LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kelloggs Bioscoop Actie

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
alex1964
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mar 2010 17:46

Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door alex1964 »

Kelloggs heeft op haar producten Coco Pops, Chocos, Honey Pops, Frosties, Loops, Tresor Chocolade & Hazelnoten, Tresor Pure Chocolade, Rice Krispies, Smacks en Tresor Melkchocolade een actie om een gratis biscoopkaartje te krijgen: http://bioscoop.kelloggs.nl. Daarvoor is het wel nodig de uitgeknipte bon in een gefrankeerde envelop en voorzien van een gefrankeerde retourenvelop op te sturen naar een adres in Schiedam.

Aangezien mijn dochter graag naar de bioscoop gaat heb ik dus een kaart met retourenvelop opgestuurd. Kosten 88 ct voor het opsturen en 44 ct voor de retourenvelop.

I.p.v. na de beloofde 14 dagen heeft het bijna 4 weken geduurd voordat ik een bon van Kelloggs heb ontvangen. De geldigheidstermijn van deze bon stond op 23.03.2010, i.p.v. de in de voorwaarden vermelde 31.12.2010. Ik had dus nog minder dan 7 dagen na ontvangst om de bon te verzilveren.

Het afgelopen weekend dus toch snel naar Pathé de Kuip gegaan om een filmtje met m'n dochter uit te zoeken. Voor ons toch een rit van bijna 40 km.

Groot was onze verbazing toen bij Pathé bleek dat ze deze bon niet accepteren, terwijl de bioscoop wel op de Kelloggs website vermeld stond als acceptatiepunt. Pathé zei dat het kaartje terug naar Schiedam gestuurd moest worden om omgeruild te worden voor een ander exemplaar.

Op internet heb ik op onderstaand forum gelezen dat bij het terugsturen van de bon, een nieuwe bon opgestuurd wordt met een andere geldigheidsdatum, maar dat dit nog steeds geen Pathé bon is:
http://gratis.startpagina.nl/prikbord/1 ... llogs-(tu)

Daarnaast kost het opsturen me opnieuw 88 ct en 44 ct voor een retourenvelop en heb ik nog steeds geen bon waarmee ik bij Pathé terecht kan.

Wie heeft soortgelijke of andere ervaringen met de bioscoop actie van Kelloggs? Heeft het zin om de bon retour te sturen of kan die zich beter bij het oud papier nuttig maken?

paulmath
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 mar 2010 20:52

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door paulmath »

Hetzelfde hier, alleen waren wij speciaal naar Pathé Arena gegaan. Inderdaad langer moeten wachten op de bonnen, super korte geldigheid en blijkbaar toch niet geldig in Pathé.

Kelloggs heeft zich met deze actie dus drievoudig niet gehouden aan wat ze hebben toegezegd.

Als je de Kelloggs site goed doorzoekt (hebben we gedaan n.a.l.v. een brief de we bij Pathé meekregen) vind je wel dat Pathé speciaal geval is. Maar wij hadden alleen de lijst met bioscopen nodig, en dus niet verder gezocht, en daar staat Pathé juist wel bij (zonder vermelding van enige restrictie of speciale voorwaarden, wat die ook mogen zijn).

jellie37
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mar 2010 11:12

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door jellie37 »

Hier hetzelfde probleem. Eerst ruim 4 wachten voordat er bioskaarten geleverd werden. Nu zijn ze slechts geldig tot 23 en 29 maart. En helaas ook niet geldig in Pathe. Telefonisch is me al 3 keer beloofd de zaak op te lossen en zouden ze me terug bellen. Helaas dus niet gebeurd.. Ze maken er nog steeds reclame over op de tv. Wat een oplichters zeg..

nicolaasbeets
Berichten: 39
Lid geworden op: 25 apr 2007 18:55

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door nicolaasbeets »

Ik heb nog niets gehoord.
Kelloggs heeft ondertussen stiekum ook de voorwaarden veranderd.
Toen ik 5 maart de bonnen verstuurde stonden de volgende regels nog niet op de site van Kelloggs:

•Geef alstublieft duidelijk op de achterkant van de voucher aan naar welke bioscoop u wilt gaan. Vermeld duidelijk de bioscoopnaam en de plaatsnaam.
•In de Pathé bioscopen worden alleen de Pathé Film Vouchers geaccepteerd. Voor vragen kunt u zich wenden tot de klantenservice van Kellog 010 – 8 920 305.
•Het is niet toegestaan om vouchers door te verkopen op eBay, Marktplaats of elke andere website

de laatste lijkt me praktisch onuitvoerbaar, tenzij ze al je e-mailverkeer controleren. De overige 2 stonden er ook toen nog niet op.

