En als het verhaal wel waar is en Gea krijgt van iemand een aanbod, dan is ze toch ook geholpen of niet ?
Mallerds met jullie vooroordelen.
Hallo Ted de Bruin,
Geef hier even je adres, woonplaats en telefoonnummer door.
Kunnen de mallerds met hun vooroordelen voortaan dit soort hulpvragen doorverwijzen naar jou.
Voor mij is Gea de Vos voldoende ontmaskerd als een persoon die probeert met een zielig verhaaltje goedgelovige mensen in te palmen voor hulp.
Dat haar man met de noorderzon vertrokken is lijkt me stug, want als je het verhaal, met de verwijzing naar haar persoonlijke website goed leest, dan kom je tot de ontdekking dat ze in 1999 is gehuwd met een ter dood veroordeelde die in Amerika vastzit.
En zo zijn er nog wel meer dingen die niet kloppen.
zelfs met je hotmail kan je anoniem blijven
ik kan me per email toch ook voordoen als een heerlijke vrouw die echter in hele hoge nood zit (wat voor nood )
maar waarschijnlijk ben ik een enorme stevige man, met een lange grijze baard, bierbuik en zweetvoeten
Het is toch algemeen bekend dat een hotmailadres vaak gebruikt wordt om een "schijn-vertrouwen" te simuleren.
Een hotmailadres gaat meestal gepaard met een "nickname" zodat de ware indentiteit nauwelijks/niet te achterhalen is. Dat is er mis mee geachte Gast.
Kijk maar eens naar het (de) e-mailadres(sen) van onze bedriegster, lees de reacties hier nog eens goed en aandachtig door, en oordeel dan zelf.
Tabee!