LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LG Nexus 5X blijft herstarten, wat kan ik doen?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Glashouwer

LG Nexus 5X blijft herstarten, wat kan ik doen?

Ongelezen bericht door Glashouwer »

Ik heb een smartphone Nexus 5X ,tot volle tevredenheid, maar jammergenoeg na een update van Android 7 schoot dat ding in een eeuwigdurende bootloop dwz starten en uistslaan etcetc. De Webwinkel verwijst je naar DynaFix, waarover de meest vreselijke verhalen bekend zijn. Pech geld en smartfoon weg. Dus ook maar LG ,de fabrikant, benaderd. Die waren niet bekend met het probleem, terwijl op internet er moord en brand wordt geklaagd over het zelfde probleem en in de USA een advocatenkantoor een classaction is begonnen tegen LG. Wat te doen? het is na 1 jaar dus ruim binnen garantietermijn zodat ik een nieuw toestel een goede optie acht.
Laatst gewijzigd door Radar op 24 apr 2017 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp aangepast

sylvesterb

Re: LG Nexus 5X blijft herstarten, wat kan ik doen?

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Glashouwer schreef:Ik heb een smartphone Nexus 5X ,tot volle tevredenheid, maar jammergenoeg na een update van Android 7 schoot dat ding in een eeuwigdurende bootloop dwz starten en uistslaan etcetc. De Webwinkel verwijst je naar DynaFix, waarover de meest vreselijke verhalen bekend zijn. Pech geld en smartfoon weg. Dus ook maar LG ,de fabrikant, benaderd. Die waren niet bekend met het probleem, terwijl op internet er moord en brand wordt geklaagd over het zelfde probleem en in de USA een advocatenkantoor een classaction is begonnen tegen LG. Wat te doen? het is na 1 jaar dus ruim binnen garantietermijn zodat ik een nieuw toestel een goede optie acht.
DynaFix de meeste telefoons, natuurlijk vind je klachten en drama verhalen. Je hebt echter geen keuze in wie het toestel onder garantie repareert en als het toestel kwijt raakt krijg je gewoon een nieuwe van de webshop, dus waarom zo'n drama maken.

sjohie

Re: LG Nexus 5X blijft herstarten, wat kan ik doen?

Ongelezen bericht door sjohie »

Glashouwer schreef:Ik heb een smartphone Nexus 5X ,tot volle tevredenheid, maar jammergenoeg na een update van Android 7 schoot dat ding in een eeuwigdurende bootloop dwz starten en uistslaan etcetc. De Webwinkel verwijst je naar DynaFix, waarover de meest vreselijke verhalen bekend zijn. Pech geld en smartfoon weg. Dus ook maar LG ,de fabrikant, benaderd. Die waren niet bekend met het probleem, terwijl op internet er moord en brand wordt geklaagd over het zelfde probleem en in de USA een advocatenkantoor een classaction is begonnen tegen LG. Wat te doen? het is na 1 jaar dus ruim binnen garantietermijn zodat ik een nieuw toestel een goede optie acht.
Bij die gedachtengang gaat het zo te lezen mis. Voor garantie heb je in de eerste plaats enkel en alleen te maken met de verkoper, en als die onder garantie ervoor kiezen om je telefoon te laten repareren, is dat aan hén om te bepalen. Je kan niet zomaar om ze heen gaan naar LG, je dient ze tenminste de kans te geven om je probleem op te lossen.

Dat jij van alles bijelkaar kan googlen over DynaFix is leuk, maar zegt niet zoveel, want dat zijn duidelijk de berichten van niet tevreden personen. Als dat álle klanten van ze zouden zijn hadden ze allang niet meer bestaan, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zijn dus ook plenty mensen die met de uitgevoerde reparatie van dat bedrijf wél tevreden zijn. Alleen is het met eigenlijk alles zo dat de ontevreden mensen in de digitale internetpen kruipen om hun ongenoegen kenbaar te maken, niet de tevreden klanten. Je krijgt dus een vervormd beeld van ze op deze manier, en daar win je niks mee.

Overigens kan het goed zo zijn dat de 5X toestellen in de VS van een subtiel andere versie, of productierun zijn, het is nog niet automatisch gezegd dat jouw problemen exact dié problemen zijn.

Samengevat, maak foto's van je toestel voor opsturen naar de webshop, en houdt een logboek bij, ten eerste voor je eigen gemoedstoestand, en ten tweede als bewijs, mocht er bij DynaFix wel iets misgaan.

Gesloten