LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kerstdiner
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 16 jan 2018 16:07
Kerstdiner
Begin oktober gereserveerd bij Restaurant Johannahoeve in Capelle aan den IJssel voor het Kerstdiner op tweede kerstdag. Half november nog een keer wezen eten met familie en gelijkertijd toch nog even na laten kijken of alles goed genoteerd was voor het kerstdiner. Was geregeld.
Bij aankomst op tweede kerstdag was onze naam doorgestreept en het restaurant vol. Wel werd er snel nog een tafeltje bijgeschoven aan het randje zowat in de gang maar daar hebben we voor bedankt. Om met Kerstmis met zo'n duur menu bijna in de gang te gaan zitten hadden we niet veel trek in. Er werd vervolgens gezegd "heel vervelend maar verder kunnen wij niets voor u doen". Sta je dan met kerstmis en natuurlijk zonder eten in huis. Dit was dus wel koude douche waard.
Bij aankomst op tweede kerstdag was onze naam doorgestreept en het restaurant vol. Wel werd er snel nog een tafeltje bijgeschoven aan het randje zowat in de gang maar daar hebben we voor bedankt. Om met Kerstmis met zo'n duur menu bijna in de gang te gaan zitten hadden we niet veel trek in. Er werd vervolgens gezegd "heel vervelend maar verder kunnen wij niets voor u doen". Sta je dan met kerstmis en natuurlijk zonder eten in huis. Dit was dus wel koude douche waard.
Re: Kerstdiner
Welke reden gaf het restaurant dan op voor het doorstrepen van uw naam op de reserveringslijst? Ik neem aan dat daar eerst over gesproken is voordat u een bijgeschoven tafeltje kreeg?
Re: Kerstdiner
Echt Schandalig !miniprutser schreef:Begin oktober gereserveerd bij Restaurant Johannahoeve in Capelle aan den IJssel voor het Kerstdiner op tweede kerstdag. Half november nog een keer wezen eten met familie en gelijkertijd toch nog even na laten kijken of alles goed genoteerd was voor het kerstdiner. Was geregeld.
Bij aankomst op tweede kerstdag was onze naam doorgestreept en het restaurant vol. Wel werd er snel nog een tafeltje bijgeschoven aan het randje zowat in de gang maar daar hebben we voor bedankt. Om met Kerstmis met zo'n duur menu bijna in de gang te gaan zitten hadden we niet veel trek in. Er werd vervolgens gezegd "heel vervelend maar verder kunnen wij niets voor u doen". Sta je dan met kerstmis en natuurlijk zonder eten in huis. Dit was dus wel koude douche waard.
U had de schade/wraak nog wat groter kunnen maken door de naam van het restaurant in de topictitel te zetten.
Dan is er met Kerst 2018 zeker wel plek voor u en vele anderen !
Re: Kerstdiner
Dit mis ik ook in het verhaal. Was u wel op tijd ?Lowieze schreef:Welke reden gaf het restaurant dan op voor het doorstrepen van uw naam op de reserveringslijst? Ik neem aan dat daar eerst over gesproken is voordat u een bijgeschoven tafeltje kreeg?
Re: Kerstdiner
Mijn 88 ste zintuig zegt dat er niet het gehele verhaal verteld wordt. Hoe heeft u gereserveerd, telefoon, email, oid. Wat was de reden/verklaring voor het doorstrepen, schrijf dat hier ook eens.
Re: Kerstdiner
Dat was dan wel een grote prutser om u van de reserveringslijst te schrappen
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 16 jan 2018 16:07
Re: Kerstdiner
Wij waren er keurig op tijd. Hadden om 19.00 afgesproken en waren er om 18.45 uur. De reden van doorstrepen wisten ze niet.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 16 jan 2018 16:07
Re: Kerstdiner
Wat zou ik weggelaten hebben in dit verhaal? Telefonisch gereserveerd begin oktober. Door het jaar heen in 2017 vele malen er gegeten met familie of vrienden. Ook half november waren we er met wat familie. Bij het afrekenen hebben we nog laten kijken of we inderdaad gereserveerd stonden voor 2e kerstdag omdat we telefonisch hadden gereserveerd. Dat klopte op dat moment. Bij aankomst op 2e kerstdag was het hele restaurant vol en stonden we bij de garderobe eerst een tijdje te wachten. Aan de balie lag het papiertje met namen en stond onze naam doorgestreept dat zagen we zelf. Ze hadden zelf best in de gaten dat er iets niet klopte. Vervolgens werd er ineens een nieuw tafeltje ergens achter vandaan gehaald en probeerde ze dat naast de schoorsteen te proppen zodat een van ons tweeën net in de gang zat. Dat ging me iets te ver voor een kerstdiner dus hebben we die plek geweigerd. Vervolgens werd er gezegd ja jammer maar we kunnen verder niets voor u doen en zijn we weggegaan. Verder weet ik niets aanvullend op dit verhaal.mahadma schreef:Mijn 88 ste zintuig zegt dat er niet het gehele verhaal verteld wordt. Hoe heeft u gereserveerd, telefoon, email, oid. Wat was de reden/verklaring voor het doorstrepen, schrijf dat hier ook eens.
