LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kruidvat-terreur

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
bijdehante mama
Berichten: 31
Lid geworden op: 14 jun 2007 16:07

Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door bijdehante mama »

mijn laatste ervaring met het filiaal in het dorp is toch echt de bekende druppel: ik kwam toen ik griep had erachter dat mijn gsm het niet meer deed: kapot. Vervelend maar toen ik beter was ging ik op zoek naar een nieuwe. Omdat ik een bijstandsuitkering heb kan ik natuurlijk niet het allerlaatste model betalen. Maakt me ook niet uit, als ik maar bereikbaar ben. Ik heb helaas het dingetje nodig. Toevallig was ik in het Kruidvat en mijn oog viel op een gsm-actie. Ik pakte zo'n bonnetje wat er voor was om het af te rekenen bij de kassa: was het er niet en die kwam ook niet meer. 'ja maar daar liggen nog een hele zooi van die bonnetjes. Da's dan toch gewoon een lokkertje? als die actie niet meer loopt dan haal je dat toch weg?' Toen kréég ik al het 'snuggere' antwoord 'ik kan er niks aan doen ik weet van niks' maar ze ging dan toch de manager halen. Eerst kwam iemand anders en die wou toch voor de zekerheid achter in het magazijn kjiken of er misschien dan tóch nog eentje verstopt lag. Maar toen kwam de manager (of wat er voor door moet gaan, komt dadelijk wel) en die ging kijken. Het toestelletje was er ook niet. Dus ik vroeg op normale toon waarom die bonnetjes dan niet weg waren, want het is gewoon erg verwarrend. Kreeg ik toch een lading over me heen dat er een nieuw management was en dat de winkel eerst op orde moest en dat die bonnetjes haar prioriteit niet hadden en blablabla. Ik vond haar woordkeuze zo ongelofelijk onbeschofd en brutaal en dat heb ik haar ook gezegd: ' je bent nou niet aan het kletsen met je vriendinnen, ik ben een KLANT, ik heb een normale vraag gesteld en ik eis een normaal antwoord terug. Jouw taalgebruik is zeer ongepast in jouw functie. Ik wil een klacht indienen. Én tegen dit filiaal én tegen jou persoonlijk. De winkel moet op orde worden gebracht? Meis, het is hier een téringzooi om in jouw termen te spreken. En hoezó die bonnetjes hebben jouw prioriteit niet? Dan zou ik maar héél snel een andere baan zoeken want een échte filiaal manager heeft héél goed in de gaten dat alles wat bij de kássa uitgestald staat in het oog van de klant ligt en dat heeft dus een hele hóge prioriteit! Ik ben zelf manager van een winkel geweest en zelfs ík weet dat.'
Lang verhaal kort te maken: ze wou haar naam níet geven. Ik snap trouwens het hele gedoe van naamkaartje niet als er tóch alleen maar 'assistent filiaal manager' staat :roll:

Ik héb dus een vette klacht ingediend en toestraks las ik het antwoord terug: een zeer magere 'sorry' en er werd gesuggureerd dat ik meteen verdwenen was toen 'mevrouw' alsnog het magazijn inging om naar een andere gsm te zoeken. Ze zal er vást niet hebben vermeld dat ze mij eerst TIEN minuten voor Piet Snot heeft laten wachten in de winkel. Pas toen ik erachter kwam dat ze niet meer tevoorschijn zou komen ben ik weg gegaan.

Ik ben zo vriendelijk geweest het hoofdkantoor te laten weten hoe lang 'mevrouw' me daadwerkelijk heeft laten wachten..

Ik verwacht een heel snel antwoord terug. Ach...nu ik hier tóch op het forum van Radar ben? Misschien een telefoontje of emailtje naar de redactie??

Marco Polo
Berichten: 299
Lid geworden op: 25 aug 2004 16:16

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door Marco Polo »

Tjonge; wat heb je toch een zwaar leven!
Eerst waren er die nare mensen van dat vliegtuig en die buggy en nu weer die nare mensen van die drogisterij-keten en die gsm.

