| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kaufmann matrassen houdt zich niet aan retourafspraken
Kaufmann matrassen houdt zich niet aan retourafspraken
25 juni oplegmatras van Kaufmaan bij aflevering meteen (in geld, pin kon niet) betaald. €139,00. Het voldeed niet aan verwachting en in orginele verpakking zelfde middag retour gestuurd met Track&Trace. aanwijzingen website gevolgd, dus herroepings e-mail gestuurd. Als antwoord gekregen dat na ontvangst en dan na 10 werkdagen mijn het geld terugbetaald zou worden. Het matras is 27 juni om 11.17 uur afgeleverd. Ik zag echter na 13 werkdagen nog geen geld retour en mailde. Uiteindelijk kreeg ik deze mailI:
'Graag ontvangen wij het verzendbewijs van u, welke u bij het afgiftepunt heeft ontvangen.Zodra wij deze hebben ontvangen, zullen wij het gaan onderzoeken'
Nu moest ik bewijzen dat ik retour zond? Dan gaan ze onderzoeken? Ik scande alle bewijzen en wacht weer af. Dit bedrijf met z'n 3 dagen actie (die al tijden loopt) wordt voor mij twijfelachtig.
'Graag ontvangen wij het verzendbewijs van u, welke u bij het afgiftepunt heeft ontvangen.Zodra wij deze hebben ontvangen, zullen wij het gaan onderzoeken'
Nu moest ik bewijzen dat ik retour zond? Dan gaan ze onderzoeken? Ik scande alle bewijzen en wacht weer af. Dit bedrijf met z'n 3 dagen actie (die al tijden loopt) wordt voor mij twijfelachtig.
Re: Kaufmann matrassen houdt zich niet aan retourafspraken
U kunt toch ook zelf met track and trace controleren of het wel afgeleverd is?
Als je iets retour stuurt ben jij inderdaad als verzender verantwoordelijk dat het aankomt. Wanneer je dit kunt aantonen is dat toch makkelijk bewezen?
-
stofzuigertje
Eerst controleren ze op sporen van gebruik... en op 27 ontvangen en wanneer ze controleren 28..... en nog 10 werkdagen maar de Vakanties zijn begonnen!
Als ze vrijdag 13 Juli over maken en op 16 juli nog niet binnen is... als je te vroeg klaagde kan het mis lopen .
Doe altijd een weekje extra voor de zekerheid.
Als ze vrijdag 13 Juli over maken en op 16 juli nog niet binnen is... als je te vroeg klaagde kan het mis lopen .
Niets aan toe te voegen!stofzuigertje schreef:Eerst controleren ze op sporen van gebruik... en op 27 ontvangen en wanneer ze controleren 28..... en nog 10 werkdagen maar de Vakanties zijn begonnen!
Het matras is 27 juni om 11.17 terugbezorgd. Inmmiddels door Kaufmann gebeld met excuses. Ze wisten even niet van wie het topdekje retour kwam. Nu zou mijn geld snel terugbetaald worden. Nou nee dus. Vanmorgen een e-mail dat ik binnen 10 werkdagen mijn geld terug kan verwachten.Lady1234 schreef:U kunt toch ook zelf met track and trace controleren of het wel afgeleverd is?
Julie4444 schreef:Als je iets retour stuurt ben jij inderdaad als verzender verantwoordelijk dat het aankomt. Wanneer je dit kunt aantonen is dat toch makkelijk bewezen?
zou je denken hè? Track& Trace 27 juni 11.17 is matras terugbezorgd. Ze wisten even niet van wie het retour kwam? Moet nu maar weer 10 werkdagen wachten.
-
stofzuigertje
Je moet bij elke retour wel kopie factuur bij voegen of retour formulier waarop jou naam + klantnummer staat.
Zomaar een matras retour, die kregen ze wekelijks vele en dat is niet uit te zoeken.
Als je alleen maar retour stuurde en geen afzender zowel op pak als binnen in gedaan dus in het opgerolde top matras een 2e want bij retour goederen raakt wel eens vaker een adres zoek en als je genoeg verkoopt is dat lastig zoeken.
Zomaar een matras retour, die kregen ze wekelijks vele en dat is niet uit te zoeken.
Als je alleen maar retour stuurde en geen afzender zowel op pak als binnen in gedaan dus in het opgerolde top matras een 2e want bij retour goederen raakt wel eens vaker een adres zoek en als je genoeg verkoopt is dat lastig zoeken.
.stofzuigertje schreef:Je moet bij elke retour wel kopie factuur bij voegen of retour formulier waarop jou naam + klantnummer staat.
Afzender zat erop hoor. Natuurlijk. Ik snap ook wel dat het een groot bedrijf is.
Uiteindelijk Eind Goed Al Goed. Er is terugbetaald.
Ik kan alleen een ieder adviseren...Hou al je verzendgegevens klip en klaar. Deed ik ook. En ik had ze nodig.
Lijkt me nogal logisch dat de verzendgegevens in ieder geval bewaard moeten blijven tot de retour helemaal is afgewikkeld. Dat is niets bijzonders.
Matrassen besteld 2 x 80 cm tot 2 maal toe vrij genomen omdat ze zouden leveren dit werd op het laatste moment omgegooid en levering werd gewijzigd.
Hierna eindelijk de matrassen gekregen en bleek 1 matras 80 cm breed te zijn en het ander matras 90 cm breed te zijn.
Gevraagd om het juiste matras snel te leveren werd 3 weken levertijd op gegeven
Dan maar alles terug sturen, ook kost dit nog eens 47,50 maar ook nu weer afspraken niet na gekomen. weer een verlof dag naar de malle moer.
Hebben nog niets opgehaald en moet nu rechtshulp gaan inschakelen.
Telefonisch nooit bereikbaar ook niet op de tijden dat hun aangeven.
Pas op koop hier niets van dit gaat je geld kosten service 0,0 dat is het enigste wat duidelijk is.
Ga niet in zee met deze slechte firma u bent gewaarschuwd.
Hierna eindelijk de matrassen gekregen en bleek 1 matras 80 cm breed te zijn en het ander matras 90 cm breed te zijn.
Gevraagd om het juiste matras snel te leveren werd 3 weken levertijd op gegeven
Dan maar alles terug sturen, ook kost dit nog eens 47,50 maar ook nu weer afspraken niet na gekomen. weer een verlof dag naar de malle moer.
Hebben nog niets opgehaald en moet nu rechtshulp gaan inschakelen.
Telefonisch nooit bereikbaar ook niet op de tijden dat hun aangeven.
Pas op koop hier niets van dit gaat je geld kosten service 0,0 dat is het enigste wat duidelijk is.
Ga niet in zee met deze slechte firma u bent gewaarschuwd.