| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mijn naam ketting
mijn naam ketting
Ik heb voor mijn verjaardag een gouden hanger gekregen besteld via mijn naam ketting.
Het zag er echt boven verwachting mooi uit, maar na 2 dagen brak het oogje waarmee de hanger aan de ketting zit.
ik ben nu al vanaf 22 december bezig met mijn naam ketting voor een oplossing.
Zij willen dat ik eerst de hanger aangetekend opstuur naar Israel en dan pas gaan ze een nieuwe hanger voor mij
laten maken.
Ik begrijp hun standpunt wel omdat het een gouden hanger is, maar ik heb er € 300,-- voor betaald en moet zelf de
kosten voor het aangetekend versturen naar Israel betalen.
Ik wil zelf dat ze mij eerst een nieuwe hanger sturen en dan zal ik de hanger terugsturen, maar hier gaan ze niet mee accoord.
Vraag ik teveel van ze?
Het zag er echt boven verwachting mooi uit, maar na 2 dagen brak het oogje waarmee de hanger aan de ketting zit.
Zij willen dat ik eerst de hanger aangetekend opstuur naar Israel en dan pas gaan ze een nieuwe hanger voor mij
laten maken.
Ik begrijp hun standpunt wel omdat het een gouden hanger is, maar ik heb er € 300,-- voor betaald en moet zelf de
Ik wil zelf dat ze mij eerst een nieuwe hanger sturen en dan zal ik de hanger terugsturen, maar hier gaan ze niet mee accoord.
Vraag ik teveel van ze?
Re: mijn naam ketting
“Vraag ik teveel van ze?”
Ja.
Ja.
Inderdaad, je vraagt te veel, wie zegt het bedrijf dat u de eerste wel terugstuurt? Als het mijn bedrijf was deed ik het ook niet.
-
moederslink
Voor € 300 zo,n ketting kopen en dan heen en weer sturen naar Israël?mary1957 schreef:Ik heb voor mijn verjaardag een gouden hanger gekregen besteld via mijn naam ketting.
laten maken.
Vraag ik teveel van ze?
U kunt niet verlangen dat zij eerst een nw ketting sturen en dan pas uw ketting retour sturen dat is i.d.d teveel gevraagd.
Daar gaan we weer : wat is wijsheid
Vervelend dat het oogje nu kapot is , maar is het laten maken bij de plaatselijke juwelier niet veel meer safe en qua kosten zal het ook de kop niet kosten.
Aangetekend opsturen naar Israël kost ook geld en dan moet je maar afwachten of het heen en weer sturen goed verloopt.
Ik zou het niet doen in ieder geval en het lot niet verder tarten......
Het is nu goed bij u aangekomen dus wees blij.
Valt gewoon onder de garantie:
Alle producten van MijnNaamKetting zijn gewaarborgd tegen gebreken voor 30 dagen vanaf de datum van uw factuur. Behalve wanneer expliciet vermeld, erkent MijnNaamKetting geen garanties, impliciet of expliciet, met betrekking tot producten verkocht op onze website.
Klopt helemaal: bedrijf zit wel helaas in Israël en TS zal dus de ketting terug moeten sturen.Brahms schreef:Valt gewoon onder de garantie:
Alle producten van MijnNaamKetting zijn gewaarborgd tegen gebreken voor 30 dagen vanaf de datum van uw factuur. Behalve wanneer expliciet vermeld, erkent MijnNaamKetting geen garanties, impliciet of expliciet, met betrekking tot producten verkocht op onze website.

Dan blijft de vraag wat goedkoper en zekerder is: 1: even laten herstellen in je eigen omgeving, met kosten voor jezelf, een soldering zal toch max evenveel kosten/mogelijk iets meer als aangetekend heen en terug sturen met risico's, 2: insturen met alle risico's en tijdsduur heen en weer naar israel sturen, make your choice.
En alle risico's zijn zo ie zo voor de klant, ook bij toesturen van een gekocht product.
Eigenlijk mag je dus blij zijn dat het product überhaupt aankomt als je iets koopt.
Firma legt alle verantwoordelijkheid bij de koper......
Nu maar hopen dat het voor E 300,00 echt goud is. Zit er wel een goudmerkje op ? Na 2 dagen al kapot zegt wel iets over de kwaliteit.
Advies, bied hem hier aan bij een juwelier ter reparatie.
Eigenlijk mag je dus blij zijn dat het product überhaupt aankomt als je iets koopt.
Firma legt alle verantwoordelijkheid bij de koper......
Nu maar hopen dat het voor E 300,00 echt goud is. Zit er wel een goudmerkje op ? Na 2 dagen al kapot zegt wel iets over de kwaliteit.
Advies, bied hem hier aan bij een juwelier ter reparatie.
-
v.d.Heyden
Advies van bovenstaande forumleden zou ik gewoon opvolgen.
(Lijkt een beetje op het topic van de jas en het elastiekje)
v.d.Heyden
(Lijkt een beetje op het topic van de jas en het elastiekje)
v.d.Heyden
-
atlas1302
Ik zou het ook zo doen, plaatselijke juwelier en je weet meteen of je ketting ook echt het beloofde goud percentage bevat. 
-
renewouters
En mocht een juwelier het niet willen repareren omdat het ergens in Verweggistan is gekocht, dan zijn er overal wel edelsmeden te vinden die het ook kunnen.