| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Krasloten Dirk van den Broek: wie heeft dezelfde ervaring?
-
René verhees
Krasloten Dirk van den Broek: wie heeft dezelfde ervaring?
Heb mee gedaan met de aktie van de krasloten en je raad het al wint prijs dan ga je bellen en dan krijg je te horen het rad heeft heeft gehapert dus u valt niet in de prijzen wie heeft dat nog meer gehad graag jullie reacties
-
taxikemperman
Re: Krasloten Dirk van den Broek: wie heeft dezelfde ervaring?
Ik heb geen een keer prijs gehad dus geen ervaring met telefoontjes
Iets met een gegeven paard.
-
NeoDutchio
Een kraskaart waarmee je het rad moet laten draaien om dan telefonisch een prijs te krijgen? Schiet mij maar lek.René verhees schreef:Heb mee gedaan met de aktie van de krasloten en je raad het al wint prijs dan ga je bellen en dan krijg je te horen het rad heeft heeft gehapert dus u valt niet in de prijzen wie heeft dat nog meer gehad graag jullie reacties
Pief, paf, poef! U bent af!NeoDutchio schreef:Een kraskaart waarmee je het rad moet laten draaien om dan telefonisch een prijs te krijgen? Schiet mij maar lek.René verhees schreef:Heb mee gedaan met de aktie van de krasloten en je raad het al wint prijs dan ga je bellen en dan krijg je te horen het rad heeft heeft gehapert dus u valt niet in de prijzen wie heeft dat nog meer gehad graag jullie reacties