we waren lekker aan het wandelen in alkmaar komt er iemand met een dakloze krant naar me toe met een zielig verhaal en ze begint er nog bij te huilen ook,
en ja ik ben iemand die dan zwigt voor zon iemand en ik had een krant gekocht,
maar dat was nog niet alles ik schaam me achteraf kapot ik heb haar tien euro gegeven
wij konden het zelf wel heel erg goed gebruiken maar ik dacht ik heb teminsten een huis en zij niet,
wij liepen veder en mijn man zei al meid wat heb je nou gedaan,
we liepen de wibra in en daar liep ze met haar dochter,
en ik maar denken dat ze in nog in roemeniee zat,
maar nee ze was speelgoed aan het kopen met haar dochter en die was nog zwanger ook,
later kwam er weer een groepje van hun binnen en waren ze aan het jaten met zn alle,
ik naar die winkelbediende en ik mn verhaal uit gelegd dat ze aan het bedelen was en dat ik er in getrapt was en dat ze nu daar aan het jaten was,
maar wat was het nou ZE MOCHTEN ER NIETS AAN DOEN ik werd zo kwaad ,
wij daarna naar de etos voor shampoo en kom ik ze daar tegen en wat kopen ze pampers ik werd nog kwader ik wou haar helpen en wat doen ze pampers kopen terwijl mijn kind met de luiers van de aldi loopt om dat ik geen pampers kan betalen ik ben maar heel erg snel weg gelopen,
maar goed wij gingen weg en wij gingen naar lidl toe voor nog even eten
voor het avond eten,
wij komen bij de kassa en wat word er gevraagd mag ik even in u tassen kijken
ik kom daar al bijna 3 jaar en ze kenen me wel beter daar en dan krijg je dit,
nou ik heb al mijn 10 tassen neer gelegd en haar maar eens alles laten bekijken en vooral heel rustig te betalen en en alles in te ruimen,
de lidl ziet mijn niet meer terug