| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mediamarkt
mediamarkt
hoi je mag bij mediamarkt wel eens dingen uit testen nou je komt dan van een kouwe kermis thuis ik had een hoofd telefoon gekocht maar kan het niet instaaleerd krijgen met de soft waare dus dacht breng het terug binen de 28 dagen maar bij hun test werkt de hoofd telefoon gewoon en krijg je geen geld terug en zit ik nu met een hoofd telefoon waar ik niks aan heb dus 135 euro weg gegooid ik koop daar zekker niks weer wie weet wat ik hier mee nog kan doen
Re: mediamarkt
tip: kijk je bericht eerst eens na op spelling en interpunctie.windhond1 schreef:hoi je mag bij mediamarkt wel eens dingen uit testen nou je komt dan van een kouwe kermis thuis ik had een hoofd telefoon gekocht maar kan het niet instaaleerd krijgen met de soft waare dus dacht breng het terug binen de 28 dagen maar bij hun test werkt de hoofd telefoon gewoon en krijg je geen geld terug en zit ik nu met een hoofd telefoon waar ik niks aan heb dus 135 euro weg gegooid ik koop daar zekker niks weer wie weet wat ik hier mee nog kan doen
-
Verwijderd
Eens met de bovenbuurman. Uw verhaal is behoorlijk onleesbaar door het ontbreken van punten, komma's en hoofdletters.windhond1 schreef:hoi je mag bij mediamarkt wel eens dingen uit testen nou je komt dan van een kouwe kermis thuis ik had een hoofd telefoon gekocht maar kan het niet instaaleerd krijgen met de soft waare dus dacht breng het terug binen de 28 dagen maar bij hun test werkt de hoofd telefoon gewoon en krijg je geen geld terug en zit ik nu met een hoofd telefoon waar ik niks aan heb dus 135 euro weg gegooid ik koop daar zekker niks weer wie weet wat ik hier mee nog kan doen
Omruilgarantie bij de MediaMarkt bij een artikel dat in de winkel is gekocht (niet verplicht) is binnen 14 dagen*. U zat daar ruim buiten, dus ze kunnen daarin niks voor u betekenen.
Verder: wat is het probleem dat u de software niet geïnstalleerd krijgt? Is uw computer te oud? Heeft u ook geprobeerd de software van internet af te halen of zat er een installatie-cd bij de hoofdtelefoon?
* https://www.mediamarkt.be/nl/shop/Omruilgarantie.html
-
atlas1302
We gaan niet flauw doen om zijn schrijf fouten, we begrijpen wat meneer bedoelt. Als de hoofdtelefoon het doet bij Mediamarkt gaat ie bij u ook het doen.
Niet eerst de hoofdtelefoon aansluiten want dan gaat ie zoeken naar een stuurprogamma, die is er niet en MOEST eerst geinstalleerd worden.
Dus begin opnieuw, en verwijder het device koptelefoon bla,,,bla... Dan restart de computer en begin met de installatie CD de software te installeren, ff wachten en als jouw driver is geinstalleerd dan prik je jouw koptelefoontje in en je computer zegt, nieuw device gevonden....uw koptelefoon is klaar voor gebruik.
Walla, ook weer gefixed, en succes.
Niet eerst de hoofdtelefoon aansluiten want dan gaat ie zoeken naar een stuurprogamma, die is er niet en MOEST eerst geinstalleerd worden.
Dus begin opnieuw, en verwijder het device koptelefoon bla,,,bla... Dan restart de computer en begin met de installatie CD de software te installeren, ff wachten en als jouw driver is geinstalleerd dan prik je jouw koptelefoontje in en je computer zegt, nieuw device gevonden....uw koptelefoon is klaar voor gebruik.
Walla, ook weer gefixed, en succes.
-
NeoDutchio
Het voordeel van iets kopen is dat u vooraf onderzoek kunt doen. Zo kan je zien met welke systemen het wel of niet werkt. En als u dan zeker weet dat het werkt kunt u het kopen. Kan niet makkelijker he.windhond1 schreef:hoi je mag bij mediamarkt wel eens dingen uit testen nou je komt dan van een kouwe kermis thuis ik had een hoofd telefoon gekocht maar kan het niet instaaleerd krijgen met de soft waare dus dacht breng het terug binen de 28 dagen maar bij hun test werkt de hoofd telefoon gewoon en krijg je geen geld terug en zit ik nu met een hoofd telefoon waar ik niks aan heb dus 135 euro weg gegooid ik koop daar zekker niks weer wie weet wat ik hier mee nog kan doen
Als de sw van TS voldoet aan de eisen die op de verpakking staan, dan kan MM daar wel wat aan doen, want als het dan niet werkt dienen zij een andere koptelefoon te leveren...breien schreef:Volgens mij ligt het probleem niet bij de hoofdtelefoon, maar bij het feit dat de software niet geinstalleerd kan worden. Daar kan Mediamarkt geen garantie opgeven.
Maar ik vermoed persoonlijk dat TS de installatieprocedure niet helemaal snapt...en daar kan MM dus niks aan doen
-
Verwijderd
Dan had TS de hoofdtelefoon binnen die 14 dagen terug moeten brengen. Nu is hij gewoon te laat.olaf79 schreef:Als de sw van TS voldoet aan de eisen die op de verpakking staan, dan kan MM daar wel wat aan doen, want als het dan niet werkt dienen zij een andere koptelefoon te leveren...
'Na ontvangst van je product heb je 14 dagen de tijd om het product te retourneren. Als MediaMarkt club-lid heb je 28 dagen de tijd. '
-
Verwijderd
Helaas gaat dat over aankopen via het internet. TS heeft de hoofdtelefoon in de winkel gekocht. Daar geldt in principe geen 'uitprobeertermijn'. MediaMarkt is het niet verplicht, maar geeft de klant die in de winkel gekocht heeft ook 14 dagen de tijd om het product te retourneren. TS zit hier zwaar overheen, unfortunately peanutbutter.rvjapio schreef:'Na ontvangst van je product heb je 14 dagen de tijd om het product te retourneren. Als MediaMarkt club-lid heb je 28 dagen de tijd. '
Dat geld ook voor winkel aankopen als je MM lid bent mag je winkel aankopen ook 28 dagen over doen om te retourneren.JohnTheBassist schreef:Helaas gaat dat over aankopen via het internet. TS heeft de hoofdtelefoon in de winkel gekocht. Daar geldt in principe geen 'uitprobeertermijn'. MediaMarkt is het niet verplicht, maar geeft de klant die in de winkel gekocht heeft ook 14 dagen de tijd om het product te retourneren. TS zit hier zwaar overheen, unfortunately peanutbutter.rvjapio schreef:'Na ontvangst van je product heb je 14 dagen de tijd om het product te retourneren. Als MediaMarkt club-lid heb je 28 dagen de tijd. '
De volgende producten - gekocht in de winkel - kunnen wij niet retour nemen:
- Prepaid- en softwarepakketten
- Licentiegebonden producten
- Navigatieapparatuur
- Desktopcomputers, notebooks, tablets, smartphones en overige datadragende producten
- Satelliettunerspakketten en smartcards
- Hygiënische producten (bijvoorbeeld scheerapparaten, hoofdtelefoons)
- Op maat gemaakte producten en/of aanpassingen aan producten in opdracht van de klant
Ze nemen hem dus niet terug vanwege het feit dat het een hygiëne product is.
-
VDM_idioot
Wat voor hoofdtelefoon is dit dan? Die van mij plug ik gewoon in en hij werkt.