LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KFC

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
mark.spans@gmail.com

KFC

Ongelezen bericht door mark.spans@gmail.com »

Op 12 december 2013, via de website van KFC wederom een klacht ingediend omdat ik op de vorige klacht niets had vernomen.
Ik had namelijk in de week van 25 november, online een klacht ingediend onder ticketnummer 2013112510000023 voor de vestiging gelegen aan Cor Kieboomplein 506, 413 Stadionboulevard.

De klachten bestonden uit meerdere malen koud eten geserveerd, en meerdere malen soms wel meer dan een half uur moeten wachten op de bestelling. Krijgen we uiteindelijk dan toch de bestelling; is het koud. Ontvingen we een nieuwe bestelling ontbrak de kaas op het product.
Diverse medewerkers aangesproken; allereerst het management van het restaurant. Kreeg alleen maar sorry, sorry te horen en dan ook nog in het gebrekkig Nederlands.
Spraken een andere medewerkster in het restaurant aan die ons vervolgens vertelde dat ze alleen maar voor de bediening was!?

Via Twitter van KFC ook deze informatie gedeeld; nooit geen reactie.
Via de holding KFC te Amsterdam kregen we te horen dat we maar weer via de website een klacht moesten gaan indienen.

Kortom: KFC neemt het niet zo nauw met de klachten van de consumenten.

We gaan nu soms naar KFC te Barendrecht; super service en kwaliteit. Zelfs het eten is warm en men spreekt netjes Nederlands.

Heb nu inmiddels twee ticketnummers van de binnengekomen klachten ontvangen:

[2013121610000021]

[2013112510000023]

Men reageert niet, zelfs de holding en hoofdkantoor sturen mij van het kastje naar de muur.

sjoegel

Re: KFC

Ongelezen bericht door sjoegel »

Ik ga altijd naar de Mac. Personeel is wat bespraakter, vriendelijker en netter. Soms is het wat lauw maar dan ben je ook sneller weg. Frietjes zijn altijd te zout. dat wel. Maar de sfeer iss er prettiger dan bij de KFC.

sjohie

Re: KFC

Ongelezen bericht door sjohie »

Binnen een fastfood restaurant, hebben alle medewerkers strak afgebakende functies, om het "fast" gedeelte uit de naam mogelijk te maken. Dat een medewerkster van de bediening, geen klachten af kan/mag handelen lijkt me dan ook redelijk vanzelfsprekend. De plek hiervoor is het management van het filiaal, niet het hoofdkantoor, die doen normaliter ook niet aan micromanagement, tenzij Radar ze opbelt ofzo.

Gebruik je commerciële macht, en ga er niet weer heen. Als het echt zo erg is, en iedereen doet dat, dan valt het 20 eurocent muntje vanzelf een keer.

Gesloten