Wij hebben 5 maanden geleden een nieuwe vriezer gekocht.
Nu kwamen wij tot de ontdekking dat de vriezer het niet meer doet, en dus kapot is. Er komt als het goed is zsm iemand naar het apparaat kijken...... maar alle spullen die erin liggen, waaronder wat brood, vlees, ijs en nog wat andere dingen, zijn nu allemaal ontdooid en kunnen we nu weggooien.
Weet iemand of dit nog ergens te declareren valt? Bij het bedrijf waar we het apparaat hebben gekocht of bij de fabrikant? Een verkoper van de winkel zei dat je het op je eigen verzekering moest verhalen...is dit zo???
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] inhoud kapotte vriezer ergens te declareren???
-
Re: inhoud kapotte vriezer ergens te declareren???
Yep dit is mogenlijk te verhalen op uw eigen verzekering.
Indien u de juiste heeft afgesloten.
Groet T
Indien u de juiste heeft afgesloten.
Groet T
-
Toolboy, op welke verzekering kun je dit dan verhalen???
(en wat is de juiste dan?)
(en wat is de juiste dan?)
Ik heb de inhoud wel eens verhaald op de extra uitgebreide inboedel verzekering.Maar dat ging wel om een hele grote vriezer en de inhoud was vele malen hoger dan het eigen risico.
Groet T
Groet T
-
Thanks Toolboy,
heb mijn verzekeringspapieren erbij gepakt en idd, dit wordt vergoed door mijn inboedelverzekering (heb geen eigen risico, dus ga het gewoon daar verhalen.)
heb mijn verzekeringspapieren erbij gepakt en idd, dit wordt vergoed door mijn inboedelverzekering (heb geen eigen risico, dus ga het gewoon daar verhalen.)
Wij hebben eind vorig jaar precies hetzelfde gehad en ik heb alles gedeclareerd bij de inboedelverzekering.(REAAL)
Ik moest een lijst opsturen van alles wat er in de vriezer zat en de prijzen erbij vermelden.
Binnen 2 weken hadden ze het hele bedrag tot op de cent op de rekening gestort.
Netjes toch ?
Ik moest een lijst opsturen van alles wat er in de vriezer zat en de prijzen erbij vermelden.
Binnen 2 weken hadden ze het hele bedrag tot op de cent op de rekening gestort.
Netjes toch ?