LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] leo van schaijk

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
eric-1966

leo van schaijk

Ongelezen bericht door eric-1966 »

Hallo het volgende is het geval,
Na het terugbrengen van een microsetje (verkeerd advies verkoper) wat ik gekocht had bij leo van schaijk was het niet mogelijk om geld terug te krijgen maar moest ik het doen met een tegoedbon welke een uitdraai van de kassabon was.
Onder protest heb ik toen die tegoedbon aanvaard.
Het ging hier om een bedrag van €110,-- .
Later na heb ik hier nog een wekkerradio van gekocht van €5,-- dus bleef er een bedrag van €105,-- over.
Misschien raad u het al, na de laatste aankoop ben ik die tegoedbon (kassabon) kwijt geraakt.
Hij is waarschijnlijk bij het oud papier beland.
Ik weet het, het is dom, dom en nog eens dom.
Ik heb contact opgenomen met leo van schaijk maar die kunnen niets voor mij doen zeggen ze.
Ze kunnen in hun administratie zien dat de bon er is, ze kunnen zien dat de bon aan mijn naam gekoppeld is en toch kunnen ze hem niet blokkeren en opnieuw uitschrijven.
En dit vind ik dus het vreemde van de zaak, waarom kan de bon niet uit hun administratie gewist worden en een nieuwe uitgedraaid worden ?
Heb ik in deze nog ergens een poot om op te staan?
Wat zou er gebeuren als ik de bon niet was kwijt geraakt maar dat ik hem met wassen gewoon in mijn broek had laten zitten?
Dit is wel heel gemakkelijk geld verdienen door leo van schaijk daar ik niet de enige zal zijn die dit overkomt.

Groetjes Eric Pouwels.

Chocomelk

Re: leo van schaijk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Je kan geen verwijt maken richting Leo Van Schaijk, het is echt je eigen fout.
Koopt men ergens een cadeau bon en is men die kwijt krijgt men ook geen nieuwe, is ook normaal.

helpendhandje

Re: leo van schaijk

Ongelezen bericht door helpendhandje »

Sluit me geheel aan bij Chocomelk, een tegoedbon is uw verantwoording voor wat betreft het goed bewaren van deze bon. Dat u die kwijt bent is niet de verantwoording van de verstrekker.
De verstrekker staat dus in zijn recht en een beroep doen op coulance is niet af te dwingen.

Gesloten