Dan vind ik zo'n pasje toch makkelijker. Al zit ik daar ook niet op te wachten. Heb al een klein kistje vol met die dingen. Die ik dus ook nooit bij me heb.
Ik wilde bijna zeggen: daar heb je hele mooie apps voor…
Bij 'WinWin', het consumentenprogramma van Radio2, zijn er heel wat luisteraars die hun frustratie over de Lidl Plus-app uiten. Voor hen voelt het wel aan als discriminatie. Lidl begrijpt die frustratie en heeft daarom een alternatief bedacht.
Moet nu even denken aan 'Dorus', Tom Manders dus, met 'er zit een gat in mijn emmer...'
Gelukkig kun je de Lidl app in heel Europa gebruiken.. via instellingen land veranderen en eventueel ook de taal. Bijvoorbeeld in Griekenland kun je kiezen tussen Grieks en Engels. België, Luxemburg en Zwitserland is natuurlijk ook meertalig.
Wat ben ik blij dat ik altijd naar een supermarkt ga die niet aan dergelijke fratsen doet. Gewoon een lage prijs aan de kassa dat voor iedereen geldt. Als vergelijk, het prijsverschil van de Calvé pindakaas met stukjes noot van 350 gram tussen de duurste en goedkoopste landelijke supermarkt is €1,62. Laatst in de actie bij Lidl, maar zelfs met de app was deze nog 4 cent duurder dan bij mijn eigen supermarkt. Waarom dan die moeite doen als het ook makkelijk kan.