LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kaartje op Jas 70 % korting maar helaas..

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
pinky

Kaartje op Jas 70 % korting maar helaas..

Ongelezen bericht door pinky »

Zojuist bij de makro in Vianen een jas gezien waar een label aanhing van 70 % korting. Dus wij naar de kassa maar de kassa gaf niet aan dat er 70 % afging. Wij naar de klantenservice en die hebben in de computer gekeken maar op die jas zat geen korting. Foutje de label hoort niet aan die jas, iedereen kan zo die label er aan maken... bla bla bla zei de medewerker. De medewerker was een assistent afdelingschef. "Nee er was geen bedrijfsleider in huis" we konden hoog of laag springen maar op de jas ging geen korting af. :cry:
:arrow: De jas hing ook op de rekken waar alle artikelen waren afgeprijst, en de 70 % labels waren allemaal hetzelfde bevestigd.(volgens de klantenservice medeweker doen ze normaal de labels door de jas heen en niet zoals nu door de andere kaartjes heen.)

Maar volgens mij is het een fout van de makro en moet ik wel die korting krijgen ?? Wie kan mij daar een juist antwoord opgeven zodat ik misschien alsnog die jas kan halen met die korting.

Captain Pervert

Re: Kaartje op Jas 70 % korting maar helaas..

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Je stond in je recht, alleen nu, achteraf maak je natuurlijk geen schijn van kans meer.

S.

Ongelezen bericht door S. »

Ik zou kijken of diezelfde jas er ook in een andere maat hangt, en wanneer daar ook zo'n kortingslabel aan zit......tja, dan hangt die bedrijfsleider ook. :wink:

pinky

Ongelezen bericht door pinky »

Hoe had ik dat op dat moment dan kunnen afhandelen als ik dan op dat moment in mijn recht stond ??

Nee helaas was dit de enigste jas nog ? daarom leek het me juist aannemelijk dat hij ook was afgeprijst.

bodejosm43

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Een korting van 70 procent op een jas (in het algemeen op kleding) is niet ongebruikelijk.

Helaas is het aan de orde van de dag, dat winkeliers klanten de schuld geven van het zelf aanbrengen van kortinglabels of -stickers. Ja, zo lust ik er nog wel een paar. Hoe kan jij als klant weten dat die jas voor de volle prijs de deur uit moest? Week die qua soort dusdanig van de rest af, dat je dat had kunnen weten?

Jammer, maar mijns inziens stond je gewoon in je recht, en had de makro die jas met die korting mee moeten geven.

Gesloten