LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lidmaatschap Seniorweb opzeggen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Pepe

Lidmaatschap Seniorweb opzeggen

Ongelezen bericht door Pepe »

Aangezien Seniorweb niet aan mijn verwachtingen voldeed besloot ik al in maart mijn lidmaatschap alvast op te zeggen. De ontvangst van de mail wordt bevestigd en men belooft het zo snel mogelijk te verwerken. Omdat ik geen bevestiging kreeg dat mijn lidmaatschap aan het einde van het jaar werkelijk zou zijn beëindigd opnieuw in juni een mail gestuurd. Zelfde procedure als voorgaande. In november nog niets gehoord en opnieuw mail gestuurd. Nu is men opeens heel alert. Ik ben te laat met opzeggen en moet nog een jaar langer lid blijven. Wanneer ik boos meld dat ik al vanaf maart bezig ben op te zeggen moet ik zelf het bewijs leveren dat dit zo is. Seniorweb heeft blijkbaar alleen een financiële administratie. Na het bewijs geleverd te hebben wordt de opzegging geaccepteerd en bevestigd. Maar wie schets mijn verbazing wanneer er eind januari via een incasso €33 van mijn rekening wordt afgeschreven voor mijn lidmaatschap van 2020. Natuurlijk direct teruggeboekt en incasso geblokkeerd. Wanneer ik op internet zoek naar klachten over Seniorweb dan vind ik er ontzettend veel en die gaan bijna allemaal over het beëindigen van het lidmaatschap. Deze organisatie levert nauwelijks enige service en is er uitsluitend op uit zoveel mogelijk geld binnen te halen van een kwetsbare groep (ouderen).
Laat dit stoppen!
Peter van Beusekom

witte angora

Re: Lidmaatschap Seniorweb opzeggen

Ongelezen bericht door witte angora »

Je frustratie begrijp ik helemaal. Een organisatie die goed geolied is verwerkt dit soort dingen gewoon, en je hebt er verder geen omkijken naar. Dat klinkt hier wel even anders.
Pepe schreef:
03 feb 2020 23:14
Deze organisatie levert nauwelijks enige service en is er uitsluitend op uit zoveel mogelijk geld binnen te halen van een kwetsbare groep (ouderen).
Dat je tot zo'n conclusie komt, nogmaals, dat is te begrijpen. Maar toch een tegenvraag. Zijn ze alleen bezig geweest met geld binnen harken, of hebben ze ook nog nuttige dingen gedaan?
Laat dit stoppen!
Hoe kunnen we je helpen? Dit is niet de redactie van Radar. Dit is het forum waar veel goed bedoelende, en enkele ter zake kundige, vrijwilligers anderen een beetje op weg proberen te helpen. Meer als dat kunnen we niet doen.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

de wijze van opzeggen geven ze aan op hun pagina:
Om uw lidmaatschap te beëindigen logt u hieronder in. Een formulier met de bij ons bekende gegevens wordt dan zichtbaar. Klik op de knop Opzegging bevestigen om de opzegging te versturen. U ontvangt per e-mail vervolgens een bevestiging. We adviseren u deze e-mail te bewaren voor uw administratie. Mocht u nog vragen hebben neem dan contact met ons op via leden@seniorweb.nl of bellen met 030 - 276 99 65. Let op: u kunt uw lidmaatschap niet telefonisch opzeggen.
https://www.seniorweb.nl/opzeggen
ik lees nergens dat opzeggen per mail uitgesloten is, maar ze geven wel aan dat u kunt opzeggen middels het formulier dat op die pagina staat.
Pepe schreef:
03 feb 2020 23:14
in maart mijn lidmaatschap alvast op te zeggen. De ontvangst van de mail wordt bevestigd en men belooft het zo snel mogelijk te verwerken.
Persoonlijk zou ik denken dat, indien u kunt aantonen wat u gestuurd heeft, zij hiermee in ieder geval de ontvangst bevestigen. Dat zij het dan niet verwerken is iets dat ze maar intern mogen oplossen. Maar goed, dan moet u wel inhoudelijk kunnen aantonen dat datgene wat zij ontvangen hebben, uw opzegging is.

Ik weet zo niet of zij mogen eisen dat opzegging alleen middels het inloggen op hun site moet gebeuren. Het betreft een vereniging, vandaar ook de automatische jaarlijkse verlenging, en ik weet dat er voor verenigingen afwijkende regels gelden met betrekking tot voorwaarden die ze mogen stellen.

ybos

Ongelezen bericht door ybos »

Geachte heer Van Beusekom, Zoals wij u vandaag persoonlijk hebben gemaild is er helaas e.e.a. misgegaan in onze administratie.
Nogmaals via deze weg onze excuses.
Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, dan kunt u ons tijdens kantooruren bereiken op 030 -276 99 65.
Met vriendelijke groet, Ledenservice SeniorWeb

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

:roll: om wie gaat het nu?
Ts Pepe of Ts ybos , beiden heten van Beusekom.
Maar het is opgelost, maar hoe?

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

:oops: :oops: verkeerde reactie....ybos is iemand vd ledenservice van SeniorWeb die antwoord geeft aan Dhr van Beusekom ( Pepe ...dus) , niet goed opgelet :oops: was er met in hoofd niet helemaal bij dus.
Soms is het toch wel vervelend dat je je reactie niet meer kunt verwijderen of wijzigen.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Het was mij niet eens opgevallen omdat dit weer zo'n non-topic is. Kennelijk heeft de TS hoogstpersoonlijk in eigen persoon de redactie van SeniorenWeb gemaild en onder de aandacht gebracht dat genoemde redactie een zeer groot probleem heeft aangezien TS hoogstpersoonlijk in eigen persoon een zeer indringend epistel op het grote en gezaghebbende forum van AvroTrosRadar heeft geplaatst, welks epistel gezien moet worden als een zeer ernstige klacht inzake nalatigheid des Seniorenwebs.

Zeer geïntimideerd, geschrokken en beschaamd zend genoemde redactie van Seniorenweb niet alleen een reactie per mail naar TS, maar plaatst, vertegenwoordigd door een nieuw account ter nickname van ybos, ook hier een reactie waarvan de inhoud strekt tot een mea culpa dat we hier maar zelden tegen komen.

Samenvattend: het is opgelost, next case.

Gesloten