Op het forum lees ik veel over die vervelende callcenter's die je continu lastigvallen.
Per dag had ik zo'n 6 á 7 gemiste oproepen.
Ik kwam erachter welk bedrijf ze steeds aanboden dat bleek dus RWE Energy te zijn.
Ik heb dit bedrijf per email bereikt en binnen een paar uurtjes had ik meteen reactie.
Ik had aangegeven dat ik geen telefoontjes meer wou van ze.
Met als volgt deze mail:
Geachte heer *****,
Vriendelijk dank voor uw e-mail waarin u aangeeft dat u niet meer benaderd
wilt worden door onze telemarketingbedrijven. Wij bieden u onze oprechte
excuses aan voor deze vervelende situatie.
RWE is niet degene die de adresbestanden met telefoonnummers aanlevert bij
ons telemarketingbedrijf. Dit wordt gedaan door een onafhankelijk instantie
die databases beheert voor marketingdoeleinden.
Wij hebben aan onze telemarketingbedrijven doorgegeven dat u niet meer
benaderd mag worden. Wij vertrouwen erop dat de telemarketingbedrijven zich
aan de gemaakte afspraken met RWE zullen houden en dat zij gehoor geven aan
ons verzoek.
Ook willen wij u adviseren om u af te melden op de website
www.infofilter.nl. Als u zich op deze website afmeldt wordt u niet meer
benaderd voor telefonische verkoop.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u nog
vragen dan zijn de medewerkers van de Consumentendesk u graag van dienst.
Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00
- 17.00 uur op nummer 0900 - 2 793 793 (lokaal tarief). Vanzelfsprekend
kunt u uw vragen ook weer via e-mail aan ons stellen.
Met vriendelijke groet,
*************** < Naam weggehaald.
RWE Energy Nederland N.V.
Havenweg 1, 5701 RS Helmond
Postbus 300, 5700 AH Helmond
T: +31(0)492 - 594 888
F: +31(0)492 - 594 990
Website: http://www.rwe.nl
RWE - Energie in vertrouwde handen
Nu blijkt dus dat ze Infofilter afraden, Terwijl ik daar juist net ben aangemeld.
Moet ik me meteen afmelden bij Infofilter? Of is het lariekoek wat ze zeggen.