| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mailtje gekregen om geld te verdienen
-
ronan
mailtje gekregen om geld te verdienen
pas geleden mailtje gekregen ook nog van kennissen en dat moest ik weer doorsturen en voor elk doorgestuurde mailtje kreeg je een bepaald geld bedrag(dollars)
Dit was natuurlijk een soort kettingbrief niet op gereageerd natuurlijk,maar ben natuurlijk wel benieuwd waar dit nou weer voor diende ,misschien zijn er mensen die hier toch op gereageert hebben
ik hoor het wel bedankt
Dit was natuurlijk een soort kettingbrief niet op gereageerd natuurlijk,maar ben natuurlijk wel benieuwd waar dit nou weer voor diende ,misschien zijn er mensen die hier toch op gereageert hebben
ik hoor het wel bedankt
-
Michellangelo
Re: mailtje gekregen om geld te verdienen
kettingmailtjes...
De doelstelling is zoveel mogelijk dataverkeer veroorzaken op mailservers waardoor deze problemen gaan krijgen en dan uit kunnen vallen.
Zo zijn er diverse varianten:
1. doodziek kindje krijgt een paar cent per mail voor operatie...
2. kijk uit, nieuw virus waar geen anti-virus tegenop kan.
3. je bent een vriend als je dit terugstuurt, stuur door naar je eigen vrienden...
Kortom, veel mail, weinig wol...
De doelstelling is zoveel mogelijk dataverkeer veroorzaken op mailservers waardoor deze problemen gaan krijgen en dan uit kunnen vallen.
Zo zijn er diverse varianten:
1. doodziek kindje krijgt een paar cent per mail voor operatie...
2. kijk uit, nieuw virus waar geen anti-virus tegenop kan.
3. je bent een vriend als je dit terugstuurt, stuur door naar je eigen vrienden...
Kortom, veel mail, weinig wol...
-
Michelangelo
Re: mailtje gekregen om geld te verdienen
Wie zit er hier onder mijn naam te posten??????
-
Michellangelo