| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mediamarkt!!
-
Joycie1974
Mediamarkt!!
Mijn moeder is helaas invalide en loopt op kleine afstanden met een rollator en rijd verder in een scootmobiel. Afgelopen zondag 30 januari 2011 wilden mijn ouder bij de media markt gevestigd te Rotterdam Alexander polder een nieuwe televisie gaan kopen. Er was die dag een tax free actie en het was wat drukker als normaal. Tot mijn moeders grote verbazing en tevens verdriet, mocht zij de Media markt niet met haar rollator!! Deze moest ze maar buiten laten staan. Mijn moeder kan absoluut niet lopen zonder. Er werden overigens wel gewoon kinderwagens toegelaten. Ik vind dit verhaal werkelijk absurd en bijna discriminatie. Als er dus een actie is, en dus iets drukker in de winkel mogen invalide mensen dus niet naar binnen!! Ik heb al getracht te bellen met de Media Markt, maar moet schriftelijk een klacht indienen. Dit heb ik uiteraard al gedaan, maar nog geen reactie vernomen!!
Re: Mediamarkt!!
Ik weet niet, waar je de klacht hebt ingediend, maar ik heb hier de beste ervaring mee, om meteen bij het hoofdkantoor aan te kloppen!
Media Markt / Saturn Holding Hoofdkantoor Nederland
Prins Alexanderplein 32/36
3067 GC Rotterdam
010-2076501
Media Markt / Saturn Holding Hoofdkantoor Nederland
Prins Alexanderplein 32/36
3067 GC Rotterdam
010-2076501
-
Joycie1974
Bedankt!!!Die gegevens had ik ook ontvangen en daar konden ze mij niet helpen, ik werd door gestuurd naar Bart Juin op 010-2863888, maar die is er niet!! Heb wel mijn mail met klacht naar hem gestuurd!!
Dat kan, maar daar op het hoofdkantoor zijn ze niet zo blij, als je met een klacht komt.
Gewoon volhouden, dan krijg je wel bericht.
misschien nog je 06 opgeven, ik heb toen meteen een sms gehad!
Gewoon volhouden, dan krijg je wel bericht.
misschien nog je 06 opgeven, ik heb toen meteen een sms gehad!
-
Ad Verkaad
Misschien moet je ook eens contact opnemen met het College Gelijke Behandeling, die hebben een telefonisch spreekuur waarin je kunt voorleggen of dit klachtwaardig is.Joycie1974 schreef:Mijn moeder is helaas invalide en loopt op kleine afstanden met een rollator en rijd verder in een scootmobiel. Afgelopen zondag 30 januari 2011 wilden mijn ouder bij de media markt gevestigd te Rotterdam Alexander polder een nieuwe televisie gaan kopen. Er was die dag een tax free actie en het was wat drukker als normaal. Tot mijn moeders grote verbazing en tevens verdriet, mocht zij de Media markt niet met haar rollator!! Deze moest ze maar buiten laten staan. Mijn moeder kan absoluut niet lopen zonder. Er werden overigens wel gewoon kinderwagens toegelaten. Ik vind dit verhaal werkelijk absurd en bijna discriminatie. Als er dus een actie is, en dus iets drukker in de winkel mogen invalide mensen dus niet naar binnen!! Ik heb al getracht te bellen met de Media Markt, maar moet schriftelijk een klacht indienen. Dit heb ik uiteraard al gedaan, maar nog geen reactie vernomen!!
Het verschiel in ziet als je tegen en kinderwagen komt gebeurt weinig,als je in de drukte tegen iemand die moelijke ter benen komt dan heb je kans op gebroken heupen bij vallen.Ik denk niet dat discriminatie is maar eerder uit veiligheid.
Je zou kunnen na gaan als andere filialen ook zelfde regels hebben hanteert tijdens de drukte,als niet zo was dan kan je klacht indienen bij de manager.
Commisie gelijk behandeling is in het leven geroepen voor iets anders, niet voor zulke lullige diengen.
