Dat is idd juist; trosradar is een consumentensite en geen chatbox!consumentensite maar meer een infosite
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nieuw: `t Stamcafé
Re: Nieuw: `t Stamcafé
Ik weet wel waarom nel en ak van die ander site zijn gegooid.
Die zaten ook niet op het chatgedrag van nel en ak te wachten.
Zouden ze hier bij tros radar ook eens moeten doen.
Die zaten ook niet op het chatgedrag van nel en ak te wachten.
Zouden ze hier bij tros radar ook eens moeten doen.
Volgens mij waren zij ook de enige, met jou erbij dan, die er op te lezen waren.
Ach, toch jammer! Leuk geprobeert, die website van je!
Moet de Tros ook verbieden, reclame maken voor dingen die niet bestaan. Maargoed, ik wens je verder veel geluk en reisplezier.
Truste
Ach, toch jammer! Leuk geprobeert, die website van je!
Moet de Tros ook verbieden, reclame maken voor dingen die niet bestaan. Maargoed, ik wens je verder veel geluk en reisplezier.
Truste
En Nel, ouwe zuipschuit.... leer je een behoorlijk Nederlands typen. Moet je bij AK op cursus gaan, die slaat ook alleen maar onzin uit.
Of hebben jullie gaan vrienden, nee sorry tuurlijk niet... met zo`n associaal chatgedrag kun je natuurlijk geen vrienden hebben.
Proost!
Of hebben jullie gaan vrienden, nee sorry tuurlijk niet... met zo`n associaal chatgedrag kun je natuurlijk geen vrienden hebben.
Proost!
Ik weet hier , gelukkig, niet het fijne van, maar Nel wat laat jij je uit de tent lokken!!Ik ben er 3 keer afgegooid,en waarom ?????Nee jongens ik ben een poos nergens meer op geweest. Ik weet meer maar laat ook maar.
Maar dit is zo laag bij de grond,dat ik niet meer weet wat ik ermee aan moet. Vandaar even stoppen ik ben zo stuk daarvan ,om mensen zo in de ze*ik nemen.Ben blij dat ik het hebt verwijderd meteen na de laatste keer er zijn af geknikkerd. Ajuus ik ben weg even. Nel
Moet je niet doen hoor.
Nel, niet op reageren hoor. En al helemaal niet op die kleurdoos
van hierboven.
Prettige dag verder
van hierboven.
Prettige dag verder
Beste gast van 2 uur 56.
Ga jij dan ook gelijk even mee op die cursus Nederlands.
Of hebben jullie gaan vrienden? Of ook toch een beetje te diep in het glaasje gekeken vanacht?
Ga jij dan ook gelijk even mee op die cursus Nederlands.
Of hebben jullie gaan vrienden? Of ook toch een beetje te diep in het glaasje gekeken vanacht?
Dat denk ik ook. Maar lees even terug dan!
Maar ik moet nu gaan. Ga met VRIENDEN lekker shoppen.
Maar ik moet nu gaan. Ga met VRIENDEN lekker shoppen.
Het enigste wat Nel nog overeind houdt is de promilage in de alcohol.
Los van wie er wel op die site kwamen is het gewoon een grote lachbui waard! Wat een loser is die gast die naast gast zich ook nog eens "Wilma"noemt....
Whoehaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Wilma Loser!!!! Ik lig echt in een deuk!
En dar kan "Wilma" niet tegen, dus gaat "Wilma" hier weer als "gast" anderen zwart maken....
Whoehaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Wilma Loser!!!!
En dar kan "Wilma" niet tegen, dus gaat "Wilma" hier weer als "gast" anderen zwart maken....
Beginnen we te ijlen???, yep de drank doet z`n werking.Los van wie er wel op die site kwamen is het gewoon een grote lachbui waard! Wat een loser is die gast die naast gast zich ook nog eens "Wilma"noemt....
Nel en AK maken toch meer kapot dan hun lief is, maar dit is reeds bekend bij iedereen hier en op dit forum.
Ja, zonder vrienden wordt het stil om ze heen, wat een trieste kerst voor die zielige mensen. Heb wel een beetje medelijden.
Maaaaaaar! eigen schuld dikke bult.
Proost, en toen namen ze er nog een en zochten troost bij elkaar.
Whoeoeoeoeohaaaaaaaaaaaaaa
Ik ben Nel en de alcohol achterhaald mij wel en ik ben AK en ga ze langzaam achterna.