LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kleeneze

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
hirihiri123

Kleeneze

Ongelezen bericht door hirihiri123 »

Werkt iemand bij dit bedrijf als distributeur ? En wat valt er mee te verdienen ?

De folders lijken zo mooi, maar of dat de waarheid is.

Je leest bedragen die mensen "verdiend "zouden hebben , nou dat loop in de duizenden euro's ..............................

Het gaat om als distributeur folders bij mensen in de buurt rond te brengen, weer op te halen, bestellingen plaatsen van DIE mensen die een bestelling geplaatst hebben..................en dan nog na 4 a 6 weken het bestelde af te leveren, en dat alles via Internet.

Ikzelf heb er zo mijn bedenkingen over.................. :oops:

Maarschalk

Re: Kleeneze

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Het is mlm en er zijn inderdaad mensen die veel geld verdiend hebben. Het merendeel (>90%) verdient er echter niets aan.
Kijk ook eens bij de topic "piramide spelen".

Gast

Re: Kleeneze

Ongelezen bericht door Gast »

Het zijn bovendien ook een stelletje oplichters.
Ik had eind vorig jaar een kookwekker gekocht bij ze, de cijfers verdwenen van het k.wekkertje, werd omgeruild, maar zo'n 6 maanden geleden verdwenen de cijfers opnieuw van het omgeruilde kookwekkertje, ik nam kontakt op met de persoon die het mij verkocht, liet hem weten dat ik mijn aankoopbedrag terug wil, kreeg te verstaan, meneer ik kom deze week bij u langs, maar eris niemand verschenen, als je, je aankoopbedrag terugvraagt weten ze je opeens niet meer te vinden.
Ik nam e-mailkontakt op met kleeneze zelf, heb het probleem voorgelegd, maar er word niet thuis gegeven.
Ieder mag zijn eigen visie erop hebben, ik kan alleen zeggen, mensen koop niks bij kleeneze, want ze verkopen je rommel en naar je geld kun je fluiten.
MLM? Ja dat is het, zoveel mogelijk proberen te verkopen maar service geven en eerlijke zaken doen met de klant ho maar!

Gesloten