| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Jazzphone
-
de Hollander
Jazzphone
Mijn dochter heeft aan de deur een pakket telefonie en internet besteld en daarvoor getekend.Dat was is de maand juli,er is 69euro van haar rekening afgeschreven maar ze heeft tot op heden nog niets ontvangen.ze heeft wel een bevestigings brief ontvangen.ze heeft 1x gebeld daar vertelde ze dat ze binnen veertiendagen zou binnenkrijgen,dit is ongeveer alweer 5 weken geleden en tot op heden nog steeds niets ontvangen of gehoord.kan iemand mij vertellen wat ik hier aan kan doen en zijn er meer mensen met deze klachten.alle informatie over jazzphone is welkom.
alvast bedankt mevrouw de hollander
alvast bedankt mevrouw de hollander
Re: Jazzphone
Ten eerste past hier maar een woord : DOOS !!! Je moet nooit iets aan de deur bestellen of ondertekenen als je er niet zelf om gevraagd hebt.
Verder zou ik het per omgaande opzeggen en je geld terugeisen, want hier hoor je waarschijnlijk nooit meer iets van.
Verder zou ik het per omgaande opzeggen en je geld terugeisen, want hier hoor je waarschijnlijk nooit meer iets van.
-
de Hollander
je heb gelijk.Dat had ze ook nooit moeten doen. Daar is ze zelf nu ook wel achter.maar bedankt voor de tip.
Heet dat bedrijf Jazzphone?
Ik kan er helemaal niets over vinden.
Misschien een goed idee om er meer informatie over te geven, volledige naam etc, zodat meer mensen gewaarschuwd worden
groeten
Ik kan er helemaal niets over vinden.
Misschien een goed idee om er meer informatie over te geven, volledige naam etc, zodat meer mensen gewaarschuwd worden
groeten
-
de Hollander
Hier de volledige gegevens: het is jazzphonie (sorry dat het verkeerd was)Het bedrijf zit in Almere. ze hebben een postbusadres en een 0900 nummer verder is er ook nog een website www.jazzphonie.nl hopelijk is dit duidelijk
groeten Mevr. de Hollander
groeten Mevr. de Hollander
heb in november aangevragen en ze zeggen steeds 2 weken wachten dan bel je weer terug en weer 2 weke wachten en bel je weer en wa denk je 3 weken wachten
verders blijkt bij die 0900 nr dat je uit 2 keuzes kunt kiezen 1 klantencervice en 2 voor factuurs maar blijkt ook nr 2 bestaat niet.
ik loop hier al 3 maanden te wachten zonder ook nooit een brief van jazzphonie te mogen ontvangen verders heb ik vorige week een opzegging gedaan heb ik via de fax gedaan en is daar ok aangekomen
5 dagen daarna heb ik nog geen andwoordt ontvangen dus heb ik ze gebeld toen zeggen ze tegen mij ja klopt de fax is binnen maar wij zien ieder brief als ongelezen nou dat is dan een oplicht zaak alleen telefoniche afspraken is niet geldig alleen per brief en als je een brief stuurt gooie ze die nog weg ook en wordt niet gelezen ook niet.
dus je kunt het nooit en te never opzeggen en ik had daar de duurste uit hun map gekozen de kabel maar blijkt dat ze die niet eens kunnen leveren. maar hoe moet het nu
verders blijkt bij die 0900 nr dat je uit 2 keuzes kunt kiezen 1 klantencervice en 2 voor factuurs maar blijkt ook nr 2 bestaat niet.
ik loop hier al 3 maanden te wachten zonder ook nooit een brief van jazzphonie te mogen ontvangen verders heb ik vorige week een opzegging gedaan heb ik via de fax gedaan en is daar ok aangekomen
5 dagen daarna heb ik nog geen andwoordt ontvangen dus heb ik ze gebeld toen zeggen ze tegen mij ja klopt de fax is binnen maar wij zien ieder brief als ongelezen nou dat is dan een oplicht zaak alleen telefoniche afspraken is niet geldig alleen per brief en als je een brief stuurt gooie ze die nog weg ook en wordt niet gelezen ook niet.
dus je kunt het nooit en te never opzeggen en ik had daar de duurste uit hun map gekozen de kabel maar blijkt dat ze die niet eens kunnen leveren. maar hoe moet het nu
Oplichters waarschijnlijk...
ik heb een site gevonden over jazzphonie maar ja maar als je een ander provider pakt zit je toch aan 2 vast gekleefd van de abbomentenhttp://www.internetoplichting.nl/cgi-bi ... een idee .
-
de Hollander
Wij hebben een aangetekende brief gestuurd.Daar hebben ze wel op gereageerd. Ze is dus inmiddels uitgeschreven.Maar het geld dat is afgeschreven moet ze nog terug krijgen.
groetjes mevr. de Hollander
groetjes mevr. de Hollander
dan is de zaak nog niet rond kan zijn da je kunt fluiten naar dat geld bij oplichters gaat en draaid alles om geld.hun denken gewoon weer een lastpost weg maar ja zo gaat het maar ze moeten ook dat geld wat uw dochter betaald heefd terugover maken .want je moet eerst betalen voor de modem maar je krijgt geen modem of je krijgt het wel en blijkt nooit te werken dus beter niks aanpakken van de post bode als ze met hun modem komen .want je blijft die 0900 bellen dat kost een vermogen.ik heb zelfs de directeur van jazz phonie aan de tel gehad zelfs met hem kun je niet praten.het blijkt ook dat het een klein bedrijf is want als je beld krijg je steeds de zelfde persoon aan de telefoon het zijn 2 dames of je krijgt niemand aan de telefoon .het beste is gewoon de straat naam te achte halen want dat ben ik aan het zoeken dan kan ik erheen en zal ze daar weleens de waarheid zeggen,en de politie bellen hun nie want dan worde ze nog gepakt ook maar ik ga verder ik ga achter die 0900 aan want ook dat moet achtehaald worden want het gaat hier om een doorschakel nr
-
de Hollander
Als je mij nu een E.mail stuurd,dan heb ik misschien wel een adres voor je. mijn E.mailadres is [email protected]
groetjes mev. de Hollander
groetjes mev. de Hollander