Zijn er mensen die een screendump van de site hebben voordat deze regels
erop stonden?

loes27
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mar 2010 12:40

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door loes27 »

:( :( :( Helaas hebben wij ook het zelfde met ons gratis bioscoopkaartjes van Kellogs op 20 maart jl. in Pathe Kuip te Rotterdam meegemaakt. Ons kaartjes werden daar ook niet geaccepteerd.

Is dit nou een belasserij of wat?? :x :x

Su6 iedereen.
Grtjs

Zie http://www.kellogs.nl

manuelam
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mar 2010 17:07

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door manuelam »

Bij ons bijna hetzelfde verhaal, duurde ook 4 weken voor we de kaarten in huis hadden. Bovendien kunnen we helemaal niet terecht bij de bioscoop in Schagen, die wel op de site vermeld stond, kijk op deze manier kan ik ook wel wat weggeven! En het gaat me dan echt niet om de postzegels, maar om het principe. Waardeloos geregelde actie!

Kramerg
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mar 2010 12:55

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door Kramerg »

Ik ben een groot gebruiker van Kellogs en heb uiteraard ook meegedaan aan de bioscoopactie. Ik heb na ongeveer 3 weken de bon binnen gekregen met ook een einddatum van 23 maart 2010. Ik heb gelijk een email naar Kellogs gestuurd maar geen reactie gekregen. Ik heb vervolgens de site bekeken en daar staat op dat het een drukfout is. Wel zijn de voorwaarden tussen door veranderd want je moet nu de bioscoop en plaats opgeven waar je naartoe wilt, dat was niet zo.

Ik heb de klantenservice gebeld en die hebben gezegd dat ik de bon kan terugsturen en dan krijg ik wel een nieuwe, maar dan moet ik wel weer een retourenvelop en postzegel meesturen, dus uiteindelijk betaal je hier 2 x voor plus de nodige moeite. Ik vind het zeer slecht van Kellogs dat ze niet hun fout erkennen en je niet gelijk een nieuwe bioscoop bon sturen, nu ga ik er dus geen gebruik van maken.

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door Radar »

In het telefoonteam hebben we hier deze week aandacht aan besteed. Zie http://www.trosradar.nl/uitzending/item ... 2-03-2010/

tonnievangeffen
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:23

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door tonnievangeffen »

heb ook van die kaartjes wij zijn er wel mee toegelaten in PAthe Helmond daar wisten ze van het probleem af en wij kregen gratis kaartjes om toch naar de film te gaan kijken want die bedrijfsleider vond het heel vervelend en de kassajuf zei dat de datum fout was en nog geldig tot 31-12-2010 we moesten de filmbonnen inleveren en kregen er gratis entreekaartjes voor zijn naar Avatar wezen kijken geweldig dat het in Helmond wel gaat complement voor die bioskoop

lay
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mar 2010 17:43

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door lay »

:oops:
nou ook ik heb mee gedaan en nu de bioscoop bon gekregen tot 31 maart geldig.
heb deze maand niet de gelegenheid om te gaan met mijn dochter dus heb ik helemaal niks aan dit voordeeltje.

dankjewel kelloggs

Debzel
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mar 2010 08:35

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door Debzel »

Vandaag heb ik contact gehad met de Pathe bioscoop in Amsterdam en met Kellogs...en om een lang verhaal kort te maken. De geldigheid is al wat aan gedaan, overal is het tot eind van dit jaar.
Echter de kaartjes toegestuurd van Kellogs gelden niet, je moet ze terug sturen en je krijgt Pathe vouchers toegestuurd.
Dit wederom met retourenvelop en doe je dit niet krijg je NIETS! Orders van het hoofdkantoor.
Ik heb gezegd dat ik het hier niet mee eens ben en dit nog duidelijk ga maken, ik bedoel...het meisje aan de telefoon kan er ook geen reet aan doen ;-)
Maar voordat iemand met de Kellogs kaartjes aan de bios deuren gaat staat...NIET DOEN!!

