LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NHA marketing beleid

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
uni

NHA marketing beleid

Ongelezen bericht door uni »

Wie heeft er nog meer slechte ervaringen met NHA? Ik word 's avonds gebeld om een cursus af te sluiten.. om een lang verhaal kort te maken, ik zit nu vast aan twee cursussen, waar ik helemaal niet op zit te wachten. Ik moet ze allebei betalen, terwijl er 1 nog verpakt in de doos zit. Nu ga ik cursussen opzeggen en moet ik voor allebei de cursussen betalen, terwijl 1 cursus nog in een doos zit!! Maar meneer van het call center vindt dat geen bewijs, want ik kan dwars door de doos de cursus hebben gestart.

Wie o wie, heeft iets soortgelijks meegemaakt......

karr-2

Re: NHA marketing beleid

Ongelezen bericht door karr-2 »

Je moet je ook telefonisch niets laten aansmeren. Als je de cursussen ontvangt en niet binnen een bepaald aantal dagen terugstuurd of opzegt dan wordt je geacht de cursus in gebruik genomen te hebben en zit je er dus aan vast. Dan kun je er dus alleen tegen betaling vanaf.

JH

Ongelezen bericht door JH »

uni, waarom laat u/jij zich telefonisch een cursus aansmeren. :roll:
In de regel volgt men een cursus om er voor te zorgen dat men zich verder ontwikkelt. Zo langzamerhand is het toch wel duidelijk dat telefoontjes van callcenters in de vooravond rond etenstijd binnenkomen. Wees verstandig en blijf eens rustig aan de dis zitten om al dan niet gezamenlijk te genieten van het avondeten en zoek dei informatie over het volgen van cursussen doelgericht via internet.

Sjoerd_

Ongelezen bericht door Sjoerd_ »

NHA is erg 'handig' aan de telefoon ;)

Tot acht dagen na ontvangst kun je de cursus terugsturen, je hoeft dan (volgens de wet kopen op afstand) niet te betalen. Als die acht dagen net voorbij zijn zou ik het pakket alsnog ongeopend terugsturen met een korte toelichting erbij.

Zelf volg ik ook een cursus bij de NHA. Heb al een hoop problemen met ze gehad. Geen aanrader dus. Mij zouden ze iets toesturen (papier aanvraag tegemoetkoming studiekosten) wat ik nooit ontvangen heb. Vervolgens nam ik telefonisch contact op om te vragen waar het bleef. Volgens de telefoniste was het mij toegezonden en zou er dan vast iets mis gegaan zijn bij de TPG...

Gesloten