Mensen,
Ik heb een 2e hands pc gekocht via mp.
Nu heb ik hiermee al met dezelfde pc een avontuur beleefd (zie eerdere topic) maar er blijkt toch nog wat meer mis mee te zijn...
Ik had hem gekocht met 2 processors. Nu blijkt dat meneertje de software zo heeft aangepast, dat er staat dat er 2 inzitten, maar een computerdeskundige heeft mij verteld dat er toch echtmaar 1 in zat..
Ook is er met her werkgeheugen gerommeld.
Daarbij heeft de DVD speler het nu al begeven...
Wat kan ik nu nog doen??
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Meer mis dan ik dacht..
Re: Meer mis dan ik dacht..
Het andere topic, is door de moderatie verwijderd!
Euhh waarom?
Aan de moderatie vragen, ik weet het niet, maar kan het mij denken!bvddnm schreef:Euhh waarom?
-
Guardian72
- Contacteer:
1) Hoe oud is de PCbvddnm schreef:Mensen,
Ik heb een 2e hands pc gekocht via mp.
Nu heb ik hiermee al met dezelfde pc een avontuur beleefd (zie eerdere topic) maar er blijkt toch nog wat meer mis mee te zijn...
Ik had hem gekocht met 2 processors. Nu blijkt dat meneertje de software zo heeft aangepast, dat er staat dat er 2 inzitten, maar een computerdeskundige heeft mij verteld dat er toch echtmaar 1 in zat..
Ook is er met her werkgeheugen gerommeld.
2) wat voor Processor / processoren zouden er in moeten zitten (een PC geeft een Dual Core soms ook aan als 2 aparte!)
3) Hoe is er gerommeld met het werkgeheugen?
DVD speler stuk - kan 'toeval' zijn.
Een nieuwe heb je voor 2/3 tientjes bij de PC winkel..
Een pc met twee aparte processoren heeft in de oudheid wel bestaan. Nu is het dual core twee kernen in één processor. Met het geheugen kun je niet rommelen want dan start de pc niet op, de boel overklokken weer wel. De dvd speler stuk tja dat kan gebeuren bij nieuw dan wel tweedehands.