LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klacht over 'gratis' bezorging bij Ikea
Klacht over 'gratis' bezorging bij Ikea
Mijn zoons spreken in Ikea Amersfoort medewerker, die aangeeft dat als ze de gamestoelen via internet bestellen ze gratis worden verzonden!
Op de website staat inderdaad gratis bezorgen bij deze stoelen, dus bestel ik ze maar er komt toch bezorgkosten bij.
Dus bel nadat ik mijn bestelling gedaan heb de klantenservice.
Daar krijg ik een medewerker aan de telefoon.
Ze verklaart dat ze het niet ziet op de site! terwijl ik op meerder schermpjes telefoon en computer in het blauw staat gratis bezorging !.
Heb een schermafbeelding opgeslagen in mijn afbeeldingen als bewijs! ( boven de advertentie staat tijdelijk gratis bezorgd vanaf € 20. matchspel gamingstoel, bomstad zwart stoelen zijn per stuk €149.
Ik zeg een klacht in te willen dienen i.v.m. met misleiding
Ze zegt dat ik de klacht kan indienen bij haar, maar ik hoef geen gegevens achter te laten want ik kan er geen correspondentie over verwachten, want ze nemen de klachten alleen mee?
Dus je kunt geen klachten indienen bij de Ikea?
Dus gratis verzending kost geld?
Dus de klantenservice biedt geen service aan klanten?
Dus Ikea-website: foutje of misleidende reclame?
Op de website staat inderdaad gratis bezorgen bij deze stoelen, dus bestel ik ze maar er komt toch bezorgkosten bij.
Dus bel nadat ik mijn bestelling gedaan heb de klantenservice.
Daar krijg ik een medewerker aan de telefoon.
Ze verklaart dat ze het niet ziet op de site! terwijl ik op meerder schermpjes telefoon en computer in het blauw staat gratis bezorging !.
Heb een schermafbeelding opgeslagen in mijn afbeeldingen als bewijs! ( boven de advertentie staat tijdelijk gratis bezorgd vanaf € 20. matchspel gamingstoel, bomstad zwart stoelen zijn per stuk €149.
Ik zeg een klacht in te willen dienen i.v.m. met misleiding
Ze zegt dat ik de klacht kan indienen bij haar, maar ik hoef geen gegevens achter te laten want ik kan er geen correspondentie over verwachten, want ze nemen de klachten alleen mee?
Dus je kunt geen klachten indienen bij de Ikea?
Dus gratis verzending kost geld?
Dus de klantenservice biedt geen service aan klanten?
Dus Ikea-website: foutje of misleidende reclame?
Re: Klacht over 'gratis' bezorging bij Ikea
Uw verhaal was sterker geweest wanneer u de schermafdruk of link had bijgevoegd.
ik heb net even gekeken, staat inderdaad gratis bezorging vanaf €20 bij, echter bij mijn postcode is uberhaupt geen bezorging mogelijk. Raar verhaal.
Op https://www.ikea.com/nl/nl/customer-ser ... /get-help/ staat de mogelijkheden om met IKEA in contact te komen. Ik zou zeggen, probeer het nog een keer.
Voor 20 euro een rechtzaak starten is natuurlijk overdreven, maar een andere mogelijkheid is er niet als IKEA niet mee werkt. Misschien heeft www.juridischloket.nl een tip.
Voor 20 euro een rechtzaak starten is natuurlijk overdreven, maar een andere mogelijkheid is er niet als IKEA niet mee werkt. Misschien heeft www.juridischloket.nl een tip.
Vandaag de pakketten ontvangen ,ja gewoon pakketpost geen vrachtwagenlevering voor nodig geweest! niet dat ik zelf kon kiezen op de website!
Dus nogmaals geprobeerd klantenservice tepakken te krijgen, maar helaas topdrukte dus moet ik het later nogmaals proberen,
Wel kreeg ik naar aanleiding van mijn eerste contact met de klantenservice een ikea feedbackformulier , ben benieuwd of die gelezen worden?