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door antonh »

Bijdehante mamma met een bijstands uitkering.
Wat moet die mt een gsm?
Om bereikbaar e zijn?
Voor wie?

Geoffrey
Berichten: 251
Lid geworden op: 08 nov 2005 10:13
Locatie: Zwaag

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door Geoffrey »

Een hoop gedoe om niks. Als die winkel zich een hoop moeite op de hals wil halen door die bonnetjes te laten liggen moeten ze dat toch zelf weten? Ik weet niet wat die filliaalhoudster dan wel niet gezegd heeft, maar jouw reactie vind ik ook behoorlijk overdreven. Voor een paar tientjes heb je een goede prepaid-telefoon bij de erkende telefoonshop.

Ik zie dus werkelijk het probleem niet, en als ik jouw bericht zo lees, kan ik me voorstellen dat het een 'pittig gesprek' was. Dat was nergens voor nodig geweest.

roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door roro25 »

misschien moet je gaan werken bij het Kruidvat om e.e.a. voortaan in goede banen te laten lopen.

Sterkte met het grote leed dat door het Kruidvat is toegebracht......

Dirkie
Berichten: 2933
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door Dirkie »

In de winkel liggen bonnetjes voor een GSM. En die GSM is er vervolgens niet meer.

Dat kun je hoog en laag gaan springen, het meisje achter de kassa erop aan spreken, de manager er bij halen, ook die erop aan spreken en een kwaad stukje hier op dit forum schrijven, maar wat bereik je ermee.

Die GSM krijg je er niet mee, want die is op. Je maakt jezelf belachelijk in volle winkel en het winkelpersonneel heeft weer iets om over te praten in pauze. En het ergste is ook nog, dat je er zo gefrustreerd van raakt en dat is heel slecht voor je gezondheid. Misschien was het slimmer geweest om gewoon weg te gaan. Kijk eens in een willekeurige telefoonwinkel of bijvoorbeeld bij de blokker of zo. Ook daar hebben ze goedkope aanbiedingen.

NewDutchie
Berichten: 299
Lid geworden op: 01 jun 2007 16:08

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door NewDutchie »

heb een normale vraag gesteld en ik eis een normaal antwoord terug
zegt al genoeg

Toolboy

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door Toolboy »

Zeer slordig van de winkelier.

Maar er zo`n ophef over maken gaat er bij mij niet in.

groet T

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door Nita »

Bijdehante mama,terreur heeft niets te maken met het al dan niet weghalen van wat folders.Winkelpersoneel heeft te maken met terreur.In dit geval wordt hun baantje in de waagschaal gesteld omdat zij u niet kunnen leveren wat u koste wat kost wilt hebben.Volgens mij bent u ook bijdehand genoeg om zelf een e-mail te versturen snap niet waarom een ander dat zou moeten doen.
Gr......................Nita.

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door Quark »

Mijn ervaring met Kruidvat is ook, dat er prachtige aanbiedingen in de folder staan, maar dat ze er zo weinig van hebben ingekocht dat ze per filiaal maar heel weinig of niks leveren.

Laatst een aanbieding met spijkerbroeken Levis, in de stad Groningen zijn 2 filialen dicht bij elkaar, bij het filiaal waar ik mij melde was geen broek te bekenen, bij het andere filiaal hadden ze er nog 5.
En dit een half uur na openingstijd.

Maar je weet het en kan je ergens gunstig aankomen mooi meegenomen, maar je moet er niet van uit gaan.

Liekie2
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 feb 2007 18:29

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door Liekie2 »

Ik als personeelslid van kruidvat wil hier toch wel even op reageren.

Jij noemt je zelf een klant. En je moet dit en je moet dat.

