Alweer geen tickets kunnen bestellen via jullie ontzettende slechte website. Met Metallica ruim op tijd (kwartier voor verkoop online) geprobeerd..en na een uur opgegeven en alles was toch uitverkocht. En nu voor de 2de keer Muse proberen te bestellen. Om 10 uur klaar met 2 pc's en na 1 minuut al de melding dat er geen kaarten te bestellen waren...dit 3 kwartier geprobeerd en af en toe sprong mijn hart in de lucht als ik zag dat er zitplaatsen vrij waren dus snel het aantal invullen..en ja hoor..de volgende pagina gaf een foutmelding..Er is iets mis gegaan...jajaja het zal wel...ondertussen ook nog het telefoonnummer gebeld dat vermeld wordt 0900 10102020 om op die manier tickets te bestellen..na een aantal keren aangehoord te hebben dat alles bezet was en er uit gegooid te worden...kwam ik 1 keer in de wachtrij...om er na 20 minuten wachten er achter te komen dat het geld gewoon uit mijn zak geklopt was aangezien de dame mij vertelde dat ze "helaas geen tickets telefonisch kon verkopen". Zet het dan gvdomme niet op jullie website!!
Ik ga mijn ongenoegen uiten op zo veel mogelijke sites als ik kan...want dit kan gewoon niet. Ik koop kaarten alleen als ik zelf naar een concert wil en ben niet zo'n achterlijke woekeraar...maar zo kom ik nooit meer aan een kaart voor mijn favoriete band(s)
Livenation.Eventim...Mojo..jullie worden hartelijk bedankt.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Livenation, ben het zat
Re: Livenation, ben het zat
@ticketgangerticketganger schreef:Vanuit ervaring kan ik vertellen, dat livenation (mojo) en andere officieele ticketsgangers je meer naaien dan dat je ietsje meer betaald en een goeie service krijgt bij de onofficiele ticketburo's
enige echte goeie zijn:
pepetickets.nl (geheel betrouwbaar)
TicketUnlimited.nl (geheel betrouwbaar en beste service)
De groniningse Budget, Onlineticket en worldticketshop. (duur en kan niet altijd leveren)
Voor jou makkelijk, om de berichten te kopieren, want dat speelt nu vaker!
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: Livenation, ben het zat
ticketganger schreef:Vanuit ervaring kan ik vertellen, dat livenation (mojo) en andere officieele ticketsgangers je meer naaien dan dat je ietsje meer betaald en een goeie service krijgt bij de onofficiele ticketburo's
enige echte goeie zijn:
pepetickets.nl (geheel betrouwbaar)
TicketUnlimited.nl (geheel betrouwbaar en beste service)
De groniningse Budget, Onlineticket en worldticketshop. (duur en kan niet altijd leveren)
Waarbij je als concertganger het risico loopt dat je kaarten door de grote jongens als ongeldig worden bestempeld...