LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Interlanden BV

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
spammie
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 sep 2006 08:12

Interlanden BV

Ongelezen bericht door spammie »

Ik woon in Utrecht en hier verschijnt het Utrechts Stadsblad. Dit huis aan huisblad hoort bij iedereen in de bus te liegen.
In 2006 heb ik dat blad 2 keer mogen ontvangen.
Ik heb bij Interlanden nagevraagd en krijg uiteindelijk te horen dat op woonboten niet word bezorgt.
Alle arken en boten hier hebben een voortuin met een postbus.
Zie hier: http://www.imagebanana.com/img/1xkikokd/P1010005.JPG
Interessant is te weten dat aan de andere kant van de straat wel word bezorgt, na ja meestal!
Het slecht of niet bezorgen van Interlanden is een landelijk, structureel probleem.
Logisch ook, het scheelt een aantal bezorgers.
Alle klachten ook van opdrachtgevers worden eenvoudig ter zijde geschoven!
Ik begrijp eigenlijk ook niet hoe Interlanden nog steeds aan klanten komt!
Hoe kan men deze lui bewegen hun plicht na te komen?

Sjors_B
Berichten: 658
Lid geworden op: 22 jun 2005 20:45

Re: Interlanden BV

Ongelezen bericht door Sjors_B »

Bij gratis huis aan huis blad beslist de ondernemer zelf waar hij wel en niet bezorgd. En bezorgers zijn er altijd te weinig, maar dat komt door de waardeloze betaling.

spammie
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 sep 2006 08:12

Re: Interlanden BV

Ongelezen bericht door spammie »

Met andere worden, de opdrachtgever betaalt voor een dienst die niet wordt geleverd?
Hoe dom zijn onze ondernemers dan eigenlijk?
Werkt u soms bij dit flutbedrijf? Afbeelding

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Interlanden BV

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Woonboten hebben een officieel adres, tenminste, dat is de boedoeling. De belastingdienst,energieleverancier enzo, moeten je weten te vinden.

Interlanden gaat er kennelijk vanuit dat ze van de bewoners van woonboten geen klandizie hoeven te verwachten.

spammie
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 sep 2006 08:12

Re: Interlanden BV

Ongelezen bericht door spammie »

Exact, wij zijn voor iedereen bereikbaar behalve voor Interlanden.
Het huis aan huisblad "Ons Utrecht" en folderpakketten worden keurig door de concurrentie bezorgd.
Als je het goed bekijkt is het discriminatie door dat bedrijf.
Maar ja alleen sta ik daar machteloos voor :(

kiz
Berichten: 2319
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: Interlanden BV

Ongelezen bericht door kiz »

En bezorgers zijn er altijd te weinig, maar dat komt door de waardeloze betaling.
precies... jongens (en meisjes) van 14 willen 't nog wel doen, maar zodra ze 15 worden kunnen ze 'n stuk beter verdienen in de plaatselijke buurtsuper.

spammie
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 sep 2006 08:12

Re: Interlanden BV

Ongelezen bericht door spammie »

Ach ja het is bekend dat ze slecht betalen, maar dat is eigenlijk niet het probleem van mij.
Degene die bij ons moet bezorgen krijgt toch teveel betaald, want de bladen liggen wel in het plantsoen 500 meter verder!
Ik heb maar de uitgever van de bladen gebeld want bij interlanden krijg je toch geen gehoor.
Daar word je eindeloos doorverbonden als je niet met de computer wilt praten.:lol:

dorusdollar
Berichten: 20
Lid geworden op: 17 apr 2007 08:58

Re: Interlanden BV

Ongelezen bericht door dorusdollar »

mischien een mooie baan voor sjors-b heeft toch geen moer tedoen dan alleen maar op alle berichten op die forum tereageren,kortom tijdzat waarschijnlijk een van de taloze werkeloze in dit land.

Gesloten