LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe lay-out van de site

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gast

Re: Nieuwe lay-out van de site

Ongelezen bericht door Gast »

Het grote voordeel zit in het sneller laden van de site!!

Gast

Geplaatst op 17 Sep 2004 14:51 door anti-chatter

--------------------------------------------------------------------------------

Eigen schuld dikke bult als er weer gechat gaat worden.Iedere keer weer beginnen jullie erover, dus wat gebeurd er chatten en maar chatten en dan weer opnieuw chatten.
Zucht......eindelijk iemand die het begrijpt! :wink:

Gast

Wat is er dan veranderd .Alleen de kleur en een paar plaatjes maar ik zie hier nog steeds geen goede moderator.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag gast,

Daar heb je wel gelijk in, en dat is toch echt nodig om dit forum wat volwassener te maken, Groeten, Ton.

Wortel

Ongelezen bericht door Wortel »

Geplaatst op 19 Sep 2004 05:54 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

Wat is er dan veranderd .Alleen de kleur en een paar plaatjes maar ik zie hier nog steeds geen goede moderator.
En ik zie nog teveel gast-gasten, die ongegeneerd hun gang kunnen gaan en anderen op een laffe wijze afkatten.

Gast

ik heb een probleem met het lezen van lange zinnen, ze verdwijnen uit beeld en ik kan nergens een schuifbalk vinden om meer naar rechts te komen.

hebben er meer mensen dit probleem?

resp00112469

Ongelezen bericht door resp00112469 »

De nieuwe opzet ziet er goed uit. Wat mij betreft had er voor geregistreerde gebruikers een extra zoekfunktie kunnen worden aangebracht. "Nieuwe berichten sinds het laatste bezoek" dit is op andere fora welke ik regelmatig bezoek ook het geval. Het voordeel is, dat alle rubrieken in één keer kunnen worden geopend.

Vr. Gr. Hans. :idea: :idea:

Gesloten