LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nederlandse Energie Maatschapij

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
michiel77

Nederlandse Energie Maatschapij

Ongelezen bericht door michiel77 »

Hoi,

Ik ben zeer slechte ervaring met de Nederlandse Energie Maatschappij. Ik heb sinds dec. 2007 een nieuw appartement betrokken van 50 m2. Ik heb met toen als nieuwe klant voor essent aangemeld. Waar ik een voorschot bedrag betaalde van 100 euro. Na een paar maanden werd ik telefonisch gebeld door de Nederlandse Energie Maatschappij met de vraag of ik over wilde stappen. Zij boden mij een betere prijs voor mijn elektra en gas dan essent. Ik ben dus over gestapt wat ik achteraf nooit had moeten doen. Ik kreeg zonder overleg een voorschot bedrag opgelegd van 150 euro. Waar ik de komende twee jaar niet meer van af kom. Na urenlange telefoon gesprekken, duurt vooral lang voor dat je hun te pakken krijgt. Is mijn voorschot bedrag verlaagd naar 140 euro. Mijn eind afrekening van essent bedroeg 240 euro voor drie winter maanden. Terwijl ik daar 100 euro per maand betaalde aan voorschot. Ik verbruik dus ronde de 80 euro in de maand en geen 140 euro. Ik betaal dus te veel, wat ik uiteindelijk wel weer terug krijg. Alleen op het teveel bedrag vangt de Energie Maatschappij lekker rente en ik niet. Vervolgens hebben ze een start meterstand staan van +/- 1250 van mijn meter, terwijl mijn meter nog niet eens op 750 staat ??? Hier snappen ze schijnbaar niks van en willen ze ook niet snappen. Heeft iemand hier ook slechte ervaringen mee of kan mij hier mee helpen reageer !!!

Groeten Michiel.

NewDutchie

Re: Nederlandse Energie Maatschapij

Ongelezen bericht door NewDutchie »

Ga even naar forum "Energie".

Gesloten