je op internet zit, deugniet.

Bloemetje

Re: Identiteitsbewijs

Ongelezen bericht door Bloemetje »

Zeg inxsnl. Wie denk jij wel dat je bent? Dit forum is niet ALLEEN voor jou hoor! Mensen willen hier hun verhaal kwijt, kom jij weer met je commentaar. Zout toch lekker op naar bed.

Familie pechvogel. Ik vond het heel erg om te lezen. Wat een nachtmerie voor jullie en jullie dochter.

En bedankt dat je het even verteld hebt. Kunnen anderen er ook weer van leren.

Sterkte ermee hoor!

Gast

Re: Identiteitsbewijs

Ongelezen bericht door Gast »

Het zijn geen smileys maar emoticons.Maar dat kan jij niet weten kleine domme ixsnl.

zonnetje2
Berichten: 253
Lid geworden op: 20 apr 2005 00:08

Re: Identiteitsbewijs

Ongelezen bericht door zonnetje2 »

Hallo pechvogel, ik ben nog iemand die niet te maken heeft met een identiteitsbewijs maar met een gewoon paspoort als ik op reis wil en weet dan ook niet precies van wat voor materiaal zo'n pasje gemaakt is. Wel weet ik dat toen ik enkele jaren geleden( in paniek) op schiphol tot de ontdekking kwam dat ik mijn paspoort niet bij me had, ik bij een speciaal loket van de Douane een tijdelijk "visum" (tegen betaling van een bepaald bedrag en een daar te maken pasfoto) kon krijgen en zo toch zonder problemen op reis kon gaan. Vertel eens was de schoolleiding op dit soort kalmiteiten helemaal niet voorbereid, konden zij jullie op geen enkele manier helpen..
Ik vind dit alles te gek voor woorden, een kind hierdoor uitsluiten van haar "schoolreis"... wat een verdriet..
Verder zou ik momenteel niet weten waar je verhaal kan halen, sorry. Ik begrijp wat dit voor impact heeft op jullie dochter... :cry:

klaasvd
Berichten: 160
Lid geworden op: 14 feb 2005 23:27

Re: Identiteitsbewijs

Ongelezen bericht door klaasvd »

gewoon vraag tussendoor, moet je geen paspoort hebben om naar istanbul te vliegn??

Gast

Re: Identiteitsbewijs

Ongelezen bericht door Gast »

Nee, Istanbul is (gedeeltelijk) europees.
Maar overal in Turkije kan je gewoon met een ID-bewijs terecht.

Gast

Re: Identiteitsbewijs

Ongelezen bericht door Gast »

Ik kan het haast niet serieus nemen

Al die smilies.
ik tel er maar twee, zie jij er soms meer? overigens: emoticons zijn gewoon een andere naam voor smilies.

Los daarvan: hoe jammer ik het ook voor uw dochter vind, mevrouw/meneer pechvogel: een identiteitsbewijs is een kostbaar iets, daar dien je zorgvuldig mee om te gaan. Zeker in deze tijd van verscherpte controles, is het begrijpelijk dat controle op details (op wat u een detail noemt) dit soort situaties oplevert.

Dat ''iedere jongere'' zijn of haar identiteitspapieren opbergt op de manier zoals u dat beschrijft, wil nog niet zeggen dat dit ook de manier is.

Over verhalen van de kosten kan ik kort zijn: het is niet de fout van de douanebeambte dat uw dochter niet door de controle kwam, dus ik geef u weinig kans.

klaasvd
Berichten: 160
Lid geworden op: 14 feb 2005 23:27

Re: Identiteitsbewijs

Ongelezen bericht door klaasvd »

De meeste jongeren hebben die kaart in hun broekzak, portemonnee
Waar moet ik hem dan laten??

Gast

Re: Identiteitsbewijs

Ongelezen bericht door Gast »

ehhhh, klaas, waarom geef je geen antwoord meer op die andere topic?

klaasvd
Berichten: 160
Lid geworden op: 14 feb 2005 23:27

Re: Identiteitsbewijs

Ongelezen bericht door klaasvd »

welke topic, ik reageer vrij veel

Gast

Re: Identiteitsbewijs

Ongelezen bericht door Gast »

:lol: leuk, die naamsbekendheid :lol:

klaasvd
Berichten: 160
Lid geworden op: 14 feb 2005 23:27

Re: Identiteitsbewijs

Ongelezen bericht door klaasvd »

wist niet dat ik bekend was :P
Maar weet ook niet welke gast gast is, want gast kan elke gast zijn die zich gast noemt

Gast

Re: Identiteitsbewijs

Ongelezen bericht door Gast »

denk dat je heel goed weet welke topic er bedoeld wordt klaasvd

klaasvd
Berichten: 160
Lid geworden op: 14 feb 2005 23:27

Re: Identiteitsbewijs

Ongelezen bericht door klaasvd »

nee, anders zou ik wel reageren. Dus als je wilt dat ik reageer zeg dan welk topic, of hou op te kloten

Gast

Re: Identiteitsbewijs

Ongelezen bericht door Gast »

je had ooit een hele grote mond in de naturalistatie-topic...
Toch heel vreemd dat je daar opeens zo stil bent...

klaasvd
Berichten: 160
Lid geworden op: 14 feb 2005 23:27

Re: Identiteitsbewijs

Ongelezen bericht door klaasvd »

ohw die, ja ik ga niet steeds reageren als je afgeblaft word. Hou ik liever de eer aan mijzelf.
Nu heb ik opeens grote mond omdat ik blijkbaar andere mening heb, nou das jammer weet wel dat ik cker nu niet meer reageer.

Gast

Re: Identiteitsbewijs

Ongelezen bericht door Gast »

Je bent in die topic niet afgebelaft hoor.
Jouw reacties zijn alleen weerlegt met feiten.

Gesloten