LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kleeneze ??
Kleeneze ??
Heeft iemand ervaring met Kleeneze... ????
Re: Kleeneze ??
Inderdaad gast 14:26u! Erg irritant.
Maar om randero wat te helpen:
http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=18015
Maar om randero wat te helpen:
http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=18015
Kun je wat duidelijker zijn. Ik heb geen zin om te gaan zoeken. En als je niet duidelijk wil zijn het verzoek om een slotje te plaatsen op dit onderwerp.
kijk eens onder diverse.
Iets naar beneden scrollen en dan vind je een topic van 3 pagina's over dit onderwerp.
Of is dat ook al te veel moeite voor je?
Overigens zit er een zoekfunctie op dit forum, maar ja, sommige zijn overal te lui voor...
Iets naar beneden scrollen en dan vind je een topic van 3 pagina's over dit onderwerp.
Of is dat ook al te veel moeite voor je?
Overigens zit er een zoekfunctie op dit forum, maar ja, sommige zijn overal te lui voor...
Plaats ik een URL naar het onderwerp, hoef je dus alleen maar aan te klikken, is het nog teveel.
Ja als je dan nog niet eens die moeite wilt nemen, krijg ik toch sterk de induk dat het allemaal niet zo serieus bedoeld is.
Ik kap er dus maar mee en zoek het maar lekker zelf uit.
Hier verspil ik vanaf nu geen energie meer aan. O ja, bedankt voor je bedankje!
Ja als je dan nog niet eens die moeite wilt nemen, krijg ik toch sterk de induk dat het allemaal niet zo serieus bedoeld is.
Ik kap er dus maar mee en zoek het maar lekker zelf uit.
Hier verspil ik vanaf nu geen energie meer aan. O ja, bedankt voor je bedankje!
Sorry Luitjes, ik heb het gevonden...tja niet iedereen is so clever.
Nou het lijkt me niks die Kleeneze, ze hadden een cd'tje gestuurd met info , heb het half bekeken .... al die gelukkige mensen die ineens kapitalen verdiende, ik werd er niet goed van.
Ga toch maar eens proberen of ik bij een uitzendburo werk kan vinden, lijkt me verstandiger.
Alle mensen die gereageerd hebben, bedankt.
Randero
Nou het lijkt me niks die Kleeneze, ze hadden een cd'tje gestuurd met info , heb het half bekeken .... al die gelukkige mensen die ineens kapitalen verdiende, ik werd er niet goed van.
Ga toch maar eens proberen of ik bij een uitzendburo werk kan vinden, lijkt me verstandiger.
Alle mensen die gereageerd hebben, bedankt.
Randero
gast van 16.12: door figuren als jij, die te beroerd zijn om even de zoekfunctie te gebruiken, hetgeen je zelf aangeeft, wordt een forum als dit steeds meer onleesbaar. Toets even Kleeneze in onder de zoekfunctie, en je hoeft je vraag niet eens meer te stellen.
Om desondanks antwoord te geven op je vraag:
Net als alle andere MLM-bedrijven, stinkt Kleeneze, alias Fisher Kings. Je moet er een investering doen, die je nooit van je leven terugziet. En daar is het de meeste MLM-bedrijven om te doen: niet het verkopen van (te) dure produkten is het hoofddoel van het systeem, maar het aanwerven van argeloze slachtoffers die voor JOU het vuile werk moeten opknappen.
Om desondanks antwoord te geven op je vraag:
Net als alle andere MLM-bedrijven, stinkt Kleeneze, alias Fisher Kings. Je moet er een investering doen, die je nooit van je leven terugziet. En daar is het de meeste MLM-bedrijven om te doen: niet het verkopen van (te) dure produkten is het hoofddoel van het systeem, maar het aanwerven van argeloze slachtoffers die voor JOU het vuile werk moeten opknappen.
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie