LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kinderalimentatie

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
floor

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door floor »

Nog even een berichtje voor fleur.

Ik ben niet snel aangebrand, maar ik vond jouw reactie inderdaad niet leuk. Mijn ex heeft er voor gezorgd dat ik failliet gegaan ben.
Door therapie en een hele fijne bewindvoerder ben ik er weer boven op gekomen en heb ik het heft in eigen hand genomen. Daar heb ik wel 4 jaar over gedaan, maar als je er op terug kijkt lijkt dat altijd heel kort.

En daar aan terug denkend weet ik heel erg goed hoe het is om je zo ellendig te voelen. Ik was echt alles kwijt. Je raakte echt een gevoelige snaar. En ik kan het erg waarderen dat je op mijn reactie gereageerd hebt, no hard feelings maar je weet ook lang niet alles van elkaar en voordat je een mening over iemand kunt vormen moet je wel eerst meer van iemand weten vind ik.

Groetjes Floor

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

floor,
je bent echt een prachtig voorbeeld van hoe het ook kan!
ik heb echt bergen respect voor je.

alsof ik zo hoog geschoold ben zeg,
ik ben ooit de thuiszorg in komen waaien en en heb mezelf in 10 jaar tijd opgewerkt van Ahulp naar verzorgende C
dus zowel avond als weekend diensten.
maar nooit meer dan 20 uur per week.
er is werk, maar je moet wel willen, je moet je er ook voor in willen zetten om iets te willen
wat je vroeger hebt gedaan is er nu misschien niet meer voor je, maar er is vast wel wat anders
maar goed, sommige willen graag in hun isolement blijven zitten en
blijven teren op de zak van hun ex
maar inderdaad, dat is weer een ander onderwerp.

hoewel ik hier best nog wel zal lezen heb ik niets meer toe te voegen aan dit onderwerp
ik wens iedereen het allerbeste toe en veel geluk in de toekomst

groetjes van Jannie & kid

Gast

Als je hier reageert op reacties van anderen en vóór je mening uitkomt, dan wordt dat blijkbaar niet geaccepteerd.
Zelfs als je achter je mening blijft staan en het soms nodig is om iets in vetgedrukte letters weer te geven, zijn er van die zielige figuren die het ineens over jouw manier van reageren hebben.

Met andere woorden: hier is alleen maar ruimte voor een reactie als je meewaait met de "grote hoop".

Doe je dat niet, dan begint men (o.a. Jannie, Wilma, Bas en zeker QM die overal rondwaait op heel veel Radar-forums met dezelfde spot van kritiek) heel melancholiek, meelijwekkend, cynisch, kortom onaardig "op de man te spelen".
Taal- en typfouten worden ineens "hot-items" en waar het eigenlijk over gaat wordt terzijde geschoven.
(ja ook deze reactie heeft niets met het onderwerp te maken, maar dan pas ik me in ieder geval aan).

Ik ben én blijf van mening wanneer iemand iets zegt, er ook van die woorden uitgegaan mag en moet worden.
Bedoel je iets anders? Prima, maar schrijf dat dan ook zo op. Dat is dan tenminste voor iedereen (nou ja, voor de meesten) duidelijk.

Bedoel je het wel zo, maar ga je dat bijstellen omdat sommigen er anders op reageren dan je verwachtte, dan denk ik dat het verhaal zo troebel als wat wordt. (zo van: zoals de wind waait, waait mijn jasje)
Want welke waarde moet ik dan aan het verhaal hechten als men toch steeds iets anders bedoelt dan hetgeen er staat?

Er zullen wel weer gepeperde reacties komen van anderen (o.a. Jannie, Bas, Wilma en QM) die denken dat ze anderen wel eens even moeten gaan vertellen hoe e.e.a. werkt als er een reactie komt wat hen niet bevalt.

Gast

van mij komt er zeker een reactie om dat je een vreselijke zeurkous bent en waarom start je niet gewoon elders een topic over taalfouten en dikke letters? waar jij over begint slaat weer helemaal nergens op!
je bent echt een zeikerd die nu gewoon weer een poging doet om wat mensen op stang te jagen
nou, jaag jezelf dan maar lekker opstang
mij heb je niet

wilma

Gast

jij ook het beste jannie en een dikke knuffel voor martijntje

wilma

Gast

nou de reactie komt niet van 1 van de mensen die je noemt
maar je bericht slaat helemaal nergens op :roll:
ben je teleurgesteld omdat je geen reacties meer krijgt ofzo
of probeer je iemand uit de tent te lokken
heeeeeeeel kinderachtig hoor :roll:
deze topic gaat heel ergens anders over
blijf even bij de tijd aub

Gast

:lol: BAS :lol:

Gast

van mij komt er zeker een reactie om dat je een vreselijke zeurkous bent en waarom start je niet gewoon elders een topic over taalfouten en dikke letters?
Hoho!!
Juliie beginnen te zeuren over taalfouten en dikke letters.
Daar zouden jullie zelf een topic over kunnen/moeten starten als je dat dwars zit.

Dat is nu precies wat ik bedoel. Krijg je je gelijk niet, bevalt de reactie je niet, ga je maar lekker die persoon uitschelden en de persoon aanvallen.

Blijkbaar moet je dus tóch hier meewaaien met de "grote hoop" of anders ook cynisch, melancholiek, enz. gaan doen, mogelijk met de hoop er wat medestanders bij te krijgen.

Ik reageer op het item en die reactie bevalt jullie niet dus moet ik maar het veld ruimen.
Tja, het is en blijft moeilijk om hier achter je standpunt te blijven staan.

Ben je er niet van gediend of kun je er niet tegen, niemand die jou belet om linksonder op je beeldscherm op Start en Uitschakelen te klikken......