Je zou kunnen na gaan als andere filialen ook zelfde regels hebben hanteert tijdens de drukte,als niet zo was dan kan je klacht indienen bij de manager.
Commisie gelijk behandeling is in het leven geroepen voor iets anders, niet voor zulke lullige diengen.
-
VioletPrue
Beste Morundo, de moeder mocht er wél in, de rollator niet!morundo schreef:Het verschiel in ziet als je tegen en kinderwagen komt gebeurt weinig,als je in de drukte tegen iemand die moelijke ter benen komt dan heb je kans op gebroken heupen bij vallen.Ik denk niet dat discriminatie is maar eerder uit veiligheid.
Commisie gelijk behandeling is in het leven geroepen voor iets anders, niet voor zulke ******* diengen.
Als moeder er niet in had gemoegen, ook zonder rollator ging je verhaal misschien op.
Maar het ging MediaMarkt kennelijk puur om de rollator.
Dan is het verschil met een kinderwagen niet zo vergezocht.
Kinderen kunnen óf wel een stukje lopen óf gedragen worden.
Iemand die niet zonder rollator kan, kan zich dus niet zonder rollator verplaatsen.
Dan is het dus niet eerlijk om kinderwagens wel toe te laten en rollators niet.
Jij kunt dit dan een kleine akkefietje vinden, maar het ís discriminatie.
En daar is de cie. gelijke behandeling wel degelijk voor in het leven geroepen.
Dat ze waarschijnlijk niets zullen doen, heeft te maken met het feit dat een winkelier zelf mag bepalen of hij/zij iemand binnenlaat.
Zo zijn er plekken waar scootmobiels niet in bijv. de bibliotheek of een winkel mogen.
Daar kan de commissie niets aan doen, de winkelier (in dit geval) mag dit zo stellen, omdat een winkel geen openbaar terrein is, maar 'particulier bezit'.
Ik ben het er absoluut niet mee eens, maar ik geef TS helaas weinig kans om verder te komen.
Het zal vanuit het hoofdkantoor van de MediaMarkt opgelost moeten worden.
Laatst gewijzigd door VioletPrue op 03 feb 2011 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Guardian72
- Contacteer:
Deze redenering is niet helemaal juist.morundo schreef:Het verschiel in ziet als je tegen en kinderwagen komt gebeurt weinig,als je in de drukte tegen iemand die moelijke ter benen komt dan heb je kans op gebroken heupen bij vallen.
Want, als je in de drukte een kinderwagen omstoot - kan het zich erin bevindende kind wel degelijk letsel oplopen, gelijk de persoon die moeilijk ter been is.
Niet alleen een mail versturen, ook een brief gericht aan de directie.
daarin tevens vermelden dat u uw verhaal heeft neergezet op het trosradarforum, ik vermoed dan dat een reactie niet zal uitblijven.
Tevens dit verhaal vermelden onder het topic winkels, het mag weliswaar niet dubbel geplaatst worden, maar u kunt daar dan wel naar deze topic verwijzen.
Ik vind de rollator weigering te absurd voor woorden. Indien het personeel zich werkelijk zorgen maakt over een eventuele valpartij, niet van de rollatorgebruiker( anders werd de rollator niet geweigerd, maar de persoon) maar bv van degene die aangereden zou kunnen worden door de rollator, omdat de rollatorbezitter bv zwabberend zou lopen, dan zou, omdat zo iemand meestal niet alleen gaat, Mediamarkt er voor kunnen kiezen aldaar een rolstoel te hebben staan, die dan gebruikt zou kunnen worden en geduwd zou kunnen worden door de begeleider.
Wat ook de reden van weigering geweest moge zijn, dit gedrag van Mediamarkt lijkt mij niet goed te praten.
Kortom Mediamarkt geef eens heldere uitleg!
daarin tevens vermelden dat u uw verhaal heeft neergezet op het trosradarforum, ik vermoed dan dat een reactie niet zal uitblijven.
Tevens dit verhaal vermelden onder het topic winkels, het mag weliswaar niet dubbel geplaatst worden, maar u kunt daar dan wel naar deze topic verwijzen.
