LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kaarten terug brengen?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Meth

kaarten terug brengen?

Ongelezen bericht door Meth »

Eind april heb ik voor een vriend en mijzelf 2 kaarten gekocht voor het optreden van de wu-tang clan in de heineken music hall op 7 juli, bij het gwk.
Deze rap/hip-hop groep bestaat uit meerdere leden waarbij er 1 toch wel uitspringt (method man) en duidelijk mijn (en van mijn vriend ook) favoriete rapper is. Op de site stond dat alle rappers er zouden zijn en deze stonden met naam genoemd.
Nu is Method Man opeens druk met andere zaken en besluit niet te komen. Het blijft natuurlijk wel een goed avondje uit alleen ik krijg niet wat ik in eerste instantie in mijn hoofd had toen ik deze kaarten kocht.
Dit lijkt mij toch wel een reden om deze kaarten terug te brengen, zoals regelmatig bij andere annuleringen door artiesten ook gebeurt...

Jorrit

Re: kaarten terug brengen?

Ongelezen bericht door Jorrit »

Tja ik denk niet dat het helpt om het hier te vragen. Misschien makkelijker om even naar Mojo (of wie het dan ook moge organiseren) te bellen en daar even voor te leggen.

Meth

Ongelezen bericht door Meth »

Ik vroeg me af of dit reeel is... omdat het verder natuurlijk wel doorgaat...

Annelies de B

Ongelezen bericht door Annelies de B »

Gewoon bellen: nee heb je, ja kun je krijgen...

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

ben zelf naar de megafestatie geweest.. kaartjes door een vriedin gekocht. onderweg kwam ze erachter dat ze de kaartjes was vergeten..
We konden bij de megafestatie gelukkig kaartjes kopen.
Haar moeder heeft de kaartjes die thuis lagen naar het postkantoor gebracht, en als ze die dag nog verkocht zouden worden zou ze haar geld terug krijgen. en de kaartjes zijn idd verkocht en ze heeft haar geld terug gekregen.

Gesloten