Ik neem een e-commerce pakket af bij een bedrijf.
Echter heb ik 1 maand opzeg termijn, wat niet specifiek in mijn contract staat. Alleen in de algemene voorwaarden. Allright prima. Maar mogen ze dan weer zomaar voor een jaar verlengen zonder enig bericht?
Dank!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mag dit zomaar
Re: Mag dit zomaar
algemene voorwaarden maken deel uit van de overeenkomst neem ik aan (anders zijn het gene algemene voorwaarden). daar moet wat in staan over dit punt, anders geldt algemene wetgeving.
Meestal wordt er stilzwijgend verlengd.Hoguw schreef:Ik neem een e-commerce pakket af bij een bedrijf.
Echter heb ik 1 maand opzeg termijn, wat niet specifiek in mijn contract staat. Alleen in de algemene voorwaarden. Allright prima. Maar mogen ze dan weer zomaar voor een jaar verlengen zonder enig bericht?
Dank!
Als bedrijf kunt u zich niet beroepen op het consumentenrecht.
Staat er in het contract niet dat de algemene voorwaarden van toepassing zijn ?wat niet specifiek in mijn contract staat. Alleen in de algemene voorwaarden
Of heb je daar geen accoord op gegeven tijdens het aanvragen/aanmaken van de site?