LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Krasloten Dirk van den Broek: wie heeft dezelfde ervaring?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
René verhees

Krasloten Dirk van den Broek: wie heeft dezelfde ervaring?

Ongelezen bericht door René verhees »

Heb mee gedaan met de aktie van de krasloten en je raad het al wint prijs dan ga je bellen en dan krijg je te horen het rad heeft heeft gehapert dus u valt niet in de prijzen wie heeft dat nog meer gehad graag jullie reacties

taxikemperman

Re: Krasloten Dirk van den Broek: wie heeft dezelfde ervaring?

Ongelezen bericht door taxikemperman »

Ik heb geen een keer prijs gehad dus geen ervaring met telefoontjes

chrisd1

Ongelezen bericht door chrisd1 »

Iets met een gegeven paard.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

René verhees schreef:Heb mee gedaan met de aktie van de krasloten en je raad het al wint prijs dan ga je bellen en dan krijg je te horen het rad heeft heeft gehapert dus u valt niet in de prijzen wie heeft dat nog meer gehad graag jullie reacties
Een kraskaart waarmee je het rad moet laten draaien om dan telefonisch een prijs te krijgen? Schiet mij maar lek.

Hatertje

Ongelezen bericht door Hatertje »

NeoDutchio schreef:
René verhees schreef:Heb mee gedaan met de aktie van de krasloten en je raad het al wint prijs dan ga je bellen en dan krijg je te horen het rad heeft heeft gehapert dus u valt niet in de prijzen wie heeft dat nog meer gehad graag jullie reacties
Een kraskaart waarmee je het rad moet laten draaien om dan telefonisch een prijs te krijgen? Schiet mij maar lek.
Pief, paf, poef! U bent af!

Gesloten