Hier even een tip voor alle Ikea klanten.
Wij zijn pas bij Ikea Duiven geweest om gezelllig daar rond te snuffelen. Nadat wij wat dingen op de kop hadden getikt gingen wij naar de kassa toe. Toen de cassiere zag dat wij een abn-amro pinpas hadden vroeg zij of wij ook andere pinpassen van andere banken had want de pinautomaat had moeite(heel veel moeite) met het lezen van de abn amro passen. Nou dat bleek het lukt niet, terwijl de pinautomaat in het restaurant er geen probleem mee had. Maar zoals de cassiere zei dat was een ander apparaat en daar mochten wij niet betalen. De enige oplossing die er in zat was EVEN naar Duiven of Westervoort rijden om daar een bank op te zoeken en daar geld te pinnen om dan weer terug te gaan naar Ikea om te betalen.
Nou wij dachten van niet en hebben onze spullen er achter gelaten.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] niet kunnen pinnen met een abn-amro pas bij Ikea duiven
Re: niet kunnen pinnen met een abn-amro pas bij Ikea duiven
Wie koopt er nou Ikeaduiven, dan ga je toch naar een dierenzaak of zo.
Is dat allang zo dan? Ik heb zo,n 6 weken geleden ook het èèn en ander daar gekocht , ook in Duiven, maar bij mij lukte het wel en er werd mij verder ook niets gezegd. Toch wel vreemd dan, dat het alleen met ABN-AMRO pasjes moeite heeft. Heb je het ook al eens tegen DE bank verteld of ligt enkel en alleen maar aan dat apparaat van Ikea?
ik heb ook bij de IKEA (maar dan in Sliedrecht) betaald met een ABN AMRO pas. ik had er geen problemen mee maar de mevrouw voor mij wel, met ook een ABN AMRO pas. de cassiere vertelde dat het aan het apparaat lag, maar dat het dus een beetje lastig is om al die apparaten te vervangen. raar dat het met het ene pasje wel werkt en met de andere niet. probeer het misschien eens wat langzamer of sneller. sommige rauzen hun pas er doorheen of veel te voorzichtig.
had in het restaurant extra gepint
had je je spullen, probleem opgelost
helaas gaan heel veel mensen ervan uit dat de pin altijd werkt, nou niet altijd dus, dat zie je maar weer.
door een storing of een onleesbare pas worden de klanten kwaad op de winkel, nou ja, dat is oneerlijk!
het blijft electronica en ja dat werkt niet altijd!
neem voortaan wat geld mee of was naar een bank gegaan als je wat hebt gevonden om te kopen.
had je je spullen, probleem opgelost
helaas gaan heel veel mensen ervan uit dat de pin altijd werkt, nou niet altijd dus, dat zie je maar weer.
door een storing of een onleesbare pas worden de klanten kwaad op de winkel, nou ja, dat is oneerlijk!
het blijft electronica en ja dat werkt niet altijd!
neem voortaan wat geld mee of was naar een bank gegaan als je wat hebt gevonden om te kopen.