LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Marktplaats

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
bouwvakker
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 aug 2009 16:36

Marktplaats

Ongelezen bericht door bouwvakker »

Nou heb ik 5 advertenties staan op marktplaats.
Deze plaats ik geregeld omhoog al een maand lang.
Deze staan dus allemaal op een rij als ik mijn advertenties aanklik,daarachter staan de bedragen en kun je een hokje aanvinken.
Nou heb ik dus al weken lang dat als ik zeg maar 2 advertenties omhoog wil plaatsen en dat kost 2,25 per stuk,dan staat er geen 4,50 maar 6,75.Klik er drie aan dan staat er 9,00 euro.

Er klopt gewoon niets van,dit is in 90% van de gevallen,soms dan is het normaal.
Daarom ga ik weer helemaal terug en weer overnieuw beginnen,want dan kost het je alleen maar extra.

Maar dat is nog niet alles zit ik dus op mijn afrekening te kijken..en wat blijkt marktplaats verdubbelt ook nog even de inkomsten..dus inplaats van 4,50 maken ze er 6,75 of 9 euro en blijken ze het ook nog dubbel af te schrijven. Dus bijna elke x gaat er niet 4,50 af maar 2 x 4,50 of 2 x 6,75 of 2 x 9 euro.


Ik dus al flink sjaggie,omdat het op de site ook niet klopt.
Ik dus gemaild wat het probleem was mn rekeningnummer adres enzenz
Willen ze dat ik bankafschriften op ga sturen,en advertentienummers.
HHallo ik zit hele tijd al bezig om het goed aan te vinken,en weer terug gaan omdat het niet klopt op de site,zal ik ook nog us bankafschriften en weet ik veel wat op gaan sturen.

Ik heb het gemeld en heb gehoord dat er meer mensen last van hebben van dubbele uitgaven bij marktplaats.Heb me maar circa 30 gekost,en mischien denkt marktplaats,ach zijn kleine bedragen,als nou 1 op de 10 gaat zeuren dan geven dat maar terug.

Mooie site,maar kost je handen met geld,waar je naar kan fluiten.

Ik wacht mijn volgende afschriften nog even af,zag wel dat ze de vijftiende weer dubbel hebben afgeschreven 2 x 4,50 ongelooflijk

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Marktplaats

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Je kan ook gewoon elke keer je advertentie omhoog halen,door erop nieuw op te zetten,
Kostbff tijd ,maar wel gratis :wink:

mika21
Berichten: 219
Lid geworden op: 08 mar 2013 09:28

Re: Marktplaats

Ongelezen bericht door mika21 »

Doe ik ook; tekst plakken/kopieren, nieuwe advertentie maken, oude verwijderen. Kost alleen wat tijd, geen geld.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Marktplaats

Ongelezen bericht door Guardian72 »

mika21 schreef:Doe ik ook; tekst plakken/kopieren, nieuwe advertentie maken, oude verwijderen. Kost alleen wat tijd, geen geld.
Klinkt alsof dit sneller is dan "omhoog klikken" :)

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Marktplaats

Ongelezen bericht door GJvdZ »

mika21 schreef:Doe ik ook; tekst plakken/kopieren, nieuwe advertentie maken, oude verwijderen. Kost alleen wat tijd, geen geld.
Tijd is ook vaak geld.

mika21
Berichten: 219
Lid geworden op: 08 mar 2013 09:28

Re: Marktplaats

Ongelezen bericht door mika21 »

Niet sneller, maar wel goedkoper, en als het maar 5 advertenties zijn? Soms heb ik er meer, maar heb geen zin om de kas van MP te spekken. Maar ieder het zijne.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Marktplaats

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Neeik vind het ook geen punt zo gepiept,idd copieren,nw foto erbij....klaar oude verwijderen klaar...
Misschien drie min werk....nou...weet niet wat advertentie kost? Dat omhoog halen...maar sit werkt al karen prima bij mij :lol:

Gesloten