Gast

Juliie moet natuurlijk Jullie zijn....

Dat even voordat jullie weer met je cynische opmerkingen komen :lol:

Gast

zeg gast van 17.11 & 17.12 en waarschijnlijk ook nog wel andere tijden,
waar slaat dit allemaal op?
volgens mij moet het hier gaan over alimentatie en niet over dat gedoe van jou
waarom moet iemand reageren op jou bericht
er staan wel meer berichten waar niet op gereageerd word

word volwassen

Gast

gast je kan niet lezen
jannie heeft geschreven dat ze nog weleens mee zal lezen maar niets meer toetevoegen heeft aan deze topic, waarom schrijf je dan pal onder haar bericht dat ze wel zal reageren op je bericht?? je hebt nogal een dunk van jezelf :roll:

en verder heb ik een aantal pagina's gelezen en het enige onbegrijpelijke komt van jou! je bent de enigste kennelijk die niets begrijpt van een verhaal dat een andere gescheiden man heeft opgeschreven.
ik vraag me af waar je je druk om maakt, om een verhaal dat misschien niet helemaal duidelijk overkomt op jou??
om je dikke lettertjes?
sorry, maar dat komt op mij ook zeer overdreven over
wil jij zonodig met dikke lettertjes schrijven??
leef je lekker uit
van mij krijg je in elk geval ook geen reactie meer
ga maar lekker met je mooie lettertjes doordrammen over een onbegrepen stukje en verpest op je gemak heel het nut van deze topic
laatste reactie van mij.. op jou

wilma

Gast

zeg gast van 17.11 & 17.12 en waarschijnlijk ook nog wel andere tijden,
waar slaat dit allemaal op?
volgens mij moet het hier gaan over alimentatie en niet over dat gedoe van jou
waarom moet iemand reageren op jou bericht
er staan wel meer berichten waar niet op gereageerd word

word volwassen
Beste Gast,

Wanneer je het topic van begin af aan gelezen had, dan was deze reactie misschien overbodig geweest.

Niet IK ben off-topic gegaan, maar juist diegene die liggen te neuzelen over iets wat vetgedrukt staat en een reactie wat hen niet bevalt.

Niemand hoeft te reageren op mijn reactie, maar het zijn iedere keer weer dezelfde neuzelaars die er blijkbaar genoegen in vinden om de topic kapot te maken.
Vandaar dat ik ook schreef dat een reactie van hen niet zou uitblijven.
En ik heb gelijk, kijk zelf maar.

Gast

We hebben het gezien QM :!:

Gast

Het wordt tijd dat de kinderalimentatie zwaarder belast wordt door de belasting. Het is schandalig wat je daarvoor moet betalen. Zelfs de kinderbijslag moet gehalveerd worden. Mensen zonder kinderen kunnen voor deze zooi opdraaien.

Quasi-Modo

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

:?: [begrijp soms niet veel van de reacties hier, vooral niet van al die 'gasten']
QM

Gast

En rokers ook. Afschaffen die handel koop er maar een brood voor.

Gast

Geplaatst op 17 May 2004 14:59 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

in ons dorp staan de stoeptegels bijna allemaal scheef of omhoog, oorzaak: auto's die geparkeerd staan! of die keren en een stoep meenemen.
de aannemer legt hier bijna elk jaar de boel weer open om alles weer gelijk te maken maar het houd een keer op.
nu hebben zo om de zoveel meter paaltjes gezet
ook geen gezicht!
maar de aannemer kost waarschijnlijk veel duurder.

Naar boven

Gast
Gast

Geplaatst op 17 May 2004 19:30 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

Vraagje kwam je echtegenote toevallig uit het café want dan wil je ook nog weleens uitglijden, zeg maar.

Quasi-Modo

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

Terug naar het topic [laten we de kinderen maar negeren]:
Veel respect voor diegene die de regie in eigen handen hebben en houden zonder irreeel te profiteren van anderen. Men kan aan de verschillende reacties zien hoe emotioneel beladen het topic nog is.
Ik zou zelf niet eens weten om wat voor bedragen we het hebben als we spreken over alimentatie. Kan iemand hier wat info over geven om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen?
QM

Gast

Natuurlijk is het zo dat het huishouden verdeeld wordt. De een gaat buitenshuis werken (slapen volgens jou) en zorgt dat er inkomsten zijn waarvan jullie kunnen leven en de ander doet andere (weliswaar onbetaalde) werkzaamheden binnen het huishouden/gezin.
En als een overhemd strijken daarbij al teveel is.....dan vraag ik me af of je dan toch cliché-matig liever zit te niksen, roddelen, thee leuten, etc. Is het dan ineens wel gerechtvaardigd.

e.e

Ongelezen bericht door e.e »

Ok en nu mijn verhaal ff over allementatie ik kwam vroeger ooit eens thuis vrouw weg kinderen die liepen dr ja Ik heb ruim 1/2 jaar goed voor hun gezord met hulp van mn toenmallige schoonouders Na een half jaar kwam madam terug en wou scheiden Nu was ik mee accoord wat gebeurd dr in de rechtszaal ik kan 370 euri betalen voor 2 kids ( gelukkig huwelijks voorwaarden dus zij niet) Nu heb ik een bevel dat ik mn kinderen 3 en 5 jaar oud mag zien 1/2 dag per week zij geeft ze niet mee moet ik nu met de politie mn kinderen ophalen? Doe ik mn kinderen dus niet aan In 1/2 jaar tijd heeft zij schulden gemaakt van ruim 50.000 euri nu heb ik deurwaarders op mn dak zitten ik moet betalen voor de allementatie maar ik betaal niet voor wat ik niet krijg ozo
Ed

Gesloten