LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LADY LINE TILBURG

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
M@RJOLE!N

LADY LINE TILBURG

Ongelezen bericht door M@RJOLE!N »

In december '04 had ik besloten om te gaan sporten dmv warmte cabines (tevens figuur correctie door gevolg van hormoon therapie)
In januari moest ik de behandeling staken ivm medische ingreep. Heb het in feb. weer opgepakt tot dat ik weer opnieuw erg last van vermoeidheids klachten kreeg. Inmiddels ben ik niet meer terug gegaan en heb iedere keer uitstel gekregen. MAAR.... ik wil nu helemaal stoppen omdat de vermoeidheids klachten zich aanhouden. Volgens hun kan ik er NIET mee stoppen en heb al betaald. Die mensen zijn zo goed getraind met kant en klaar antwoorden. Nu heb ik een doktersverklaring geregeld maar ben bang dat het niks uitzal halen.

Gisteren ben ik bij Lady Line geweest om te praten en om te kijken voor een oplossing. Ze vertelde mij dat ze de behandelingen NIET kunnen laten stoppen en mn geld dus niet terug kunnen geven. Ik sta nu met mn rug tegen de muur. Ik heb idd getekend maar op dat moment had ik niet verwacht dat mn vermoeidheid (na borstkanker ('03))aan zou houden. Sporten zou je energie moeten geven maar mij kost het gewoon té veel energie. Het liefst wil ik de energie die ik over heb richten aan mij zelf en m'n prive situatie en niet aan sporten. Kortom die k**te vermoeidheid beheerst heel m'n leven zowel prive als op t werk en moet daarom ik ALLES beperken.

Bij Lady Line hebben ze ozoncabines. Hun beweren dat dat goed voor kanker en vermoeidheid is. Dat geloof ik ook allemaal wel maar dit houden ze als tegen argument waar ik niet onder uit kan.
Ik ben blij als ik na m'n werk naar huis kan hier moet het ook allemaal verder gaan. Dan zeggen dat de ozoncabines geen inspanning vraagt dit klopt ook wel maar als ik vanuit m'n werk naar hun toe ga ben ik 2 uur later thuis dan normaal en dan moet ik nog koken etc etc en dan vraagt het me wel extra energie en inspanning.
Lady Line vertelde dat ze mn dokters verklaring doorsturen naar hun hoofdkantoor maar het kwam er op neer dat het niks uithaalde.
Heeft iemand van jullie raad??? Als ik er niet mee mag stoppen wil ik hoger op gaan. De internist heeft in een verklaring aangegeven dat m'n vermoeidheid het sporten ernstig belemmerd dus ze negeren een sein van het ziekenhuis.
By the way...En weet je wat ze ook nog tegen mij gebruikte? "hier in de doktersverklaring zie ik niet vermeld dat je niet mag sporten" Ja duhhhhhhhh ik mag wel sporten maar ik heb er geen energie voor dat is nou juist het prbleem!
Ik hoor graag jullie advies/reactie!

edmoor

Re: LADY LINE TILBURG

Ongelezen bericht door edmoor »

Als je vind dat het voor je gezondheid het beste is om er mee te stoppen dan moet je dat natuurlijk gewoon doen.
Niemand kan je verplichten om er mee door te gaan.

Je geld terug krijgen voor niet gevolgde sessies is natuurlijk een ander verhaal maar je gezondheid gaat voor.

Kijk eens in hun algemene voorwaarden of er een reden in staat die je het recht geeft je geld terug te krijgen.

NAK

Ongelezen bericht door NAK »

M@RJOLE!N,

Nadat ik jouw verhaal had gelezen heb ik eens gekeken op www.ladyline.nl.Wat ik daar zag staan over de soorten therapie, daar zet ik al mij vraagtekens bij.
Maar wat mij nog meer verbaasde was, onder het hoofdstuk meest gestelde vragen het onderdeel "wat kost een kuur".
Daar zag ik dat de prijs per cliënt verschilt, omdat de prijs wordt bepaald door persoonlijke omstandigheden zoals: omvangsmaten, persoonlijke wensen, huidige gezondheidstoestand, gezinsomstandigheden, lengte en gewicht.

Omdat de hoofdopzet van ladyline figuurcorrectie is kan en wil ik best begrijpen dat ze rekening houden met persoonlijke wensen, omvangsmaten, lengte en gewicht.
Maar het kan nooit de bedoeling zijn dat perssonlijke omstandigheden, gezondheidstoestand en gezinsomstandigheden mede bepalend zijn voor de prijsvaststelling.

Ik begrijp heel goed dat je elke strohalm grijpt om je beter te kunnen voelen. Zeker na de ziekte die jij hebt gehad.
Daardoor heb je waarschijnlijk emotioneel gereageerd op het moment dat je rationeel had moeten reageren en ben je er ingetrapt om te gaan kuren bij ladyline.

Daarnaast vraag ik mezelf af waar zij het recht van daan halen om jou te verplichten om door te gaan.
En wie zijn zij om een verklaring van een internist aan de kant te schuiven.

Uit alles blijkt heel duidelijk dat ze all redenen zullen zoeken en aanwenden om jopu geen geld terug te hoeven betalen.

Mijn advies aan jou is het volgende:
* Schrijf ze een aangetekende brief waarin je, met redenen omkleed,
aangeeft dat je een gedeelte van je geld terug eist.
* Schrijf in die brief voor welke datum (binnen 14 dagen) je uiterlijk je
geld terug gestort wenst te hebben.
* Hebben ze er niet aan voldaan, dien dan bij stichting de ombudsman
je klacht in en vraag of zij je verder willen helpen.

Succes

pas op

Ongelezen bericht door pas op »

Waarom zijn alle negatieve reacties weg uit dit lijstje???

Dat mensen moeten worden gewaarschuwd voor Ladyline????

pas op

Ongelezen bericht door pas op »

Binnenkort kan ik denk ik een rechtzaak verwachten tegen Ladyline.
wie heeft er ook mee te maken, of heeft tips
Ik snap namelijk niet dat Lady line zomaar doorkan gaan, om mensen op die manier te behandelen.

Nogmaals ga nooit met Ladyline in zee!!!

Gesloten