LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jetkeukens.be

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
sasjas

Jetkeukens.be

Ongelezen bericht door sasjas »

Heeft er iemand ervaring met jetkeukens.be schoenen webwinkel?
Heb een order geplaatst en betaald en helaas niet goed opgelet of er later contact gelegd kon worden. Heb een mail verstuurd maar hoor niets.
Ben bang dat ik genept ben :shock: :oops:

berndv

Re: Jetkeukens.be

Ongelezen bericht door berndv »

sasjas schreef:Heeft er iemand ervaring met jetkeukens.be schoenen webwinkel?
Heb een order geplaatst en betaald en helaas niet goed opgelet of er later contact gelegd kon worden. Heb een mail verstuurd maar hoor niets.
Ben bang dat ik genept ben :shock: :oops:
de site komt op mij wat dubieus over. geen contactgegevens, alleen een formulier. Het lijkt bijna een slecht vertaalde website, maar goed, onze belgische vrienden vertalen engelse woorden nog wel eens met vreemde vlaamse variaties, dus dat kan ik niet met zekerheid zeggen.

Geen algemene voorwaarden zo te vinden, geen retour en/of leveringsvoorwaarden. Ik vind het wel wat twijfelachtig. Ik ben ook bang dat u genept bent.

Even voor mijn beeldvorming. Hoe is het tijdspad verlopen? Wanneer heeft u besteld en wanneer heeft u een mail gestuurd?

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

Het lijkt wel de norm te worden. Eerst bestellen en betalen bij onbetrouwbare websites en dan pas hier komen klagen/vragen.

Site geregistreerd maart 2016, géén adresgegevens, anonieme registrar, géén BTW nummer, telefoon, email of Kamer van Koophandel informatie. Is het nu zó verschrikkelijk moeilijk om van de bestelknop af te blijven?

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Ik koop altijd schoenen bij een keukenzaak. Net als dat ik benzine bij de bakker haal....

Gesloten