Oh en laat je ook niet wijsmaken dat je ze bij een andere bioscoop dan Pathe kunt inwisselen want dat is ook niet zo, dat vertelde ze mij gisteren ook.

Eerst terug zenden met retourenvelop en je krijgt de vouchers!


Geachte bezoeker,

Wij danken u vriendelijk voor uw bezoek.
Indien u in het bezit bent van een filmvoucher van Kellogg’s willen we u erop wijzen dat wij alleen de Pathé filmvoucher accepteren zoals ook aangegeven staat in de voorwaarden op de website van Kellogg’s. Hieronder vindt u een voorbeeld van de Pathé filmvoucher.

Afbeelding

Mocht u hier nog vragen of opmerkingen over hebben dan verwijzen wij u naar
TLC Marketing Worldwide, o.v.v. BRT/LHR/62456/NL1, postbus 7017, 3109 AA Schiedam
0f de klantenservice op nummer: 010 – 8 920 305. De telefoonlijn is maandag t/m vrijdag van 09.30 tot 17.30 uur geopend. Het beltarief is 0,15€ / minuut.



Met vriendelijke groet
Darren Staines

Barbara Strozzilaan 388,
Postbus 75948,
1070 AX, Amsterdam
[email protected]

Debzel
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mar 2010 08:35

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door Debzel »

TROS Radar schreef:In het telefoonteam hebben we hier deze week aandacht aan besteed. Zie http://www.trosradar.nl/uitzending/item ... 2-03-2010/
Ja maar helaas niet met de juiste informatie. Want het gaat niet alleen om de gedrukte datum die verkeerd is maar ook de kaartjes die niet geldig zijn bij de bioscoop.

Wij hebben in Amersfoort geen Pathe bioscoop en dachten leuk naar Amsterdam te gaan onder het mom "we maken er een dagje van" maar ik was gelukkig nog zo helder even te checken bij Pathe alvorens we daar aan de deur zouden staan.

Maar de kaarten van Kellogs zijn daar dus niet geldig.
Toen gebeld met Kellogs en die vertelde ons dat je de kaartjes terug moet sturen met wederom een gefrankeerde retourenvelop en dan zou je nieuwe kaartjes krijgen.

Belachelijk aangezien het hun fout is en het ons al eens geld gekost heeft.
Tevens duurde het 5 weken voordat we de kaartjes hier uberhaupt binnen hadden dus de vraag wanneer je de nieuwe kaartjes binnen krijgt is ook maar afwachten.

nicolaasbeets
Berichten: 39
Lid geworden op: 25 apr 2007 18:55

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door nicolaasbeets »

TROS Radar schreef:In het telefoonteam hebben we hier deze week aandacht aan besteed. Zie http://www.trosradar.nl/uitzending/item ... 2-03-2010/
Geachte redactie,
Het gaat niet alleen om de geldigheidsdatum van de kaartjes zoals u in de uitzending meldt, maar om meer problemen. Dit zijn alle problemen:
- kaartjes worden niet geaccepteerd door de bioscopen die volgens de site zouden meedoen aan de actie.
- Als je geen pathe kaartjes hebt gevraagd krijg je de standaard kaarten en moet je deze omruilen voor pathe kaartjes wil je deze bij pathe inleveren. Dit betekent weer 3 weken extra wachttijd voordat je je kaarten krijgt..
- Kelloggs past tijdens de actie de regels aan op de site.
- Kelloggs reageert niet op mails.
- Mensen moeten langer dan de beloofde tijd wachten op hun bonnen.
- Kelloggs is zeer onduidelijk op de site door constant informatie aan te passen
- via de telefoon krijg je ook geen duidelijke informatie.
- Kellogs verbiedt het om een of andere vage reden de vouchers via marktplaats te verkopen. waarom niet?

zou u dit eens uit kunnen zoeken?

anitatsas
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mar 2010 18:45

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door anitatsas »

