LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] livenation, alweer een drama!!

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
cvdspoel

livenation, alweer een drama!!

Ongelezen bericht door cvdspoel »

En wéér werkt de online verkoop van concertkaarten niet!! :twisted:
Op tijd ingelogd om kaarten voor Anouk te kopen, op het moment dat de verkoop start kom je makkelijk in het menu waar je de kaarten kan kiezen...geen kaartinfo! Hoe is dit mogelijk!!!!
Weer terug, opnieuw naar menu, kaarten kiezen en afrekenen... helaas "oeps er is een storing"! Dan krijg je de boodschap log opnieuw in, wanneer je dit doet en daarna weer kaarten wilt kiezen, krijg je weer dezelfde melding van een storing en daarna is ineens alles uitverkocht! En dit binnen een paar minuten! En niet alleen bij mij, maar ook bij anderen die om 10 uur klaar zaten achter de pc. Precies dezelfde klachten en storingen! En zo zijn er nog meer vage dingen. Het ene moment zijn er geen veldkaarten meer, vervolgens nog 1 of 2 en als je daarna nog een keer probeert zijn er ineens weer 4 kaarten. Maar als je de kaarten selecteerd en wilt kopen krijg je wéér de bekende storing!! :twisted:
Als een concert erg populair is, de site werkt naar behoren en het is snel uitverkocht dan hoor je mij niet klagen. Maar dat is het nou juist, de site werkt nooit goed bij populaire concerten!!
Live-Nation doet er ook werkelijk niets aan om klanten tevreden te houden.
Nee opeens een paar dagen voor het concert weer kaarten vrijgeven...ook zo vaag!
We worden hier in dit land allemaal in de maling genomen! Want je mag geen kaarten via een ander "ticketbureau" kopen, die de kaarten overigens al voor de officiele verkoop aanbieden en er dus zeker van zijn dat ze kaarten kunnen kopen.... En via het postkantoor of iets anders kan niet meer, dus moet je wel online via Live-Nation. :shock:
Ik hoop dat hier nu eens goed naar gekeken kan worden, je gaat al achter de pc zitten met in je achterhoofd "het lukt toch weer niet".
Erg frustrerend allemaal!! Wat een drama bedrijf dat Live-Nation.

voyager69

Re: livenation, alweer een drama!!

Ongelezen bericht door voyager69 »

Ook ik heb geprobeerd kaarten te kopen via livenation.
Zat er helemaal klaar voor om 9.45 uur want om 10.00 uur zou de verkoop beginnen voor Jeff Dunham in de HMH.
De kans dat hij nog eens hier komt is klein.
Om 10.00 uur verspringt het scherm en begin ik te klikken,met succes,dacht ik.
Op het moment dat ik naar het winkelwagentje wil om af te rekenen krijg ik een fout melding en binnen 5 minuten zijn alle kaarten uitverkocht :twisted: :evil: .
Ben nog een half uur bezig geweest maar helaas.
S'middags ben ik gaan zoeken op internet en dan blijkt dat alle andere ticketbereau's wel volop kaarten hebben alleen kosten ze dan wel het dubbelen.
Ik krijg dus het idee dat we behoorlijk in de maling worden genomen en dat livenation helemaal niet van plan is om kaarten aan ons te verkopen en dat die andere ticketbureau's gewoon van hun zijn en ze op die manier proberen nog meer geld te verdienen.
Ik zou zeggen boycotten die handel en niemand meer kaarten kopen via welk ticketbureau dan ook,hopenlijk verranderd hun werkwijze dan :mrgreen:

Gesloten