Re: Kerstdiner
Dan zal er (als ik het zo lees) iemand anders UW naam gebruikt (kunnen) hebben, of mensen met eenzelfde (of bijna) dezelfde achternaam.
Re: Kerstdiner
Hoe dan ook; er is duidelijk iets niet goed gegaan. erg vervelend, juist op kerstavond, maar het kan gebeuren. Op dat moment kunnen ze niet meer doen dan ze hebben gedaan.
Re: Kerstdiner
Het was niet op kerstavond maar op tweede kerstdag. Klein detail, maar groot verschil.Moneyman schreef:Hoe dan ook; er is duidelijk iets niet goed gegaan. erg vervelend, juist op kerstavond, maar het kan gebeuren. Op dat moment kunnen ze niet meer doen dan ze hebben gedaan.
Jammer dat dit gebeurde maar waar gewerkt wordt, worden menselijke fouten gemaakt. Het restaurant probeert een oplossing te bedenken. Als TS daar niet mee akkoord gaat, houdt het op helaas.
Re: Kerstdiner
Waarom? De avond van Tweede Kerstdag is voor mij gewoon een kerstavond. Los daarvan is het zowel voor het probleem als voor mijn reactie totaal niet boeiend.Emcede schreef:Het was niet op kerstavond maar op tweede kerstdag. Klein detail, maar groot verschil.Moneyman schreef:Hoe dan ook; er is duidelijk iets niet goed gegaan. erg vervelend, juist op kerstavond, maar het kan gebeuren. Op dat moment kunnen ze niet meer doen dan ze hebben gedaan.
Re: Kerstdiner
??; die was toch juist doorgestreept??mahadma schreef:Dan zal er (als ik het zo lees) iemand anders UW naam gebruikt (kunnen) hebben, of mensen met eenzelfde (of bijna) dezelfde achternaam.
Re: Kerstdiner
Wij streepten ook de namen af van de mensen die al binnen waren gekomen.chrisd1 schreef:??; die was toch juist doorgestreept??mahadma schreef:Dan zal er (als ik het zo lees) iemand anders UW naam gebruikt (kunnen) hebben, of mensen met eenzelfde (of bijna) dezelfde achternaam.
Zo is het duidelijk voor het personeel wie er al aanwezig is.
Re: Kerstdiner
Oké, uitleg, stel er komt een reservering binnen op naam van Jansen, een maand later nog een op naar van Jansen, voor de zelfde avond. Dan komt Jansen opdraven, dus wordt Jansen doorgestreept, zou het niet zoiets geweest kunnen zijn ? Of juist daardoor een mis communicatie?
Re: Kerstdiner
Ik begreep natuurlijk, dat een naam werd doorgestreept bij annulering; jullie gebruikten 'doorstrepen' in de lijst zowel voor annuleren als voor zich melden??Brainless schreef:Wij streepten ook de namen af van de mensen die al binnen waren gekomen.chrisd1 schreef:??; die was toch juist doorgestreept??mahadma schreef:Dan zal er (als ik het zo lees) iemand anders UW naam gebruikt (kunnen) hebben, of mensen met eenzelfde (of bijna) dezelfde achternaam.
Zo is het duidelijk voor het personeel wie er al aanwezig is.
Re: Kerstdiner
jullie gebruikten, ik ben niet de restaurateur. Ik wet niet hoe die werken, en jij ook niet.
Re: Kerstdiner
Met Jullie bedoel ik Brainless & Co.mahadma schreef:jullie gebruikten, ik ben niet de restaurateur. Ik wet niet hoe die werken, en jij ook niet.
-
- Berichten: 3493
- Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20
Re: Kerstdiner
Bij de ontvangst maakt het niet uit of je onderscheid maakt tussen annuleren en binnen: die hebben gewoon een overzicht van mensen die ze nog verwachten.chrisd1 schreef:Ik begreep natuurlijk, dat een naam werd doorgestreept bij annulering; jullie gebruikten 'doorstrepen' in de lijst zowel voor annuleren als voor zich melden??