Geachte redactie,
Ik kwam erachter dat mijn kaartjes die ik heel erg laat had ontvangen een korte geldigheid datum hadden en wilde op de lijst kijken van deelnemende bioscopen om ze snel te kunnen gaan gebruiken maar ontdekte deze enorme publicatie op Tros Radar. Ik heb twee kaarten ontvangen waar ik dus niets mee kan. Dus stuur ik ze terug op kosten van weer twee postzegels van 44 ct en een brief met de vermelding dat ik dit geen elegante oplossing vind. Ze kunnen beter nu meteen iedereen opnieuw kaarten sturen die wel geldig zijn! Maar ja ze laten je aan jezelf geadresseerde post in een enveloppe doen en houden blijkbaar geen adressenbestand van hun kopers van hun producten bij! Als je telefonisch contact wil opnemen zijn er extra belkosten aan verbonden en kan je toch niet veel meer verwachten dan 'n administratie juffrouw die hetzelfde gaat zeggen wat er op de website staat. Als ik dan van Leiden naar den Haag reis om naar de dichtst bijzijnde bioscoop te gaan wil ik wel een geldig bon.

mikmakmama
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mar 2010 15:45

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door mikmakmama »

Ik heb de kellogs bios kaarten besteld en inderdaad na 2 weken wachten heb ik de verkeerde kaarten ontvangen. (dacht ik) :(
Even het service nummer gebeld. :idea: Hier ben ik heel vriendelijk te woord gestaan en is mij alles helemaal uitgelegd. Ik had na het uitknippen van de kellogs kaart even de achterkant in moeten vullen. (helemaal niet opgelet) Ik kreeg van de dame aan de telefoon 2 keuzes: Of ik koop een kaartje bij de bios, en stuur pathee kaartje met kassa bon en kadokaart op en ontvang de waarde via een cheque terug. Of ik stuur de kadobon terug, schrijf met stift dat het een Pathe kaart moet zijn en dan ontvang ik een bioscoop kaar van pathee. Inderdaad ik moet wel weer een postzegel plakken. Maar dan nog ik ga nu voor de prijs van totaal 4 postzegels met mijn zoontje naar de bios. Zoontje helemaal blij. Mama een held en dat voor 1,76 euro cent!!!!! :D

jellie37
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mar 2010 11:12

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door jellie37 »

Ik heb op 25 maart weer 2 vouchers opgestuurd MET op de achterkant vermeld naar welke bioscoop ik wilde. (Precies gedaan zoals ze het tussen tijds veranderd hebben op de site) Helaas NIKS MEER ontvangen.. Lieve TROS RADAR, willen jullie hier nogmaals een item over uitzenden? En de actie pakken liggen nog gewoon in de winkel!! KELLOGS DIT KAN TOCH NIET??

jvanderlugt
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 mei 2010 09:52

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door jvanderlugt »

Ja leuk, het leven is als zo duur en je wilt toch wel eens wat leuks doe met de kinderen.
Dit is een leuke kans, nou bonnen van 4 pakken op gestuurd op 23 maart 2010.
:( Wachten en wachten en nogs eens wachten gebelt kreeg te horen dat het wel 6 weken kan duren voor je het ontvangd.
En wachte en wachte het is vakantie slecht weer jammer hadden we er leuk gebruik van kunnen maken.
Kinderen vragen Samira 8 jaar en Alisha 5 jaar en mama heb je de bonnen al ontvangen :D , kunnen we naar de film van Nanny mcphee?
Nee helaas we hebben ze niet ontvangen :( wat een teleurstelling :( :( :( :( .

tonnievangeffen
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:23

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door tonnievangeffen »

Hallo
OOk ik heb kaartjes opgestuurdt eind Maart en ja hoor gisteren 2 Mei krijg ik eindelijk mijn 4 pathe kaartjes thuis kunnen nu eindelijk naar de film wachten wordt toch beloond

janjulius
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mei 2010 19:04

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door janjulius »

Tsja, Bij Pathe lijkt alles niet zo lekker te lopen, maar ik ben zelf in Venray naar de bioscoop gegaan, helemaal TOP. Geen enkel probleem, ikzelf had een Kellog's Voucher en mijn filmgenoot een Pathe Voucher, maar zelfs deze werd ook geacepteerd terwijl deze bioscoop helemaal geen pathe bioscoop is. De meneer aan de kassa zei dat deze ook vergoed werden voor de bioscoop.
Super service hoor !

nicolaasbeets
Berichten: 39
Lid geworden op: 25 apr 2007 18:55

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door nicolaasbeets »

Gemiddelde wachttijd is 6-8 weken begreep ik na bellen vorige week. Dus nog ff wachten

Gesloten