LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Linda opzegging

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
S.D.

Linda opzegging

Ongelezen bericht door S.D. »

Goedemiddag,

Januari 2013 moeder een half jaar Linda Magazine cadeau gedaan. 21 Mei 2013 via een e-mail stopgezet. Vervolgens niet meer aan gedacht, niet opgevallen dat er geen bevestiging kwam. Eergisteren van moeder bericht gehad dat het magazine nog steeds iedere maand op de mat valt. Afschrijvingen nagekeken en inderdaad, Linda heeft het abonnement verlengd à €60,50 (een jaar). Klantenservice gebeld en die geeft aan dat het enige wat zij kunnen doen is 3 nummers extra geven. De e-mail die ik in mei heb verstuurd was goed geadresseerd, een fout dus van de Linda die zegt dat ze nooit een e-mail hebben ontvangen.

Aangezien de verstuurde e-mail nog in mijn verzonden e-mails staat kan ik bewijzen dat ik het naar het juiste adres en op tijd heb verstuurd. Kan Linda Magazine dit zo maken?

sephora30

Re: Linda opzegging

Ongelezen bericht door sephora30 »

Als jij hebt opgezegd volgens de regels ligt de fout bij Linda en behoren zij alsog met terugwerkende kracht het abo op te zeggen (en eventueel geld terug te storten).

Gesloten