@crazyme geprobeerd om het bij te voegen lukte mij helaas niet.
@ zeerprive dank voor de tip
Dus nogmaals geprobeerd klantenservice tepakken te krijgen, maar helaas topdrukte dus moet ik het later nogmaals proberen,
Wel kreeg ik naar aanleiding van mijn eerste contact met de klantenservice een ikea feedbackformulier , ben benieuwd of die gelezen worden?
@crazyme geprobeerd om het bij te voegen lukte mij helaas niet.
@ zeerprive dank voor de tip
Gebeld met Ikea. 2de keer
Omdat het om 2 stoelen ging en niet om 1 is de actie niet geldig!
dus koop je er 2 maar dan apart wel
verhaal word steeds gekker dacht ik, maar het kan nog gekker!
Medewerker klantenservice gaf mij een email adres waar ik mijn klacht kan indienen
wat denk je het lijkt wel een artikel nummer i.p.v. een email adres maar ter goede trouw toch gemaild en wat denk je email komt net zo snel weer onbesteld terug!
Gewoon weer van kasje naar de muur.
Omdat het om 2 stoelen ging en niet om 1 is de actie niet geldig!
dus koop je er 2 maar dan apart wel
verhaal word steeds gekker dacht ik, maar het kan nog gekker!
Medewerker klantenservice gaf mij een email adres waar ik mijn klacht kan indienen
wat denk je het lijkt wel een artikel nummer i.p.v. een email adres maar ter goede trouw toch gemaild en wat denk je email komt net zo snel weer onbesteld terug!
Gewoon weer van kasje naar de muur.
Op de website van Ikea staat “ *We bezorgen je cadeau gratis van maandag 1 t/m zondag 14 november 2021 bij bestellingen vanaf €20.- die worden bezorgd met pakketpost”
“* Levering per pakketpost van 0 tot 15kg
Levering per pakketpost van 15 t/m 23kg
Bezorging is tot de voordeur
De bestelling past in één pakket en is 170x73x53 cm groot.”
Als u iets bestelt wat in 2 pakketten geleverd wordt, dan geldt het gratis bezorgen dus blijkbaar niet.
“* Levering per pakketpost van 0 tot 15kg
Levering per pakketpost van 15 t/m 23kg
Bezorging is tot de voordeur
De bestelling past in één pakket en is 170x73x53 cm groot.”
Als u iets bestelt wat in 2 pakketten geleverd wordt, dan geldt het gratis bezorgen dus blijkbaar niet.
@lowiesie 1pakket is 1 stoel ik heb 2 stoelen in 2 pakketten
binnen de afmetingen
binnen het gewicht
het komt er op neer als ik 2 dagen na elkaar had besteld waren er 2 busjes gestopt maar dan was het wel gratis geweest
het is gewoon te gek voor woorden
binnen de afmetingen
binnen het gewicht
het komt er op neer als ik 2 dagen na elkaar had besteld waren er 2 busjes gestopt maar dan was het wel gratis geweest
het is gewoon te gek voor woorden
- Bijlagen
-
- 2 stoelen 2pakketten binnen de maten en gewicht
- IMG-20211108-WA0001[15878][2825463].jpg (26.57 KiB) 137 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
-
Anders naar een Ikea winkel gaan en daar luidkeels uw beklag doen bij de klantenservice.
Ja precies, maar zo zijn de voorwaarden. Het is een belachelijke actie.
Al die hoofdletters mogen niet.
-- Noot van de moderatie: Inderdaad. Het bericht werd verwijderd.
-- Noot van de moderatie: Inderdaad. Het bericht werd verwijderd.
feedback formulier ingevuld en Ikea heeft niet gereageerd nu 8 dagen geleden
En wat hoor je op de radio ja de de reclame Gratis thuisbezorgd !
nou niet dus !
En wat hoor je op de radio ja de de reclame Gratis thuisbezorgd !
nou niet dus !