Ikea en service is ver te zoeken

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
keesjanbos1
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 mar 2018 09:17

Ikea en service is ver te zoeken

Ongelezen bericht door keesjanbos1 »

Op 12 april een bestelling gedaan een bedrag van 1823 euro moest worden bezorgd.
tot zover gaat dit goed tot 1 dag voor de bezorging er ineens artikelen niet zijn dit kan dan 4 mei worden bezorgd maar aangezien het op Texel is en daar op dat moment niemand aanwezig was werd dit lastig.
Afgesproken dat ik de artikelen zelf kon ophalen aanhanger kreeg ik vergoed eerst voorschieten dan bonnetje insturen dit is goed gegaan.
maar de artikelen die ik in de winkel ophaalde hat een waarde van 1600 euro een verschil van 223 euro.
We zijn nu een maand verder 15 keer gebeld met klantenservice 2 keer chatten en ik moet nog 5 keer worden terug gebeld want er mist van dit alles nog 82 euro na 1 maand wachten begin ik dit spuug zat te worden en elke keer dat je belt ja ik maak een melding en ze bellen je terug maar niks van dit alles.
prima winkelen en meteen meenemen dit doen we nooit meer zo wat een waardeloze service

BL2
Berichten: 5665
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Ikea en service is ver te zoeken

Ongelezen bericht door BL2 »

Sterkte ermee.
(Bericht is taalkundig wat erg moeilijk te lezen, dus inhoudelijk er op in gaan onmogelijk)

Speedy123
Berichten: 3804
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Ikea en service is ver te zoeken

Ongelezen bericht door Speedy123 »

keesjanbos1 schreef:
29 mei 2026 12:16
Afgesproken dat ik de artikelen zelf kon ophalen aanhanger kreeg ik vergoed eerst voorschieten dan bonnetje insturen dit is goed gegaan.
Alleen ontbreekt er in die afspraak kennelijk wat te doen met de reeds in rekening gebrachte en betaalde transport kosten. Wat was hier over afgesproken? Zouden deze volledig terugbetaald worden?
keesjanbos1 schreef:
29 mei 2026 12:16
maar de artikelen die ik in de winkel ophaalde hat een waarde van 1600 euro een verschil van 223 euro.
Dat klopt waarschijnlijk want die 223 euro zijn waarschijnlijk de transport kosten.

NeoDutchio
Berichten: 13431
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ikea en service is ver te zoeken

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wat het in de winkel kost is niet van belang. U hebt online gekocht en afgerekend wat overeen gekomen is.
Er is een gedeelte bezorgd en een gedeelte bent u vrijwillig gaan ophalen. Als u alles heeft en de aanhangerkosten netjes zijn gecompenseerd is de overeenkomst nagekomen.

Plaats reactie