LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KVK (Kamer van koophandel)

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Ache
Berichten: 16
Lid geworden op: 16 mar 2009 20:54

KVK (Kamer van koophandel)

Ongelezen bericht door Ache »

Laatst wilde ik wat informatie over een bedrijf opvragen via de KVK. (Relaties op het gebied van aansprakelijkheid, 100% eigendom en bestuurders) Volgens de website zou me dit €2,50 kosten. Ik moest eerst een account aanmaken en dan zou ik het kunnen opvragen tegen betaling van het bedrag. Na het aanmaken van het account bleek echter dat ik minimaal €10 euro zou moeten storten en dat dan het bedrag van het uittreksel eraf zou worden getrokken. Vreemde zaak natuurlijk en heb ik ook niet gedaan. Wel heb ik ze gevraagd of als ik het zou doen ik de overige €7,50 terug zou krijgen. Kreeg ik me toch als antwoord dat dit niet mogelijk was! Dus zou ik gewoon even 10 euro moeten betalen voor een uittreksel wat maar 2,50 kost !!!Absurd natuurlijk. Nu zit er hier een afdeling van de KVK vlakbij waar ik dus heen ben geweest. En ja hoor, voor 2,50 had ik het uittreksel!

koos&roos
Berichten: 48
Lid geworden op: 08 nov 2008 13:17

Re: KVK (Kamer van koophandel)

Ongelezen bericht door koos&roos »

Dus wat is nu het probleem?

Was het teveel moeite om even langs te gaan? :twisted:

En de internetstorting is dus voor mensen die vaker uitreksels willen etc 8) heeft het u veel benzine gekost om er te komen :twisted:

Ache
Berichten: 16
Lid geworden op: 16 mar 2009 20:54

Re: KVK (Kamer van koophandel)

Ongelezen bericht door Ache »

Het probleem is dus dat ze mensen gewoon een poot uittrekken als men maar eenmalig een uittreksel wil hebben. Bij een bakker hoef je toch ook geen 4 broden te betalen als je er maar eentje neemt....

Het heeft me overig geen benzine gekost. Kon het op de fiets doen, maar heeft me natuurlijk wel tijd gekost.

Gesloten