Nou. gedraag je er dan ook eens naar. Door het beleid wat de laatste jaren over ons heen is gekomen, mede door de supermarktoorlog,is er in de winkels veel veranderd. Ook wij moeten met minder personeel meer werk opknappen. Plus de klant wordt ook nog eens steeds veeleisender. En dat ze de bonnetjesvoor de gsm er nog hebben liggen. Nou dat kan dus eens gebeuren. Het is het einde van de wereld niet hoor. Maar ja. Je hebt altijd van die types die zich ver verheven voelen boven het winkelpersoneel. En blijkbaar ben jij er daar een van.
dan ga je toch naar een andere winkel.

En de levi's- spijkerbroeken. Een opruimingsartikel met overjarige modellen die volgens mij al 2 jaar ergens in het pand rondzwerven.
En opruiming is op=op. Als de voorraad op een filiaal al op is valt er weinig meer te verkopen he.

galsteen
Berichten: 36
Lid geworden op: 02 feb 2007 18:36

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door galsteen »

Dus als ik het goed begrijp begint de ellende met iets dat nog niet opgeruimd was, waardoor iemands hele leven op de kop komt te staan????
Ik kan niet begrijpen hoe iemand zich zó kan laten gaan!
U heeft zichzelf mooi voor schut gezet.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door NAK »

Ik ben zelf manager van een winkel geweest en zelfs ík weet dat.'
Dan had jij als geen ander deze situatie in moeten kunnen schatten en zonder enige ophef de zaak moeten verlaten.

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door Nita »

Wil niet hatelijk zijn ,maar als ex miss- management moet je toch weten dat je met stroop meer vliegen vangt dan met azijn.

Gr.....................Nita.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door caruso »

En dat is manager van een winkel geweest?
Lege flessen manager waarschijnlijk! Bijdehand met een"T"
Ik had je allang de winkel uitgedonderd!

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door Nita »

He caruso ,zet de t er achter zoals in bijnaam :lol:Laat me nergens uitdonderen hoor. :lol:

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door Quark »

Wat die Levis broeken betreft dit was een aangekondigde actie die met veel tam tam in de folders werd gepresenteerd.
Dus geen overjarige broeken die al een tijdje in de winkel lagen.

En persoonlijk zal ik nooit tegen een winkelbediende uitvallen als iets er niet is.
Er zijn daarvoor internet adressen of klachten telefoon nummers waar je naar toe kan mailen bellen.

Zo'n dame of heer die in de winkel werkt kan er echt helemaal niks aan doen, maar de beleid makers op het hoofdkantoor zeker wel.

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door Nita »

Inderdaad quark,enige tijd terug was er een aanbieding van de senceo pads van DE.Was toevallig redelijk vroeg en...ook al uitverkocht.Nou bedankt pech gehad .Heeft dan geen nut om tam tam te maken op is op.meisjes kunnen daar ook niets aan verhelpen.

bartman
Berichten: 70
Lid geworden op: 09 nov 2005 23:03

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door bartman »

Misschien een telefoontje of emailtje naar de redactie??
Ja leuk, met een Kruidvat mobieltje :lol:

bijdehante mama
Berichten: 31
Lid geworden op: 14 jun 2007 16:07

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door bijdehante mama »

en waar het om gaat ontgaat dus iedereen die hier zit te blaten om het blaten: nee, het gaat níet om de gsm die er niet is, en nee het gaat níet om wel of niet weghalen van de bonnetjes maar om de onbeschófdheid en brutaliteit waarmee ik toegesnauwd werd.

voor degenen die zich aangesproken voelen om zonodig meegillen met degene die boven hun gereageerd heeft: als jullie het geen probleem vinden als uitschot behandeld te worden, prima. Maar ik ben een fatsoenlijk mens en zou graag ook bij dit filiaal van het Kruidvat ook als een fatsoenlijk mens worden behandeld. Waar ik vandaan kom, is het níet normaal om zo ongeveer in je gezicht gespuugd te worden en nee, ik heb er écht geen behoefte aan om de tongpiercing van het meisje van dichtbij te zien.

ps: en idd, ik heb mijn gsm ergens anders gehaald

:wink:

Gesloten