Ik vind de rollator weigering te absurd voor woorden. Indien het personeel zich werkelijk zorgen maakt over een eventuele valpartij, niet van de rollatorgebruiker( anders werd de rollator niet geweigerd, maar de persoon) maar bv van degene die aangereden zou kunnen worden door de rollator, omdat de rollatorbezitter bv zwabberend zou lopen, dan zou, omdat zo iemand meestal niet alleen gaat, Mediamarkt er voor kunnen kiezen aldaar een rolstoel te hebben staan, die dan gebruikt zou kunnen worden en geduwd zou kunnen worden door de begeleider.
Wat ook de reden van weigering geweest moge zijn, dit gedrag van Mediamarkt lijkt mij niet goed te praten.
Kortom Mediamarkt geef eens heldere uitleg!
-
VioletPrue
Sorry hoor, maar dat is volledig onnodig.AGGB schreef:Tevens dit verhaal vermelden onder het topic winkels, het mag weliswaar niet dubbel geplaatst worden, maar u kunt daar dan wel naar deze topic verwijzen.
Bijdragen mogen inderdaad maar eenmaal geplaatst worden.
Dan is een nieuw topic in een ander subforum openen met een link naar dit topic dus ook dubbel plaatsen.
-
stofzuigertje
Vandaag in Alkmaar bij Media Markt geweest en ook Saturn in Heerhugowaard en beide keren zonder enig commentaar met rollator rondgelopen.
Het enige wat mijn opviel ik dat ik na aankoop niets hoefde te sjouwen.
Dus ik was in beide winkels van deze Metro groep en daar is het dus wel toegestaan.
Er was ook geen enkel bordje te zien, behalve geen Patat!
Dus als ik geen eten mee naar binnen neem mag het.
Als in Rotterdam niets is aangegeven heeft U recht om daar te kijken.
Ik vermoed dat ook vele gezonde mensen daar niets meer kopen.
Ik kom er zelf vaak om te kijken en dan online hetzelfde product na rustig kijken en vergelijken nog voordeliger online te kopen bij andere winkel.
Ik ben niet gek...
Het enige wat mijn opviel ik dat ik na aankoop niets hoefde te sjouwen.
Dus ik was in beide winkels van deze Metro groep en daar is het dus wel toegestaan.
Er was ook geen enkel bordje te zien, behalve geen Patat!
Dus als ik geen eten mee naar binnen neem mag het.
Als in Rotterdam niets is aangegeven heeft U recht om daar te kijken.
Ik vermoed dat ook vele gezonde mensen daar niets meer kopen.
Ik kom er zelf vaak om te kijken en dan online hetzelfde product na rustig kijken en vergelijken nog voordeliger online te kopen bij andere winkel.
Ik ben niet gek...
-
Guardian72
- Contacteer:
[quote="stofzuigertje"]Vandaag in Alkmaar bij Media Markt geweest en ook Saturn in Heerhugowaard en beide keren zonder enig commentaar met rollator rondgelopen.
[\quote]
off-topic .. ooh, was JIJ dat
[\quote]
off-topic .. ooh, was JIJ dat
Sorry hoor, maar dat is volledig onnodig.
Dat hoeft niet zo te zijn.Als deze topic bij winkelszou staan, is de kans nmm groter dat het door Mediamarkt opgemerkt wordt, dus een linkje vandaar vandaan hierheen zal zeker niet overbodig zijn en zal nmm zeker toelaatbaar zijn in dit geval.
-
VioletPrue
Helaas, maar dat is het wel.
Dat de MediaMarkt het topic hier moeilijker kan vinden is jammer.
Misschien dat TS de mod kan verzoeken om het bericht te verplaatsen naar het subforum Winkels.
Dus niet eenmaal persub forum, maar eenmaal.Gedragsregels schreef:•Bijdragen mogen niet te lang zijn en maar één (1) keer worden geplaatst.
Dat de MediaMarkt het topic hier moeilijker kan vinden is jammer.
Misschien dat TS de mod kan verzoeken om het bericht te verplaatsen naar het subforum Winkels.